Mistä voisin nähdä kaikki Suomen ammattikorkeakoulujen vapaat opiskelupaikat?
Joku joskus mainitsi jonkun sivun, mistä ne näkin, mutta en oo löytänyt sitä millään.
Olisin tosi kiitollinen jos joku tietää!
Vapaita opiskelupaikkoja?
3
533
Vastaukset
- ihmettelijä
niin minä myös olisin erittäin onnellinen tästä tiedosta!
- Tietäjä
Työvoimatoimistosta saa listat vapaista opiskleupaikoista tai sitten kysymällä oppilaitoksista suoraan.
- mä...
Vapaat koulutuspaikat
Ammattikorkeakoulun yhteisvalinnassa vapaaksi jääneitä koulutuspaikkoja voi tiedustella ammattikorkeakouluista ja työvoimatoimistoista. Ammattikorkeakoulut voivat ilmoittaa vapaista koulutuspaikoista myös omilla www-sivuillaan ja sanomalehdissä.
Ammattikorkeakoulujen vapaista koulutuspaikoista löytyy tietoja myös Opetushallituksen Koulutusnetti-tietokannasta:
Koulutusnetti
Ammattikorkeakoulun vapaat koulutuspaikat löytyvät Koulutusnetistä seuraavasti:
Valitse ensin sivuvalikosta kohta Opintolinjahaku. Valitse seuraavaksi Nuorten koulutus-sivulta seuraavat hakutekijät:
Alkamisaika: Syksy
Pohjakoulutusvaatimus: Ylioppilas/Ammatillinen tutkinto
Merkitse ruksi kohtaan Vapaita paikkoja
Vuosi 2004
Tämän jälkeen valitse kohta ETSI ja saat listan vapaista koulutuspaikoista. Hakua voi rajata myös esimerkiksi maakunnan tai kunnan mukaan.
Koulutusnetissä olevia tietoja päivitetään jatkuvasti, joten jos sopivaa koulutuspaikkaa ei löydy tietokannasta heti ensimmäisellä kerralla niin kannattaa kokeilla hakua myöhemmin uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662191Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381344En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?210975Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21915- 19756
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719