Ii uutisissa

Voi pyhä jyssäys

Nyt on Ii päässyt oikein uutisiin kun Kärkkäinen myy euron bensaa. Ruuhkat haminasta räinänperälle asti. Ketkä hullut viitsivät jonottaa monta tuntia parin kympin takia en minä ainakaan vaikken rikas olekkaan.

10

408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuomio rasismille
      • idiootit1

ei siellä pakokaasut haise,
        autoa ei saa tyhjäkäyttää yli 2 minuuttia
        eli poliisit sakottamaan niin tulee tosi halpaa polttoainetta.
        olis pitänyt ainakin nelostielle laittaa pysäköinti kielletty merkit.
        olis valtio tienannut

• 0,999

köyhäolet ja köyhänä tulet elämään,kun et ymmärrä alennuksista mitään,olet vallinnut köyhän tien onneksi on muita jotka ymmärtää,ostaa kun saahalvalla

• Tuomio rasismille
        0,999 kirjoitti:

köyhäolet ja köyhänä tulet elämään,kun et ymmärrä alennuksista mitään,olet vallinnut köyhän tien onneksi on muita jotka ymmärtää,ostaa kun saahalvalla

Oletko koskaan kuullut käsitteestä nimeltä eettinen kulutus? Kannaa perehtyä siihen, millaista toimintaa yritys tai yrittäjä harjoittaa ja ohjata kulutuskäyttäytymistä senkin mukaan.

• itätankkaaja

Minäpä saan jatkuvasti bensaa 77 sentillä :D eikä ole kilometrien jonot. Nimittäin Ryslandiasta. Karjala takasi litra kerrallaan ;)

• sarana55

pitäkää bensiininhinta jatkossa yhtä alhaalla niin äkkiä kasvaa Iin asukasluku.

• MeJur

Hyvä idea. Liesharjun uusille tonteille tulis äkkiä kysyntää!

• Ii on syvältä

Niin kasvaa ja aukko otsonikerroksessa!
        Iihinhän ne kaikki avuttomat , lahjattomat muuttaa munimaan kusipäägeenejään! Niin käynyt meidänkin tuttavapiirissä.

Iissä ei oo muuta hyvää ku valtatie 4 joka kulkee Iin ohi.
        -Kiertotietä odotellessa!

• Jonot pohjoisesta

Iiläiset juntit jonottaa, muut ajaa ohi. On vissii ylimäärästä aikaa ja tarve saada bensaa siihen velkakotteroon?
      Tyhmyydellä ei mitään rajaa!!

• ohi ajaja

kyllähän ne suurin osa tankkaajista oli oululaisia, sen sain itse todeta kun tulin kello 13 oulusta... 20 minuuttia meni ennenkuin pääsin jonon ohittamaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2066
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      116
      1685
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      43
      1541
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1477
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      121
      1023
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe