Tulipa Soneralta ilmoitus: Lankapuhelin viedään pois. Laajakaista kuitenkin säilyy normaalina. Mikä idea siinä on? Jos kerran laajakaista säilyy, niin täytyyhän ne johdotkin silloin säilyttää.
Mistä Sonera siis saa sen säästön, jonka takia se ryhtyy tähän? Vai onko tässä jokin taka-ajatus?
Tuleeko kohta ilmoitus, että kaikkien luovuttua puhelimesta puramme turhat langat pois. Tilalle saa 3G-verkkoyhteyden joka toimii, jos toimii, silloinkin hitaasti.
Onko kellään kokemuksia vastaavasta tilanteesta? Mitä tapahtui?
Puhelin pois? Laajakaista?
9
348
Vastaukset
Moikka!
johdot kyllä säilyy siellä paikoillaan, mutta keskukselta nähtävästi viedään lankaluhelin-laitteet pois. Tämän tarkemmin en osaa sanoa mitä nimenomaan sinun alueellasi tapahtuu, mutta halutessasi, pirautathan kirjeessä olevaan puhelinnumeroon niin saat lisätietoa.
Lauren@SoneraPartio- langat pois.
Ristiinassa tuli Soneralta kirje, jossa pyydettiin luopumaan lankapuhelimesta, ja hommaamaan kännykät. Sitten pian tuli toinen kirje, siinä Sonera ilmoitti että langat kerätään pois kun juuri kellään ei ole lankapuhelinta. Jos vielä oli lankapuhelin, niille ilmoitettiin että ostakaa kännykkä, kohta lankapuhelut loppuu.
- sonara
Lisää kummallisuuksia. Sonera yksityisille: osoitteeseesi ei ole saatavilla laajakaistaa. Sonera yrityksille: laajakaista on saatavilla. Mitäs sekä tämä sitten tarkoittaa? Täytyykö tässä perustaa pöytälaatikkoyritys?
Moikka sonara,
mä veikkaan, että jokin tekniikka/toimitus-issue voisi olla kyseessä. Jos haluat tarkemmin lisätietoa juuri sinun osoitteestasi, suosittelen pistämään Soneran Facebook -sivujen kautta privaviestiä niin tutkaillaan siellä tarkemmin mitä saatavuustiedot kertoo :) Toki voit myös pirauttaa asiakaspalveluun (p.0800133133).
Lauren@SoneraPartio
- soneranaama
Eikö mikään firma tule enää toimeen ilman Feispuukkia, miksi ei yhteyden otto suoraan Soneraan, miksi Feispuukin kautta ?
Huomenta,
kyllä meille saa soittaakin, kuten edellä mainitsinkin numeron mihin voi ottaa yhteyttä :) Facebookin lisäksi meidät löytää myös Soneran keskustelupalstalta ja Twitteristä.
Itse olen huomannut, että tänä päivänä monessakin yrityksessä on osattu hyödyntää sosiaalista mediaa asiakaspalvelu näkökulmaa ajatellen. Näin pystytään tarjoamaan kokonaisvaltaisempaa asiakaspalvelua ja "uudenlainen" yhteydenottotapa mieltä askarruttavissa asioissa. Toki asiakas itse päättää mitä reittiä pitkin haluaa asiansa hoidettavan, mutta muutama lisävaihtoehto kontaktoinnissa on vain plussaa mielestäni :)
Lauren@SoneraPartio- ei Facebookia
sonerapartio kirjoitti:
Huomenta,
kyllä meille saa soittaakin, kuten edellä mainitsinkin numeron mihin voi ottaa yhteyttä :) Facebookin lisäksi meidät löytää myös Soneran keskustelupalstalta ja Twitteristä.
Itse olen huomannut, että tänä päivänä monessakin yrityksessä on osattu hyödyntää sosiaalista mediaa asiakaspalvelu näkökulmaa ajatellen. Näin pystytään tarjoamaan kokonaisvaltaisempaa asiakaspalvelua ja "uudenlainen" yhteydenottotapa mieltä askarruttavissa asioissa. Toki asiakas itse päättää mitä reittiä pitkin haluaa asiansa hoidettavan, mutta muutama lisävaihtoehto kontaktoinnissa on vain plussaa mielestäni :)
Lauren@SoneraPartioJoo mutta ei firman asiakaspalveluy saa olla jonkin Facebookin varassa vaan pitää olla keino niillekin jotka ei mitään Facebook-tiliä edes halua tehdä! Pelkään vain sitä päivää ettei enää firmaan voi ottaa yhteyttä sähköpostitse (tai yhteydenottolomakkeella), puhelimitse tai käymällä firman myymälässä tai vastaavassa vaan kaikki yhteydet ylläpidetään FACEBOOKILLA. Minä ainakaan en halua olla sellasen firman asiakas.
ei Facebookia kirjoitti:
Joo mutta ei firman asiakaspalveluy saa olla jonkin Facebookin varassa vaan pitää olla keino niillekin jotka ei mitään Facebook-tiliä edes halua tehdä! Pelkään vain sitä päivää ettei enää firmaan voi ottaa yhteyttä sähköpostitse (tai yhteydenottolomakkeella), puhelimitse tai käymällä firman myymälässä tai vastaavassa vaan kaikki yhteydet ylläpidetään FACEBOOKILLA. Minä ainakaan en halua olla sellasen firman asiakas.
Moro 'ei Facebookia',
olen samaa mieltä kuin sinä :) Tuskin mikään firma pelkän Facebookin kautta pärjäisi.
Hyvänä lisänä se kuitenkin toimii 'normaalien yhteydenottotapojen' rinnalla.
Lauren@SoneraPartio- en tajua mitään.
ei Facebookia kirjoitti:
Joo mutta ei firman asiakaspalveluy saa olla jonkin Facebookin varassa vaan pitää olla keino niillekin jotka ei mitään Facebook-tiliä edes halua tehdä! Pelkään vain sitä päivää ettei enää firmaan voi ottaa yhteyttä sähköpostitse (tai yhteydenottolomakkeella), puhelimitse tai käymällä firman myymälässä tai vastaavassa vaan kaikki yhteydet ylläpidetään FACEBOOKILLA. Minä ainakaan en halua olla sellasen firman asiakas.
Kyllä itsekkin ihmettelen nykytouhua, jos haluaa olla vaikka YLEeen yhteydessä, pitää mennä fasebuukkiin että onnistuu. Ja kaikki muutkin puljut hoitaa kohta nettiasiansa fasebuukis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1216872Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243777- 1862585
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2802463Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962111Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91825Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001800Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1331366Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271295- 701277