mikähän mahtaa olla, kun kovahkon treenauksen yhteydessä, joka sisältää lenkkeilyä, puntteja ja futista, elimistö ns. väsyy ? elikkäs tuntuu ettei jaksa mitään, eikä mikään kiinnosta ja mistään ei saa kiinni. kertakaikkisen väsynyt, saamaton ja tylsä olo. olenkin miettinyt, mahtaakko jonkinsortin puutostila olla kyseesä ? nestepuutetta ? ruokavalioni on kyllä yksipuolinen jne. kertokaahan terveyssisaret ja - veljet, mikä on teidän analyysinne ! kiitos.
vitamiinien puuteko ?
5
660
Vastaukset
- minä
kokeilla ihan monivitamiini tabletteja, yksi päivässä esim.multitabs ja sitten jos harjoittelu on kovaakin, niin magnesium lisästä olisi hyötyä. Niitä saa tavallisista kaupoistakin. eihän sinulla anemiaa ole?.. eli sitä raudan puutetta??? hemoglobiini kannattaisi käydä mittauttaa, varsinkin jos ruokasi ei ole monipuolista..
- kommentti
...kunto?
- Thunder in the east
Nii-i,saatat kyllä treenata yksinkertaisesti liikaa.Silloin energiavarastot eivät riitä,ja pysähdyt kuin seinään.
- mestari
olen kyllä itsekin ajatellut samaa, että harjoittelen liikaa. olen kylläkin pitänyt tietoisesti matalempaa profiilia harjoitusten suhteen jo keväästä saakka kokeillakseni, josko kyseinen olotila johtuisi harjoittelusta. täytyy kyllä tunnustaa, että olotila paranee jokusen päivän kuluttua, mutta heti harjoittelun alettua myös palaa. elikkäs muutaman treenin kun vetää, rupee tulemaan taas sama olo. en todellakaan tiedä mikä on homman nimi...sen verran olen analysoinit, että aineenvaihdunta kiihtyy hurjasti heti harjoittelun alettua. mahtaiskohan sieltä puolelta löytyä selitystä ?
- Thunder in the east
mestari kirjoitti:
olen kyllä itsekin ajatellut samaa, että harjoittelen liikaa. olen kylläkin pitänyt tietoisesti matalempaa profiilia harjoitusten suhteen jo keväästä saakka kokeillakseni, josko kyseinen olotila johtuisi harjoittelusta. täytyy kyllä tunnustaa, että olotila paranee jokusen päivän kuluttua, mutta heti harjoittelun alettua myös palaa. elikkäs muutaman treenin kun vetää, rupee tulemaan taas sama olo. en todellakaan tiedä mikä on homman nimi...sen verran olen analysoinit, että aineenvaihdunta kiihtyy hurjasti heti harjoittelun alettua. mahtaiskohan sieltä puolelta löytyä selitystä ?
Voima- ja kestävyysharjoittelua ei kannata vetää tauotta peräkkäin.Voimaharjoittelu myös tehoaa parhaiten kun se ei ole kestoltaan liian pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1751915- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54691