Mikä meno Kesäkuussa Sunny Beachilla?

Sunny Beach

Minkälainen on meno kesäkuun alussa Sunny Beachilla? Riittääkö kuinka paljon juhlijoita? Eniten porukkaa varmasti Heinäkuussa, mutta onko Kesäkuun alkupuolisko kuinka kuollutta?

11

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      ainakin kultahietikolle ei missään nimes kannata mennä ennen juhannusviikkoa eli varmaankin pätee myös sunny beachille.

    • Sunny Beach

      Juu kesäkuun alussa reissu edessä. Toivottavasti muitakin kuin pelkkiä paikallisia löytyy :D.

      • SBSB

        Eiköhän siellä ole bileet pystyssä silloin :)


    • umad

      toivottavasti bileet ois pystyssä, koska itse silloin menossa kavereiden kaa wuhuu !! ;)

    • mohmis

      Moikka,Me lähdetään bulgariaan kultahietikolle Kristal hotelliin 26.5.2013 yhdeksi viikoksi. Tämä on minun ja mieheni ensimäinen matka ulkomaille (itse en ole edes koskaan lentokoneessa ollut) Paljonko meidän kannattaa ottaa rahaa mukaan? Meillä hotelissa all inclusive (kuuluu hintaan) Mutta ei me hotellissa joka päivä syödä haluta. Tarkoitus olisi käydä ajelemassa vesijeteillä (paljon maksaa?) syödä ravintoloissa (ainakin parina-kolmena iltana) käydä katsomassa bulgarian yö-elämää jossain kivalla klubilla (mitä maksaa suunnilleen drinkit ja mikä olisi hyvä klubi nuorille?) ja myös shoppailla olisi tarkoitus :D mm. kenkiä ja vaatteita,minulle,miehelleni ja lapsillemme. Voisitteko te jotka jo matkustelleet ja varsinkinn tuolla bulgariassa niin hieman auttaa? Niinkuin sanoin en ole koskaan ollut ulkomailla enkä tiedä yhtään paljonko kannattaisi minimissään ottaa mukaan kahdelle aikuiselle?

      • mohmis

        Nii ja kiva olisi myös tietää,että kannattaako bulgariassa ottaa tatuointi? ja onko halvempaa ottaa siellä kuin suomessa? (hinta suurinpirtein?) ja myös hiustenpidennyksien ottaminen kiinnostaisi todella paljon? =) eli hinta,missä tekee,kuinka hyvin jne?


      • sunnyshine3
        mohmis kirjoitti:

        Nii ja kiva olisi myös tietää,että kannattaako bulgariassa ottaa tatuointi? ja onko halvempaa ottaa siellä kuin suomessa? (hinta suurinpirtein?) ja myös hiustenpidennyksien ottaminen kiinnostaisi todella paljon? =) eli hinta,missä tekee,kuinka hyvin jne?

        Vesijetti oli ainakin sunnylla 40 levaa eli 20€ olisiko ollut 15 vai 20 minuuttia...Kyllä kannattaa porukka ottaa paljon tatuointeja siellä puhun siis sunnysta, mutta uskoisin saman jutun olevan kultahietikolla...Te saatte hotellialueella juoda ja syödä niin paljon kuin jaksatte varmaan n. 12 tuntia vuorokaudessa....Eli ei tarvitse ostella oluita tai viinejä huoneeseen kun voi lipitellä niitä allasbaarissakin ilmaiseksi...Ehkä ottaisin mukaan vaikka 500€ uskoisin että pärjäätte sillä aika mukavasti...


    • Sunny Beach

      Jep Eli oma lähtöni on 29.5. Toivottavasti näkee paljon muitakin suomalaisia ;)

    • Kannattaa lähteä

      Ite olin viime vuonna 12.6-19.6 nii oli kyllä hemmetin hyvä meininki ja porukkaa riitti!

    • Lapin akka

      Itse otimme tatuoinnit, tuli hienot ja paranivat tosi hyvin sikäläisillä voiteilla, nopeampaa kuin suomessa, ite oltiin sunnylla, siellähän on kuuluisa lazur disko missä kantsis piipahtaa, lisäksi nessebarista löytyy euroopan suurin vesipuisto ja voin sanoa että oli mahtava! Rahaa voi vaihtaa siellä esim.hotelleiden aulasta voi löytyä rahanvaihtopisteitä, mutta myöskin automaatilta nosta onnistuu, eli ihan kuin suomen tapaan.. syötät kortin sisään ja tunnusluvun, sit vaan valkkaat levamäärän mitä haluat... ei probleemia meillä siinäkään, tatskat makso yhteensä kahdelta henkilöltä n. 150 euroa eli n. 300 levaa . taksareilta kannattee kysyä hinta eka ja sit nousta kyytiin, pääsee halvemmalla. esim meillä sunnylta burgasiin ostosreissusta 120 levaa eli 60 e ja ois koko päivän oottanu siellä ja matkaa tuli kuiten 60 km yhteensä, ruoka on halpaa ja sunnyn puolella suosittelen Bistro Gardenia ja Far a... paikkoja. ruoka oli todella halpaa ja hyvää. Olut maksaa n. 50 c tuoppi ja drinkit on yleensä happyhout elikkä osta yksi saat toisen ilmaiseksi.. ja se yksi drinksu makso tyyliin 4 levaa eli 2€ ja sait toisen ilmaiseksi. ostosmahdollisuuksiahan on kojun kaupalla ja kannattaa tingata koska hinta voi tippua jopa puolella kun olet kärsivällinen :) ja mekin käytiin heti kesäkuun alussa ja porukkaa riitti ja ihanaa oli :) oikein ihanaa reissua teille, meilläkin tarkotus ottaa äkkilähdöt heti kesäkuun alkuun uudestaan sinne :) ja pssst.. mikäli haluat tietää enemmän niin paas vaikka s.postiosoittees tähän tai sovitaan jokin muu huomaamattomampi keino olla yhteyksissä...

      • sama kuin äsken

        ja siis me oltiin kaks aikuista ja kaks lasta, kaikki tatskat ja vaatteet ja korut ja ruoat ja juomat ja hevosajelut ja vesipuistot ja ym ym.. meillä meni yhteensä neljä henkeä jotain tyyliin 1200 ekeä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe