kävin tänään vaimoni kanssa ko. baarissa laulamassa karaokee...paikalle tulee ärrävikainen vakioasiakas(hurre) ja nappaa mikin kädestäni....keskeyttää laulut...henkilökunta hyväksyy tapahtuman...eli ei kannata mennä laulamaan ellet kuulu inside piireihin ::) T:Make
peltosaaren piletti...
11
832
Vastaukset
- Johnvanbies
No kuka sinne nyt muutenkaan menee paitsi jotkut täysjuopot vakioasiakkaat. Tommoset paikat kierretään hyvin kaukaa.
- Retu-61
Sama täällä.Äänestän jaloilla.Asiakaskunta on täysin juoppoja ja rikollisia.En vie enään rahojani ko.baariin.
- etsivät 22
Poliisi tehnyt eilen ratsian ko. baariin..mitäköhän etsivät?
- dkdjfhffgy
etsivät 22 kirjoitti:
Poliisi tehnyt eilen ratsian ko. baariin..mitäköhän etsivät?
Jos on käyneet vaan kahvilla?
- jkha
dkdjfhffgy kirjoitti:
Jos on käyneet vaan kahvilla?
Tai sitten näyttäneet kuka käskee. Tod näk. ottaneet mikin ja vetäneet pienet karaooket.
- kuka, mitä, häh
jkha kirjoitti:
Tai sitten näyttäneet kuka käskee. Tod näk. ottaneet mikin ja vetäneet pienet karaooket.
Minä etsin itseäni, jopa ne tekivät sitä samaa?
- auhfuhfhoau
Olen käynyt kaksi kertaa...ensimmäisen ja viimeisen.
- viltti-käärme
käyks siäl viälä se pariskunta joka järkkää "elämyksiä"..
- viltti-käärme69
Moi! Työkaverini täyttää 30v enskuussa ja ollaan ajateltu jotain extreemee sille.Kerroppa viltti-käärme mikä pariskunta näitä "elämyksiä" järkkää..............vois olla ihan kiva....
- ...
Sitä saa mitä tilaa :)
- välly-kärmes
Mikä se sellainen pariskunta on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351