Näin pitkään masentuneena haluaisin löytää jonkun jolle purkaa pahaaoloa ilman että tarvitsee tuntea olevansa toiselle taakka. Kaikkein läheisimmille on niin vaikea kertoa kuinka tuskaa oma elämä on, varsinkin kun kuulee toisen äänestä miten paljon se ahdistaa kun on voimaton auttamaan mitenkään. Haluaisin että olisi joku jolle voisi vaikka kirjoittaa ne synkät asiat ja tietää että toinen ymmärtää, koska kokee samaa. Tunnen olevani yksin vaikka olisin muiden kanssa, tiedän että se on vaan mun omassa päässä, mutta se yksinäisyyden ja kuulumattomuuden tunne on jotenkin lamauttavaa. Ei enää huvita lähteä mihinkään, kun tuntuu etten viihdy kenenkään seurassa. Kuitenkin kaipaan jonkun seuraa ja jotakin jolle jutella. Elän pitkälti työlleni. Asun uudella paikkakunnalla, jossa minulla ei ole kavereita joiden kanssa viettäisi aikaa, joten viikonloput on välillä melkoisen tuskallisia.
Eli löytyykö täältä ketään joka haluaisi keskustella luottamuksellisesti reilu parikymppisen naisen kanssa masennuksesta ja sen kanssa jaksamisesta? Ja elämästä yleensä.
Vertaistukea
3
129
Vastaukset
- wd64
suosittelen terapiassa käymistä, kunnallisena se on ilmaista.
- masentunut86
Sinnehän tässä oon koittanut viisi vuotta päästä, aina kuitenkin muutamalla psykologi kerralla kuitattua ja lääkkeiden kanssa kotiin. Nyt menen puolen vuoden sisällä seitsemännelle ''arviointi''käynnille psykiatrille, jos pikkuhiljaa saatais terapia asiaa eteenpäin, eikä vaan kyseiltäis mitä oon miettiny vartin verran...
masentunut86 kirjoitti:
Sinnehän tässä oon koittanut viisi vuotta päästä, aina kuitenkin muutamalla psykologi kerralla kuitattua ja lääkkeiden kanssa kotiin. Nyt menen puolen vuoden sisällä seitsemännelle ''arviointi''käynnille psykiatrille, jos pikkuhiljaa saatais terapia asiaa eteenpäin, eikä vaan kyseiltäis mitä oon miettiny vartin verran...
Voit kirjoitella jos haluat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519