GREEN DAY - MIITTI ?

JESUSOFSUBURBIA

Onko tällä hetkellä kukaan järjestämässä Green Day - miittiä ? :3 Kovasti ois kiva tapaa muita faneja, mutta ite en ryhtyis miittiä järjestämään, koska satun olemaan vähän huono niissä hommissa:DDDDDDDDdd Mut jos jollain nyt tietoo jostain GD - miiteistä ni kirjottakaa tohon toki ! Ja ku pojat ihan suomeeki tulossa, ni sitä parempi syy nähdä muitakin faneja.

7

1778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haushinka24

oon ittekki miettiny samaa!! :D olin sillo viimex siin gdatw tapahtumas ni ois kiva taas nähä tyyppei :D

• JESUSOFSUBURBIA

NO NIIN OLIS, kumpa oku nyt jonkusen miitin järkkäis. :)

• substitute-

Kyllä minä ainakin ihan mielelläni voisin miitin järjestää. Olen jotain sen tapaista aiemminkin yrittänyt, mutta halukkaita osallistujia ei ole pahemmin ollut. Varsinkin kun haluaisin, että miitti järjestettäisiin jossain muualla kuin Etelä-Suomessa. (Ei siinäkään sinällään mitään vikaa olisi mutta tottakai olisi kiva saada miitti lähemmäksi omaa asuinseutua). :)
      Kuopio? Joensuu? Mikkeli? Hei ehdotelkaa miitti-paikkakuntia niin saadaan tämä asia etenemään. :)

• Whatsername1

Ui se ois ihanaa! Mul ei oo ketää kavereita jotka tykkäis sillee oikeesti green dayst nii ois kiva saada seuraa =) Ite oon kyl etelä suomest nii ois aika pitkä matka :P

• substitute-

Miten olisi esimerkiksi Kuopio? (Aikalailla keskellä Suomea ja hyvät kulkuyhteydet). Tiedän kyllä, että monet ovat etelämmästä päin, mutta hienoa olisi saada miitti tänne pohjoisempaan. :)
      Ilmoittakaa tänne, jos olisitte oikeasti kiinnostuneita tulemaan miittiin.

• GDFTW

Oisko jyväskylä?

• Whatsername1

Mä oisin ainaki kiinnostunu!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6228
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4396
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2888
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1456
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1447
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1261
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe