Tottunut jo

sekoanko pian

Luettuani täällä muiden juttuja, omani tuntuukin ihan tyhmältä. Olen kuitenkin jo tottunut tähän omaan masennukseeni, käyn töissä koska on pakko, pinnistän koko päivän että jaksan olla normaali. Töistä lähden huojentuneena toivoen ettei enää matkalla pysäkille tarvitse jutella kenenkään tutun kanssa. Minulla on oma pieni kupla, se on pieni kotini jonka oven suljen huolellisesti joka perjantai kun tulen kotiin ja seuraavan kerran avaan sen maanantaina kun on taas pakko lähteä töihin. Minulla on ihan mielettömät unenlahjat, kun saan jotain ruokaa vatsaani illalla, voin ihan huoletta nukkua 14 tuntia. Arkisin olen väsynyt kun ei tuota unenmäärää ehdi nukkumaan, univelkaa siis kerääntyy viikolla ja sunnuntaina tuntuu että velat on maksettu, en kuitenkaan voi mitään kotitöitä aloittaa enää koska aamulla on taas herätys. Olen niin onnellinen kotona, kun ei tarvitsisi tavata noita työkaverita jotka ovat minun silmissäni teennäisiä ja ylipirteitä, varmaankin ihan normaaleja ovat. Mikään ei huvita, kaikki on ihan tyhmää, suihkussakin käyn ihan vaan kun on pakko. Kaikki toistuvat asiat ahdistaa, miksi pitää pestä hampaat ja käydä taas suihkussa kun se sama pitää tehdä myös huomenna. Viikonloput siis nautin, en tee mitään, en kampaa tukkaa enkä katso peiliin. Syön ja nautin pitkästä unesta sen jälkeen. Kyllä elo on ihanaa, välillä kirjoittelen asioita nettiin, haukun kaikki ääliöiksi ja muuta kivaa. Tätä on kestänyt jo monta vuotta ja en voisi kuvitellakaan muuta, odotan vaan että pääsisin eläkkeelle, mutta siihen on vielä kuusi vuotta. Eihän sitä väkisin voi alkaa olla kiinnostunut uusista ihmisistä ja asioista ja alkaa seuralliseksi. Ihminen tekee sitä mikä itsestä tuntuu hyvältä.

1

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nipsunirppu

      Jos viihdyt nykyiselläsi, niin sinun ei missään nimessä kannata tehdä tilanteelle mitään.

      Mutta :) Jos haluat olla pirteä, reipas ja joskus sosiaalinenkin ja ehkä harrastaa jotain? Niin kannattaa varata aika terveyskeskukseen ja tilata aika. Suosittelisin ainakin hemoglobiinin mittausta, kilpirauhasen vajaatoiminnan poissulkemista, ehkä keskustelua viikon päiväjärjestyksestä? Ja alkaisin syödä c- ja d-vitamiinia, juoda paljon nesteitä, käydä kävelyllä 30min/pvä ja syödä terveellisesti.

      Tilanteesi voi olla jo niin tuttu sinulle, ettet osaa edes muunlaisesta haaveilla. Minusta se kuulostaa vaarallisen apaattiselta.

      Mutta. Jos olet onnellinen tilanteessasi niin toivotan sinulle hyviä eläkepäivien odottamista :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe