haluan ostaa halvalla Pokemon-kortteja
ostan Pokemon-kortteja
h v
22615
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
Vastaukset 22
Vanhimmat
Hei,
Tarkistan ehtiessäni, josko lapsiltani olisi noita jäänyt jonnekin varastoon... Yhteydenottotietosi pyydän, jos kortteja löydän. Muita keräilykorttejakin löytyy.
Voisin myydä pokemon pelikortteja, jos olisit halukas ostamaan.
kortteja on 1082 joista 163 on rarera.
Moi kahva 1 ! Mimmosta hintaa ajattelit kaikista korteistasi ? Onhan ne aitoja kaikki ! ?
Saa laittaa viestiä.
[email protected]
Kiitos ! !
http://www.huuto.net/fresco/kohteet/pokmon-kortteja-40-kpl/250051382
Minulta löytyy nuo, pistä viestiä jos kiinnostaa ->
oonainari (at) msn piste com
Myynnissä 300-400 pokemon korttia, hyväkuntoisia ja muutama harvinaisempi. Arvoikkaan ebayssä myynnissä 175$. Halvalla myyn kaikki jos löytyy ostaja. Pistä viestiä [email protected] jos kiinnostaa.
Olisin halukas kanssa ostamaan pokemon keräily korttejä olisko kellään joka myy?
Olisi hieman alle 1100
Mulla ois tässä jonkunverran harvinaisiakin löytyy. Envain ole varma ovatko nämä keräily vai pelikortteja Puh: 0443446457
Mulla ois tässä jonkunverran harvinaisiakin löytyy. Envain ole varma ovatko nämä keräily vai pelikortteja Puh: 0443446457
Minulla olisi 800-1000. Jos kiinnostaa niin laita viestiä [email protected]
Minulla olisi pokemonkortteja myynnissä. Keräilykortteja 183 kpl ja pelikortteja 139 ja kaikki ovat 10 -11 vuotta vanhoja eli alkusarjoista.
korjaan. Pelikortteja 156kpl
Hei myyn pokemon kortteja ! jos kiinostaa voin taittaa kuvaa tulemaan s-postiin.
[email protected]
Hei! mulla ois täs aika iso kasa pokemon kortteja myynnissä about 400-600 en muista voin kattoo tietyn määränki jos haluat. myyn ne halvalla pois ku vie vaan tilaa! joukossa on rareja monta ! jos kiinnostaa ottakaa yhteyttä : 0456564635 :)
Terve! Myyn harvinaisia pokemon pelikortteja jotka ovat hyvässä kunnossa!
[email protected]
https://salattu.huuto.net/kohteet/hyvin-harvinaisia-pokemon-kortteja/287912769
Löytyy kortteja varmaan noin 20 000 kpl, Ensimmäisistä sarjoista uusimpiin. Jos jotain kiinnostaa voi ottaa yhteyttä [email protected].
löytyy noin 70 kiiltävää (muutama muuten vain harvinainen). hintaa monella ebaystä katsottuna 20-100 euroon. myyn vaikka kaikki, enkä pyydä hirveästi. sähk.p. [email protected]
Hei! Olen 18-vuotias, poika. Mistä voisin ostaa pokemon kortteja halvalla? Mieluiten muualta kun lelukaupoista..
Kaapista löytys kasa joista pitäs päästä eroon, en oo ehtiny vielä laskea mutta muutaman sataa korttia ny ainaki..
Multa löytyis päälle 3000 korttia tosta hyllyn päältä. Kaikki ensimmäiset 151 korttia paitsi venusaur. 2500 korttia vanhimpia sarjoja ja n.500 uusia. Löytyy myös kaikki paitsi 11 keräilykorttia ensimmäisestä sarjasta. Jos ketään kiinnostaa niin pistä spostia: [email protected]