Kysyisin, riittääkö Trexan yksinään nivelreuman hoitoon, kun se taitaa olla ainoa lääke, joka ei aiheuta minulle sivuvaikutuksia.
Trexan ainoa lääke?
4
460
Vastaukset
- ...
Riippuu ihan reumasta. Joillain riittää, joillain ei.
- Ihmettelijä2
Onko sinulle sanottu (reumapolilla) että lääkärit ovat pohdiskelleet aiheuttaako Trexan syöpää vai ei ja että reumaatikoilla on taipimus sairastua syöpään herkemmin kuin muut? Minulle sanottiin näin, sen takia mietinkin tässä kovasti uskallanko aloittaa tauon jälkeen Trexania enää uudelleen...
- mie vaan
Ei olla sanottu, ainoastaan olen lukenut jotain pohdiskeluja netistä. Tänään sain tuon Oxiklorininkin pois, kun oli haittavaikutuksia silläkin. Nyt siis syön ainoastaan kerran viikossa Trexania ja Prednisolonia 5mg/ vrk. Kipuja ei ole paljoakaan ja veriarvotkin ovat viime aikoina olleet hyvät, joten eiköhän tämä tästä!
- mie vaan
Reumalääkäri kyseenalaisti mainitsemasi hoidot. Syön mielestäni hyvin terveellisesti, juon rasvatonta maitoa ja vältän ns. turhia kaloreita: pullaa ja vaaleaa leipää sekä käytän erittäin vähän sokeria ja suolaa. Kilon paketti hienoa sokeria riittää minulla puoleksi vuodeksi enkä käytä lainkaan palasokeria. Maitotuotteita en kyllä aio jättää pois ruokavaliostani, luomutuotteet ovat suosikkejani. Vältän kovetettua kasvirasvaa ja otan päivittäin Arthrobalans Plus- tabletin. Syön usein kalaa ja joka päivä hedelmiä, marjoja tai vihanneksia. Lisäksi otan C- ja D-vitamiinia purkista sekä magnesiumia ja kalaöljyä.
Itselleni nivelreuma ei tullut yllätyksenä, sillä äitini ja hänen sisarensa sairastuivat vaikeaan nivelreumaan jo varsin nuorena. Tämä sairaus on siis minun kohdallani perinnöllistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697051
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642722- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661349Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3581303- 561264
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181176Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978