Onko kellään tietoa, koska iki-kiukaan uusi monolit kiuas on tulossa markkinoille? Miellyttää kovasti omaa ja rouvan silmää: http://ikikiuas.fi/ikikiuasfi/yhteystiedot/ajankohtaista/iki-kiuas-oy-aarnio-vertti/
Toivottavasti uutuus toimii muutenkin kuin ulkonäön suhteen.
IKI-kiukaan uutuus
15
363
Vastaukset
- Iki on paras!!
Jos se on yhtä hyvä kuin alkuperäinen Iki niin ei voi olla huono!
- kiuas3
Törkeen hieno. Aika hienoja kiukaita tekee toi firma...tosin designereiden avulla, mutta kuitenkin...
- roskis3
Sehän on vaan hyvä, että tehdään yhteistyötä ulkopuolisten suunnittelijoiden kanssa. Ei sillä roskapöntön myynnillä kymmeniä vuosia eletä.
- Täältä tulee
Vain Ikejä myydään
26.11.2012 14:02
Sitä samaa kuin aina ennenkin. Rahaa tulee siinä määrin että rahamäärien hallitsemiseksi ikejä myydään kahdella firmalla. Tiedätkö sinä mitä raha on?
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?tits=Iki kiuas&ccat=-1&status=N&stype=A&classification=0&sellstyle=K&odir=A&order=R&start=0&num=50- 100 lasissa
Ei voi olla huono jos jälleenmyynin hoitaa ostajat.
- originaliki
Uutuus tulossa syyskuussa 2013 myyntiin. Olemme kehittäneet kiuasta että saisimme sen toimimaan riittäävän hyvin. Haasteena on ollut saada kivet kuumenemaan ilman että lauteet ympärillä eivät kuumenisi liikaa. Paloviranomaiset vaativat lisää suojapeltejä tuotten ympärille mutta saamme sen kyllä toimimaan. Hinnaksi tulee alustavien laskelmien mukaan 1990 euroa ilman veroja. Lisätietoja ww.ikikiukas.fi/myynti
- @@@@@
Niitä saa jo. Selvitin iki kiuas oy myynnistä. Hinta alkaen jotain 900e jotain.
Ei taida vaan verkkosivut olla päivitty johonkin aikaan.
Taitaa olla uusi trendi taas tuossa nähtäväks jää. - ripa8
Nyt näyttää löytyvän iki-kiukaan sivuilta uustuote. Ihan mageen näköinen, mutta mitenköhän toimii teknisesti... kokemuksia kellää?
http://ikikiuas.fi/ikikiuasfi//shop/IKI-kiukaat/IKI-designkiukaat/monolith_sahkokiukaat- Älistery
Törkeen hieno!!
- wpk1
Oli muuten uudella viikkarilla tälläinen kiuas. Viikonloppuna oltiin risteilemässä ja lillumassa spa-alueella. Hyvät löylyt oli!
- harkintaaaa
oliko hieno luonnossa livenä?.. ainakin kuvissa on todella upea.
- Ruupertuss
On jo.
- keiz0r.sr
Tilaukseen meni :) tosin piti tilata customina, pieninä muutoksina vastusteho 9kw->16kw ja korkeutta hieman enempi.
- Hjlvjvv
Mitä makso
- keiz0r.sr
Onko sukset tai jalakset
30.4.2013 00:28
pesukoneessa alla? Ellei niin latutakuu on silkkaa hömppäpuhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504