oon nyt 6 5 rv:llä ja nyt on noin neljä päivää "pistäny/vihlonu" oikeelle puolelle alavatsaan. kävellessä se ei tunnu, mutta kun istuu, seisoo, makoilee niin se tuntuu. onko normaalia? soitin ke lääkärille, mut se vaan sano et kyllä se viikon päästä loppuu tai pahenee, että tuu sitte käymään jos ne voimistuu! kiitos paljon kaikille vastanneille.
heti
5
694
Vastaukset
- minä taas
jatkoa edelliseen.... kun tein testin, varasin heti neuvolaan ajan, mut sain sen vasta 26.8. mitään vuotoja ei ole ollut, mut pelottaa, että kaikki ei oo hyvin, tuon vihlomisen takia....
- rv 14+4
Vihlonta on ihan normaalia! Väillä sitä voi vihloa oikein kunnollakin ja vieläkin on normaalia. Se on sitä kohdun kasvukipua :)
- voi olla
Tollanen toispuoleinen vihlominen voi tietysti pahimmillaan olla merkki kohdun ulkopuolisesta raskaudestakin. Itse ottaisin sinuna yhteytta neuvolaan ja kysyisin asiasta sieltäkin.
- Lissu
Mulla oli kanssa ainoastaan toispuoleista vihlontaa tuolloin alussa ja oikea puoli. Nyt rv 33 4 menossa. Mutta varmuudellahan ei täällä kukaan voi sanoa onko sinun tapaus normaalia vai jotain vakavaa, mutta luulisin että normaalia on. Jos oikein kovasti tressaa niin eikun lääkäriin niin silloin se kivi sieltä sydämestä vierähtää pois :)
- 5 + 6
Joskus tuntuu siltä kuin olisi ompelukerho kokoontunut tuonne alavatsaan, siihen malliin pistelee... Vihlaisuja välillä, mutta rauhoituu kun menee lepäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2875913Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433465Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol901672- 641077
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834