haluan ostaa halvalla Pokemon-kortteja
ostan Pokemon-kortteja
22
530
Vastaukset
- Pokemonien äiti :)
Hei,
Tarkistan ehtiessäni, josko lapsiltani olisi noita jäänyt jonnekin varastoon... Yhteydenottotietosi pyydän, jos kortteja löydän. Muita keräilykorttejakin löytyy. - kehva1
Voisin myydä pokemon pelikortteja, jos olisit halukas ostamaan.
- kehva1
kortteja on 1082 joista 163 on rarera.
- väärinkirjoittaja
Moi kahva 1 ! Mimmosta hintaa ajattelit kaikista korteistasi ? Onhan ne aitoja kaikki ! ?
Saa laittaa viestiä.
[email protected]
Kiitos ! !
- Oxfan4ever
http://www.huuto.net/fresco/kohteet/pokmon-kortteja-40-kpl/250051382
Minulta löytyy nuo, pistä viestiä jos kiinnostaa ->
oonainari (at) msn piste com - rrikkkkk
Myynnissä 300-400 pokemon korttia, hyväkuntoisia ja muutama harvinaisempi. Arvoikkaan ebayssä myynnissä 175$. Halvalla myyn kaikki jos löytyy ostaja. Pistä viestiä [email protected] jos kiinnostaa.
- kundi841
Olisin halukas kanssa ostamaan pokemon keräily korttejä olisko kellään joka myy?
- gfdss
Olisi hieman alle 1100
- JuhaMellanen123
Mulla ois tässä jonkunverran harvinaisiakin löytyy. Envain ole varma ovatko nämä keräily vai pelikortteja Puh: 0443446457
- JuhaMellanen123
Mulla ois tässä jonkunverran harvinaisiakin löytyy. Envain ole varma ovatko nämä keräily vai pelikortteja Puh: 0443446457
- Jätkä93
Minulla olisi pokemonkortteja myynnissä. Keräilykortteja 183 kpl ja pelikortteja 139 ja kaikki ovat 10 -11 vuotta vanhoja eli alkusarjoista.
- Jätkä93
korjaan. Pelikortteja 156kpl
- korttii
Hei myyn pokemon kortteja ! jos kiinostaa voin taittaa kuvaa tulemaan s-postiin.
[email protected] - myyn!
Hei! mulla ois täs aika iso kasa pokemon kortteja myynnissä about 400-600 en muista voin kattoo tietyn määränki jos haluat. myyn ne halvalla pois ku vie vaan tilaa! joukossa on rareja monta ! jos kiinnostaa ottakaa yhteyttä : 0456564635 :)
- Harvinaisetkortit
Terve! Myyn harvinaisia pokemon pelikortteja jotka ovat hyvässä kunnossa!
[email protected] - laakj11
Löytyy kortteja varmaan noin 20 000 kpl, Ensimmäisistä sarjoista uusimpiin. Jos jotain kiinnostaa voi ottaa yhteyttä [email protected].
- jerps
löytyy noin 70 kiiltävää (muutama muuten vain harvinainen). hintaa monella ebaystä katsottuna 20-100 euroon. myyn vaikka kaikki, enkä pyydä hirveästi. sähk.p. [email protected]
- Keräilijä
Hei! Olen 18-vuotias, poika. Mistä voisin ostaa pokemon kortteja halvalla? Mieluiten muualta kun lelukaupoista..
- MKV
Kaapista löytys kasa joista pitäs päästä eroon, en oo ehtiny vielä laskea mutta muutaman sataa korttia ny ainaki..
- Collector94
MKV kirjoitti:
Kaapista löytys kasa joista pitäs päästä eroon, en oo ehtiny vielä laskea mutta muutaman sataa korttia ny ainaki..
Multa löytyis päälle 3000 korttia tosta hyllyn päältä. Kaikki ensimmäiset 151 korttia paitsi venusaur. 2500 korttia vanhimpia sarjoja ja n.500 uusia. Löytyy myös kaikki paitsi 11 keräilykorttia ensimmäisestä sarjasta. Jos ketään kiinnostaa niin pistä spostia: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563121Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472891Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521792- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809