Kävin tullin sivuilla katsomassa autoveroa tuotaessa Audien kohdalla ja sitten kurkistin www.mobile.de. Esim. -94 n. 150 tkm ajetulle tulisi esimerkkikeissien mukaan 3000-4000 veroa. Sitten auton hinta siihen päälle, löysin esimerkin 4100 eur, joka näytti (!) olevan päältä ja sisältä tosi kauniissa kunnossa. (En sitten tiedä kuinka niihin voi luottaa). se on sellainen 8000. Mielestäni tosi halpa. Pitäisköhän suunnitella vanhan kasikymppisen päivittämistä....
halvalla lähtee
3
1176
Vastaukset
- Lisää
nyt alv, matkat, kuljetus Suomeen, majoitukset, haahuilu ympäri Saksaa, talvirenkaat, katsastus ym. Jaa, päädyimmekin -94 Audilla hintaan 11-12000 ekee. Siis kymmenen vuotta vanhasta pikkuautosta!
- ihmettelijä
alvi siinä jo olikin, mutta totta, en laskenut majoituksia ja kuljetuksia, kuitenkin, ei tuommoisia oikein edes löydä Suomesta (km/hinta). En tiedä sitten tosin onko kilometrit tosia, A4 olis juuri passeli pikkuauto minulle.
- HOj
ihmettelijä kirjoitti:
alvi siinä jo olikin, mutta totta, en laskenut majoituksia ja kuljetuksia, kuitenkin, ei tuommoisia oikein edes löydä Suomesta (km/hinta). En tiedä sitten tosin onko kilometrit tosia, A4 olis juuri passeli pikkuauto minulle.
Hei
Onnistuu tuo kun lasket matkat lomamatkaksi ja ostat sellaisen auton jossa on talvirenkaita varten jo peltivanteet matkassa.
Hintaa tulee noin 4000 euroa autosta ja noin 4000 veroihin, tonnilla saa talvirenkaat sivuvilkut ja siirtokilvet rekisteriin suomessa. se on sit siinä.
Vielä jos onnistuu niin katsele ajoneuvo jossa on webasto, et tarvi edes lohkolämmitintä asentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01090- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,138847- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827