Öljypiste Lahti

Ford mondeo 09

Olipa kokemus huollosta. Aivan uskomattoman nopea ja tuntui olevan ammattilaisia.
Suosittelen kaikille .
Kyllä sai palvelua loppuun asti.

47

17685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autöl

      eihän öljyn vaihdossa nyt montaa minuuttia mene

      • hesu.

        Niin, oikeasti hyvillä laitteilla ammattimies vaihtaa öljyt ja suodattimen noin 5 minuutissa jos ei tule ylimääräisiä mutkia matkaan.


      • Anonyymi

        Rosvoja ihan sika hinnat 2 litraa vaihteisto öljyä vaihdettuna johon aikaa meni 10 minuuttia hinta 105 euroa. Kaksi litran purkkia samaa öljyä Mototonetistä maksaa 20 euroa Tuntipalkaksi vaihdolle tulee 480 EUROA. Kunnon kusetusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rosvoja ihan sika hinnat 2 litraa vaihteisto öljyä vaihdettuna johon aikaa meni 10 minuuttia hinta 105 euroa. Kaksi litran purkkia samaa öljyä Mototonetistä maksaa 20 euroa Tuntipalkaksi vaihdolle tulee 480 EUROA. Kunnon kusetusta.

        Hinnasta pitää kustantaa laitteiden käyttö, palkat, sille vaihdolles saat takuun vielä ja ei oo ihan motonetin halvinta öljyä mitä sinne on laitettu työn tekee myös siihen kouluttautunut ihminen. Kaiken lisäksi automaatti vaihteiston öljyn vaihtoon menee hukkaan noin 2-3l koska kone ottaa litran ekstraa ja tarkistus propusta pitää joskus valuttaa reilusti poisa että molemmat kammiot täyttyy ja suodatin 😉 vaikka työ on nopeaa se ei kerro mitään siitä että onko se ollut helppoa tai yli hinnalla myyty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rosvoja ihan sika hinnat 2 litraa vaihteisto öljyä vaihdettuna johon aikaa meni 10 minuuttia hinta 105 euroa. Kaksi litran purkkia samaa öljyä Mototonetistä maksaa 20 euroa Tuntipalkaksi vaihdolle tulee 480 EUROA. Kunnon kusetusta.

        Jos kallista niin vaihda ite.


    • Autoilija nainen

      Aivan ihanat asentajat.
      Kiitos heille.
      Se on mun huoltopaikka jatkossa aina. Edullisuus yllätti :)

      • mä repesin

        Mainostamisen tarve ainakin on kova, kun pitää oikein naisenakin esiintyen tulla tänne mainostamaan.


    • Ape r

      Auto pätki aamulla.
      Netistä löysin. Hyvät sivut.
      Sain uuden polttoaine suodattimen ja joku sulatus.
      Hyvin toimii taas.

    • Miltä tuntuu foorti?

      "Tuntui olevan ammattilaisia" Voi hyvin ymmärtää, jos Foortin on autokseen valinnut. Tässä voikin kitetyttää koko jutun: taitaa Foortikin "tuntua autolta".

    • Itse vaihdoin

      Torstaina oli ainakin vitun pitkät jonot en jäänyt kyllä odottelee.

    • vag1

      Kallis paikka öljynvaihdolle!!!
      Vaihdatin öljyn ja suodattimen, sain kahvilipun, kävin kahvilla,
      ja vasta sen jälkeen huomasin samassa pihassa olevan AD-autohuollon.
      Sinne kun olisin vienyt niin olisin nyt pariakymppiä varakkaampi, olisi huoltonäyttö nollattu ja alusta tarkastettu, "samalla vaivalla" kuulemma.
      Eikä ad:llakaan jonoa ollut pikahuoltoon.

    • on kokemusta

      Ford mondeo ja muita kehuja omistajalta, kuulemma se harrastaa sellaista kun ei saa asiakkaita! Ihan paska paikka!

    • Lisävaihtoehto

      Entäpä työn hinta? Jotkut kertovat öljynvaihtoon kuluvan viisi minuuttia, joka joissakin tapauksissa pitää paikkansa, jos kaikki on työtä varten valmiina, eikä työn jälkeen tarvitse puhdistaa työpaikkaa ja viedä tavaroita paikoilleen.

      Viisi minuuttia ei kuitenkaan riitä öljynvaihtopisteissä, joissa on asiakkaan tilauksen vastaanottamisesta, laskutukseen ja huoltovihkoon tehtävää paperityötä. Jotkut tarjoavat jopa kahvit odottaessa pullineen ja kirjanpitäjähän lopulta arkistoi tehdyn työn.

      Neljä litraa tynnyrissä toimitettavaa öljyä ei paljon maksa liikkeelle. Suodatin samoin on muutaman euron, jolloin jopa 70 euron laskutuksesta jää joissakin tapauksissa 40 - 45 euroa katetta. Kolme, neljä öljynvaihtoa tunnissa ei ole työsuorituksena mahdoton. Tästä voitte laskea kehumienne vaihtajien alttiutta vaihtaa öljyt autoon. Aika kallista sanoisi, moni muun alan yrittäjä.

      Olisiko tässä paikka yrittää vähän syrjemmällä ja luoda itselleen työpaikka. Ethän oikeasti edes tiedä, mitä auton moottoriin on laitettu, sillä kannua ei avata. Et tarjoaisi kahvia ja pullaa, vaan tekisit pika-analyysin näkemästäsi autossa ja tarkistaisit nesteet ja ilmat renkaissa.

      Hyvää matkaa toivottaen ovella.

    • reimani

      Öljypisteellä joku lyhyt kalju lihava mies kuvitteli olevansa euroopanomistaja. Audilla ajoi jonon ohi.

    • HappyCustomer

      Itse kävin Öljypisteellä Tampereella Lielahdessa. Vaihdatin vaihdelaatikon öljyt ja auttoi kyllä heti. En voi kuin suositella. Palvelu oli nopeaa ja tehokasta voin suositella todella lämpimästi. Plus edullista muihin verrattuna!

      • Kesäautollatalvellaajava

        Ideapark Marjamäki Lempäälä: työ tehtiin nopeasti ja hintaa tuli noin puolet merkkihuollon hinnasta. Auto MB C 180 1998. Ystävällinen palvelu.


    • kallis paikka

    • Anonyymi

      Onkohan oikeasti 20 erilaista moottoriöljyä vai laittavatko suunnilleen sopivaa?

      • Anonyymi

        Yleensä aina tällaisissa yleishuolloissa kaadeta sitä samaa suunnilleen sopivaa 5w40 yleisöljyä joka autoon. Siksi vien oman merkkihuoltoon, varmasti tulee autonvalmistajan ykkös suositus-öljy.

        Öljypisteestä itsellä huonoja kokemuksia, eivät suostuneet vaihtamaan ohjaustehostimen öljyä, kuulemma voi vahingoittaa pumppua. Vaihdoin sitten itse amatöörinä ja ensikertalaisena ja hyvin onnistui.


      • Anonyymi

        Kyllä täälä meilä on yli 20 öljy laatua ja mallia 😉


    • Anonyymi

      Olipa kokemus. Mainoksen uhrina joutui pettymään toimintaan - taas kerran.
      Nykyajan kikkana tuntuu olevan että mainonta kuittaa ammattitaitoa...
      Seuraava huolto tapahtuu jossain muualla, tämän leimaamon hinta on liian kova.

      • Anonyymi

        Paljo makso?


    • Anonyymi

      Noihin nopeisiin öljynvaihtoihin kannattaa suhtautua vähän varauksella. Moottori ei tule edes tyhjäksi 15 minuutissa vaikka olisi mikä pikavaihtopumppu.

      • Anonyymi

        Imutus tyhjennys on paras öljynvaihdossa.
        Näin on näreet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imutus tyhjennys on paras öljynvaihdossa.
        Näin on näreet.

        Yleisöljyjä automaatteihin, ei voi olla hyvä. Suodattimen vaihtokin jätetään tekemättä, pelkkiä öljyjä vaihdetaan "kiireen" nimissä. Lisäpalvelu eli pesu veloitetaan mutta missä välissä ja miten se oikeasti tehdään? Taitaa asentaja ottaa helpot rahat saunakaljoihin.
        Hyvä idea ja hieno laite laatikkoöljyjen vaihtamiseen mutta ahne kusetus helppojen eurojen perässä kusee omaan nilkkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imutus tyhjennys on paras öljynvaihdossa.
        Näin on näreet.

        Miten niin, mihin perustuu? Ropusta laskemalla tulee varmasti paremmin tyhjäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin, mihin perustuu? Ropusta laskemalla tulee varmasti paremmin tyhjäksi.

        Osa valmistajista ohjeistaa imuvaihtoon, muuten ropusta saa paremmin.
        Automaatin huuhteluvaihto myös kyseenalainen omasta vaihtaisin ennemmin valuttamalla, koska järjestelmä tulee melko tyhjäksi ja laatikkoon tulee vaihdon yhteydessä koko määrä uutta öljyä.
        Huuhtelemalla tehtynä kukaan ei tiedä paljonko uusi ja vanha öljy sekoittuvat vaihdon yhteydessä koska laatikko ei ole mikään suora putki jossa uusi öljy työntäisi vanhan ulos vaihtokoneen säiliöön vaan se sekoittuu laatikossa ja laatikkoon jää aina vanhaa öljyä.
        Vaihtoliikkeet mainostavat 100% öljynvaihtoa ja mielestäni se on harhaanjohtavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa valmistajista ohjeistaa imuvaihtoon, muuten ropusta saa paremmin.
        Automaatin huuhteluvaihto myös kyseenalainen omasta vaihtaisin ennemmin valuttamalla, koska järjestelmä tulee melko tyhjäksi ja laatikkoon tulee vaihdon yhteydessä koko määrä uutta öljyä.
        Huuhtelemalla tehtynä kukaan ei tiedä paljonko uusi ja vanha öljy sekoittuvat vaihdon yhteydessä koska laatikko ei ole mikään suora putki jossa uusi öljy työntäisi vanhan ulos vaihtokoneen säiliöön vaan se sekoittuu laatikossa ja laatikkoon jää aina vanhaa öljyä.
        Vaihtoliikkeet mainostavat 100% öljynvaihtoa ja mielestäni se on harhaanjohtavaa.

        Kyllä automaattilatikon vaihtoon on olemassa laitteet millä ne vaihetaan mistä näkee kirkasta putkea pitkin kun vanha tulee ulos ja muuttuu kirkkaaksi ja näytöllä näkyy vanhan ja uuden öljyn määrä ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa valmistajista ohjeistaa imuvaihtoon, muuten ropusta saa paremmin.
        Automaatin huuhteluvaihto myös kyseenalainen omasta vaihtaisin ennemmin valuttamalla, koska järjestelmä tulee melko tyhjäksi ja laatikkoon tulee vaihdon yhteydessä koko määrä uutta öljyä.
        Huuhtelemalla tehtynä kukaan ei tiedä paljonko uusi ja vanha öljy sekoittuvat vaihdon yhteydessä koska laatikko ei ole mikään suora putki jossa uusi öljy työntäisi vanhan ulos vaihtokoneen säiliöön vaan se sekoittuu laatikossa ja laatikkoon jää aina vanhaa öljyä.
        Vaihtoliikkeet mainostavat 100% öljynvaihtoa ja mielestäni se on harhaanjohtavaa.

        Turbiinin jää pitäis myös tyhjentää


    • Anonyymi

      Kuka uskaltaa vielä mennä Öljypisteeseen? Siellä rikotaan auto eikä korvata vahinkoa, vaan syytellään ja keksitään tekosyitä.

      • Anonyymi

        Ennen vaihdoin itse, mutta nyt lähellä huoltopiste, jossa öljynvaihto 5 litran espillä ja suodattimilla 65 ekua niin työlle jää 25 euroa niin käytän sitä. Tietysti huoltoliike saa öljyn pariin kymppiin.


    • Anonyymi

      Perinteisen automaatin oikea öljynvaihto on huuhtelu. Sitä ei tarvitse joka kerta tehdä. Valuttamalla vaihtuu vain puolet. Suurin osa vanhasta öljystä jää turbiiniin sekä hydrauliikka yksikköön. Ennen vanhaan turbiineissa oli tyhjennystulpat vaan eipä ole enää.

    • Anonyymi

      Ihan sika firma! Parempi kun kiertää kaukaa! Hinnoiteltu aivan järjetön, henkilöauton öljynvaihto+suodatin 440eur ei kulu tuon firman oven saranat enää minun takia rosvosivat nyt vika mieheltä. Ahneudesta päätellen L-positiivisten (lessu firma) se on Jumalan terve ja nenä vinossa kun nähdään.

      • Anonyymi

        Mikä tämä lessu firma on? Olen kuullut ennenkin asiasta ja ei mitenkään positiivisessa mielessä..
        Onko tämä joku lahko, joka suosii omiaan ja rahastaa muita?


      • Anonyymi

        Öljypiste on normihintainen jos autoon käy edullinen perusöljy ja määrä pieni.
        Jos autoon menee enemmän kallista öljyä loppuhinta nousee kalliiksi, koska öljypisteen öljyn hinta on korkea,
        Toinen huono asia on autoissa olevat lisäturvat jotka katkeavat öljypisteen huollon jälkeen
        Näitä on monella merkillä esim MB mobilo ja volkkarin jne....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öljypiste on normihintainen jos autoon käy edullinen perusöljy ja määrä pieni.
        Jos autoon menee enemmän kallista öljyä loppuhinta nousee kalliiksi, koska öljypisteen öljyn hinta on korkea,
        Toinen huono asia on autoissa olevat lisäturvat jotka katkeavat öljypisteen huollon jälkeen
        Näitä on monella merkillä esim MB mobilo ja volkkarin jne....

        Pyysin tarjouksen autoni 90.000 km huollosta sain oljypisteelta sen öljyt suodatin muutamat tarkistukset. Kysyin onko autonvalmistajan määräaikashuollon mukainen. Siihen en kunnon vastausta saanut hinta 200 euroo. Sillä rahalla tuskin saa mitään asiallisesti tehtyä huoltoa. Vaihdoin paikkaa ei kiitos


    • Anonyymi

      Aivan paska firma mulle tehtiin täydelline jarruremontti ja vituiks men, tuli huonompi kun viedessä. ja oli jyväskylä

    • Anonyymi

      Öljyt vaihdettiin ja 30km pääsi etenemään. Kone leikkas kiinni. Reklamaatio tehty, ei ole öljypisteen vika. (Omasta mielestään)

    • Anonyymi

      Kaksoiskytkimissä käytetään halvinta öljyä, Fuch Titan dctf. Alle 10€/L vaikka oilpoint veloittaakin kyseisestä nesteestä 26€/L

      Harmi.

      • Anonyymi

        Fuchs titan (atf 6008) survoivat Audin tippilootaankin, eikä ZF:n omia öljyjä. Mitään muuta öljyä ei näihin lootiin sais edes käyttää kuin valmistajan omia. No, laatikko hajos totaalisesti sitten parin viikon sisään. Mikä parasta öljynvaihto+huuhtelu+suodatin+öljypohjantiiviste maksoi 550e!


    • Anonyymi

      Käytin BMW IX jarrunesteen vaihdossa ei saanut kuitattua työtä tehdyksi ja sanoin ettei vaikuta takuuseen kun käy öljypisteessä. tästä autosta ei tietänyt mitään tosi huonoa ammattitaitoa, en suosittele kenellekkään.

    • Anonyymi

      Öljypiste Lahti on Suomen kallein öljynvaihdossa sekä ilmastointihuollossa!
      Kun siellä erehtyy käymään niin tulee samalla kaksikertaa käytyä eli ensimmäisen ja viimeisen kerran!
      Kallista on sen palvelumaksut esim. ilmastointi huolto on n.100€ kalliimpi kuin toisaalla?

    • Anonyymi

      öljypiste mainostaa ilmastoinnin huoltoa kiinteään hintaan... eivät suostuneet täyttämään tyhjää järjestelmääni... vetosivat että se on rikki... vein kilpailijalle joka täytti ilman ongelmia...

    • Anonyymi

      Lestadiolaisten kusetus firma!!! Kannattaa kiertää kaukaa koko puulaaki. Mersun öljynvaihto+suodatin vähän yli 300eur

    • Anonyymi

      Tein joskus tässä yrityksessä vaihteistoöljyn vaihdon.. he unohtivat kiristää korkin, ja kun menin hakemaan autoa, kaikki öljy oli asfaltilla. Sanoivat, että korkki on viallinen, eikä he korjaa sitä.

    • Anonyymi

      Älkää luulkokkaan jos että pyydätte castrolia saatte sitä.

    • Anonyymi00049

      Tein testin, merkkasin öljynsuodattimen, eivät olleet vaihtaneet

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe