GREEN DAY - MIITTI ?

JESUSOFSUBURBIA

Onko tällä hetkellä kukaan järjestämässä Green Day - miittiä ? :3 Kovasti ois kiva tapaa muita faneja, mutta ite en ryhtyis miittiä järjestämään, koska satun olemaan vähän huono niissä hommissa:DDDDDDDDdd Mut jos jollain nyt tietoo jostain GD - miiteistä ni kirjottakaa tohon toki ! Ja ku pojat ihan suomeeki tulossa, ni sitä parempi syy nähdä muitakin faneja.

7

1651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haushinka24

      oon ittekki miettiny samaa!! :D olin sillo viimex siin gdatw tapahtumas ni ois kiva taas nähä tyyppei :D

    • JESUSOFSUBURBIA

      NO NIIN OLIS, kumpa oku nyt jonkusen miitin järkkäis. :)

    • substitute-

      Kyllä minä ainakin ihan mielelläni voisin miitin järjestää. Olen jotain sen tapaista aiemminkin yrittänyt, mutta halukkaita osallistujia ei ole pahemmin ollut. Varsinkin kun haluaisin, että miitti järjestettäisiin jossain muualla kuin Etelä-Suomessa. (Ei siinäkään sinällään mitään vikaa olisi mutta tottakai olisi kiva saada miitti lähemmäksi omaa asuinseutua). :)
      Kuopio? Joensuu? Mikkeli? Hei ehdotelkaa miitti-paikkakuntia niin saadaan tämä asia etenemään. :)

    • Whatsername1

      Ui se ois ihanaa! Mul ei oo ketää kavereita jotka tykkäis sillee oikeesti green dayst nii ois kiva saada seuraa =) Ite oon kyl etelä suomest nii ois aika pitkä matka :P

    • substitute-

      Miten olisi esimerkiksi Kuopio? (Aikalailla keskellä Suomea ja hyvät kulkuyhteydet). Tiedän kyllä, että monet ovat etelämmästä päin, mutta hienoa olisi saada miitti tänne pohjoisempaan. :)
      Ilmoittakaa tänne, jos olisitte oikeasti kiinnostuneita tulemaan miittiin.

      • GDFTW

        Oisko jyväskylä?


    • Whatsername1

      Mä oisin ainaki kiinnostunu!! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe