Hei!
Olen aika huono netin kanssa ja nyt mulla on sellainen ongelma että yritän päästä mm. www.travsport.se sivuille linkkeihin mutta ne eivät mene mihinkään eli ns.käden kuvaa ei tule ollenkaan. Onko minun internet asetuksissa jotain vialla? Liittymä on MTV3 ja IE4
Kiitos avusta
Nopeaa apua linkkeihin
Hanna
2
141
Vastaukset
- norman
vaikkei käden kuvaa tulekaan. Noi valikot on tehty javascriptillä ja sun vanhahko selaimesi ei ehkä osaa tulkita(suorittaa) scriptejä.
Esim. Uutisia&kirjeitä- linkin alta tulee kaksi muuta alalinkkiä, jotka vasta vievät johonkin muulle sivulle.
Hmm...Operalla kyllä toimii.
Tässä suora linkki kalenteriin:
http://www.travsport.se/skalendarium?kommando=kalendernHemta - Hanna
Hei,
Kiitos avusta. Pitää sitten ilmeisesti alkaa ottamaan selville miten tämä selaimen päivitys onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406