Eräs tarina ihastumisesta

Säälimätön koira

Ensinnäkin, oikeasti, mulla menee uskomattoman hyvin vaimoni kanssa. Kaikki on parhain päin eikä mikään asia tunnu olevan huonosti. Mä oon joskus aiemmin parisuhteessa kyllä ollu joron jäljillä, mutta se ei oo tuntunu missään sen jälkeen - tarkoitan siis, että en oo jääny kaipaamaan ketään toista. Yhden yön suhde ja se on siinä. Sitä ei ole jälkeen päin tarvinnu muistella. Mä oonkin uskonu aina tähän asti, että kun kerran parisuhteessa menee näin hyvin, niin sen takia sitä ei jää haikailemaan kenenkään toisen perään.

Nyt kuitenkin, yksi nainen on vienyt multa jalat täysin alta. Mitään fyysistä ei oo tapahtunu. Harrastuksen parissa me tavattiin alkukesästä ja nyt on nähty viikottain treeneissä. Lisäks on viestitelty ja kirjoteltu sähköpostia. Jutut alkaa mennä aika levottomaksi. Hän on uskomattoman viehättävä ja me viihdytään todella hyvin toistemme seurassa. Koskaan aikasemmin mulle ei oo käyny näin - enkä uskonu ikinä käyvänkään kun mielestäni mulla menee vaimoni kanssa jopa paremmin kuin koskaan. Uskookohan tätä kukaan?!?! Myös tällä ihastuksellakin on menossa parisuhde.

Eli lyhyesti. Hän on saanu mut aivan levottomaksi, mutta mä en oikein uskalla tehdä mitään, enkä toisaalta haluaisi sanoa suoraan, että jätä mut rauhaan. Se on niinkuin Aku Ankassa piru ja enkeli taistelevat Akun pään päällä - enkeli käskee lopettamaan heti tuollaisen hölmöilyn ja piru käskee, että anna mennä vaan, kerrankos täällä ollaan.

Samanlaisia kokemuksia kellään?

4

1511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Armoton mies

menit harrastukseen alitajunnaltasi eukon etsintään virittyneenä, siinähän sulla on. Muutoin et ruikuttaisi, tee jotain.

• YxNainen

Vietän päivittäin liikaa aikaa ihmisen kanssa, joka sekoittaa pääni täysin enkä edes ymmärrä, miksi. Tai ymmärrän kyllä, mutta en halua ymmärtää. Tai ei sillä oikeastaan ole väliäkään.

Omassa parisuhteessani ei ole varsinaista vikaa, mutta se ei näköjään estä tuntemasta niin kuin nyt tunnen. Mutta mitäs tuosta, ohimenevä ihastus ja sillä selvä. Paranee ajan myötä. Muutamassa vuodessa... Ei meilläkään ole eikä tule olemaankaan mitään fyysistä eikä tunne taida olla molemminpuolista. Itse en nimittäin lukeudu niihin lumoavankauniisiin naisiin, joihin ihastutaan sekopäisesti. Säikähtäisi miesparka, jos pystyisi näkemään ajatukseni... ;-)

• ninnijohanna

Minä vietän myös päivittäin aikaa miehen kanssa, joka on sekoittanut pääni. Minä kyllä ymmärrän miksi sillä hän on ihana, välittävä huolehtivainen, komea, kiltti ym. Hän on esimieheni. Meitä on ainoastaan me kaksi työyksikössämme, joten yhteisolo on tiivistä.

Omassa parisuhtessani ei ole vikaa, itse asiassa se paranee koko ajan, jos vielä mahdollista. En tiedä meneekö tämä ohi, nyt kestänyt jo melkein 2 vuotta. Kaikkein hämäävintä on, että aikanaan koin pieniä vihjeitä että hänelläkin voisi olla kiinnostusta.

Nykyään tunne tuskin on molemminpuolista olosuhteiden vuoksi. Minäpä taas kerroin tunteeni hänelle ja kyllä, hän säikähti tavallaan ja meni totiseksi. Mitään hänen tunteitaan emme käsitelleet ja työtämme olemme jatkaneet kuten ennen tuonkin jälkeen eli väleihimme tuo tieto ei vaikuttanut mitenkään. Olen iloinen että hän tietää.

Näin jatkamme yhteisoloamme, hän tulee maanantaina lomilta ja odotan innoissani taas hänen kohtaamistaan. Minulla on kuitenkin hyvä olla.

• Dolphinarium

..löytyy paljonkin ihmisiä joilla on samankaltaisia kokemuksia kuin tuo sinun..itse olen seurustellut mieheni kanssa neljä vuotta, ja viimeisimmän ihastuksen tunteeni sain lopullisesti murhattua vain viikko sitten. Onneksi en ihastu kuin vain noin kerran vuodessa..! *phiuh!* Ihastumisen tunne on kieltämättä aivan ihana, mutta samalla myös kamalaa..jos on jo suhteessa. Olin kauhuissani kun huomasin olevani ihastunut, ja niin ihana kuin se sydäntä härnäävä tunne olikin, olen vielä iloisempi kun huomasin etten olekaan enää ihastunut!

Koska..vaikka ihastuminen sumentaakin järjen, niin pystyn silti ajattelemaan sen verran selvästi, että NYKYINEN kumppanini on se, jonka kanssa minun kuuluu olla..Toki meillä menee välillä todella huonosti, ja ajoittain hän on ajaa minut hulluuden partaalle..MUTTA aina kun näin on, tai ihastun toiseen, on vakavan muistelon paikka. Muistelen sitä kun tapasin hänet, mitkä hänen tekonsa saivat minut tuntemaan itseni rakastetuksi..yhteiset hetket..jne. Onko ihastumisen kohteesi loppujen lopuksi todella sen arvoinen, että olisit valmis heittämään sen kaiken pois?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe