Onko tällä hetkellä kukaan järjestämässä Green Day - miittiä ? :3 Kovasti ois kiva tapaa muita faneja, mutta ite en ryhtyis miittiä järjestämään, koska satun olemaan vähän huono niissä hommissa:DDDDDDDDdd Mut jos jollain nyt tietoo jostain GD - miiteistä ni kirjottakaa tohon toki ! Ja ku pojat ihan suomeeki tulossa, ni sitä parempi syy nähdä muitakin faneja.
GREEN DAY - MIITTI ?
7
1698
Vastaukset
- haushinka24
oon ittekki miettiny samaa!! :D olin sillo viimex siin gdatw tapahtumas ni ois kiva taas nähä tyyppei :D
- JESUSOFSUBURBIA
NO NIIN OLIS, kumpa oku nyt jonkusen miitin järkkäis. :)
- substitute-
Kyllä minä ainakin ihan mielelläni voisin miitin järjestää. Olen jotain sen tapaista aiemminkin yrittänyt, mutta halukkaita osallistujia ei ole pahemmin ollut. Varsinkin kun haluaisin, että miitti järjestettäisiin jossain muualla kuin Etelä-Suomessa. (Ei siinäkään sinällään mitään vikaa olisi mutta tottakai olisi kiva saada miitti lähemmäksi omaa asuinseutua). :)
Kuopio? Joensuu? Mikkeli? Hei ehdotelkaa miitti-paikkakuntia niin saadaan tämä asia etenemään. :) - Whatsername1
Ui se ois ihanaa! Mul ei oo ketää kavereita jotka tykkäis sillee oikeesti green dayst nii ois kiva saada seuraa =) Ite oon kyl etelä suomest nii ois aika pitkä matka :P
- substitute-
Miten olisi esimerkiksi Kuopio? (Aikalailla keskellä Suomea ja hyvät kulkuyhteydet). Tiedän kyllä, että monet ovat etelämmästä päin, mutta hienoa olisi saada miitti tänne pohjoisempaan. :)
Ilmoittakaa tänne, jos olisitte oikeasti kiinnostuneita tulemaan miittiin.- GDFTW
Oisko jyväskylä?
- Whatsername1
Mä oisin ainaki kiinnostunu!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273461- 841805
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151581Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887