Vertaistukea

masentunut86

Näin pitkään masentuneena haluaisin löytää jonkun jolle purkaa pahaaoloa ilman että tarvitsee tuntea olevansa toiselle taakka. Kaikkein läheisimmille on niin vaikea kertoa kuinka tuskaa oma elämä on, varsinkin kun kuulee toisen äänestä miten paljon se ahdistaa kun on voimaton auttamaan mitenkään. Haluaisin että olisi joku jolle voisi vaikka kirjoittaa ne synkät asiat ja tietää että toinen ymmärtää, koska kokee samaa. Tunnen olevani yksin vaikka olisin muiden kanssa, tiedän että se on vaan mun omassa päässä, mutta se yksinäisyyden ja kuulumattomuuden tunne on jotenkin lamauttavaa. Ei enää huvita lähteä mihinkään, kun tuntuu etten viihdy kenenkään seurassa. Kuitenkin kaipaan jonkun seuraa ja jotakin jolle jutella. Elän pitkälti työlleni. Asun uudella paikkakunnalla, jossa minulla ei ole kavereita joiden kanssa viettäisi aikaa, joten viikonloput on välillä melkoisen tuskallisia.
Eli löytyykö täältä ketään joka haluaisi keskustella luottamuksellisesti reilu parikymppisen naisen kanssa masennuksesta ja sen kanssa jaksamisesta? Ja elämästä yleensä.

3

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wd64

suosittelen terapiassa käymistä, kunnallisena se on ilmaista.

• masentunut86

Sinnehän tässä oon koittanut viisi vuotta päästä, aina kuitenkin muutamalla psykologi kerralla kuitattua ja lääkkeiden kanssa kotiin. Nyt menen puolen vuoden sisällä seitsemännelle ''arviointi''käynnille psykiatrille, jos pikkuhiljaa saatais terapia asiaa eteenpäin, eikä vaan kyseiltäis mitä oon miettiny vartin verran...

• masentunut86 kirjoitti:

Sinnehän tässä oon koittanut viisi vuotta päästä, aina kuitenkin muutamalla psykologi kerralla kuitattua ja lääkkeiden kanssa kotiin. Nyt menen puolen vuoden sisällä seitsemännelle ''arviointi''käynnille psykiatrille, jos pikkuhiljaa saatais terapia asiaa eteenpäin, eikä vaan kyseiltäis mitä oon miettiny vartin verran...

Voit kirjoitella jos haluat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      57
      3681
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      68
      3041
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      52
      2243
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      12
      1409
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      63
      1178
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      80
      1068
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      931
    8. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      915
    9. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      22
      908
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      892
    Aihe