.Mitä mieltä Vilma ja Vihtori kirppiksestä vastaan reaaliaikakirppis.
Itse annan ääneni Vilma ja Vihtorille asiakaspalvelusta,siisteydestä, miellyttävyydestä, kassahenkilökunnasta, ym, sekä kaikesta siitä yleisjutusta.
Reaaliaikakirppis ei ääniäni saa. Kylmäkiskoista, rahastuksen makua vaan leijuu ilmassa. Ja ne kassahenkilöt,(ei se uusi nuori nainen) Eli omistaja kun kassalla niin mieluummin sitten jätän ostamatta. ja hiivin kassan ohi autolleni.
Mikkelin kirppikset vastakkain
24
1375
Vastaukset
- Kumpi kampi
Reaaliaika parempi, varsinkin se takaosa. On tilaa ja ilmaa, Vilma ja Vihtori hirveen ahdas ja pölynen, vaikka koko ajan huiskivat harjoineen siellä.
- UUOSUKAENEN
REAALIKIRPPIKSELLE ISO MIINUS ASIAKASPALVELUSTA!!!
- oma myyntihalli
Tulisipa kesä niin saisi itse myydä tavaransa.Eikä tarvitsi joka päivä mennä katsomaan, onko tavarat tallessa.
Realikirppiksen pöytähinnat nousseet aika tavalla.
Miksi Mikkelissä ei voi olla ympäri vuoden sellaista hallia jossa voisi myydä itse vaikka joka päivä.
Olisi työttömillekin tai lomaikana opiskelijoille tekemistä. Ja saisi eurot heti pois !
Pöydän hita voisi olla vaikka 5 e päivä.
Tälläistä voisi joku kehitellä jolla on tyhjää tilaa ja voisi laittaa sen hyöty käyttöön.
Toki jollain tavalla se toki pitäisi olla valvottua.
Tämä oli vain tälläistä ajatusleikkiä !!- myydään pois
Ajatusleikkiä, mutta erittäin hyvää sellaista, kannatan.
- Kyllä kansa tietää!
No niin hinnat nousee 1.2.2013 siellä wilmassa ja wihtorissakin......eivät osaa itse päättää vaan matkivat muita. Reaalikirppiksellä kyllä kauppa käy hyvin ja palvelu pelaa. Suosittelen kokeilemaan.
- kille ja kalle
Vilma & Vihtori parempi ja luotettavampi ehkä !!
- kunnon kirppu
vilma ja vihtori on jausaa.koko sakki on jees siellä.toisin kun uosukais tyylin kirpulla
- hpop
Reaalikirppis on ehdottomasti parempi. Näkeehän se missä porukka liikkuu..
- ripaL
Reaalikirppikseltä parhaat tavarat menee esim Jyväskylään myyntiin...eli ei ihme jos sieltä ei asiakkaat mitään löydä.Liikaa niitä pöytiä jotka ovat samalla myyjällä koko ajan ja sitten ne uudet tuoteet eivät kuulu kirppikselle.Ymmärtääkseni siinä on joku ihan lakikin,että uutta ei saa myydä kirppiksellä.
- Reaali+
Uutta tavaraa on vilman ja vihtorin koko etuosa täynnä ellet ole huomannut ja vielä tiskijonossakin on uutta tavaraa niin että ei sovi tavaroita kassiinsa pakkaamaan!
- ISO KIITOS!
MIKÄ ON MOTIVAATIOSI tämmöinen vastakkainasettelu, luikkija mikä luikkija,,!!!!!.......HUH,HUH oletko kateellinen vai muuten sairas.? Hanki elämä! Iso kiitos molemmille yrittäjille kun jaksavat pyörittää joka päivä kirppiksiä. Olen onnellinen kirppisfani!!! ISO KIITOS!
- vee & vee
Reaalissa 90% tavarasta on sellaista roskaa että joutaisivat suoraan kaatopaikalle. :/ Liikaa samaa pa*kaa vuodesta toiseen ja jatkuvia pöytiä. Vaihtuvuus vissiin aika huono? Myös asiakaspalvelu on täysin vieras käsite varsinkin rouva omistajalle, useamman kerran keskittynyt mieluummin kaverinsa kanssa juttelemiseen kuin asiakkaan palvelemiseen. Rahat pois ja pihalle.
V&V:n asiakaspalvelu on myös nykyään ihan onnetonta, pikkuneidit tiskin takana ovat yleensä pihalla kuin lumiukot (poikkeuksena se laiha tummatukkainen joka osaa jopa tervehtiä asiakasta), samoin se vanhempi täti joka siellä oli joskus syksyllä, huh huh!!
Kumpiko sitten on parempi? No Vilma & Vihtori. Siellä sentään vaihtuu se tavara, eikä kaikki ole pelkkää roskaa. - Kirppis shoppailija
Hinnat nousee arvonlisäverojen myötä, ja mikään ei ole ilmaista kenellekkään. Ihmisiä on moneen junaan eikä kenenkään ole varaa arvostella toista.
W&W:ssä on lähes yhtämonta pöytää, kuin Reaalissa, mutta Reaalissa on enemmän tilaa asetella pöytiä (W&W:ssä 122 ja Reaalissa 150).
Mitä sitten jos on vakio-asiakkaita ja pöytiä? Ymmärtääkseni päivittäin vaihtuu pöytiä ja viikonloppuisin yli 20 pöytää.
Tällaiset arvostelut ja kumpi on parempi kirjoittelut ovat kaikista turhimmasta päästä.
Itse teen ostoksia molemmissa, ja useasti löytyy jotain ja olen tyytyväinen. Tavarat ratkaisee, eivät ihmiset. - lumppuri mmm
Mikkelissä on erittäin hyvät kirppikset.. olkaa vaan tyytyväisä. hinnat kohdallaan jne.. verrattuna lähikaupunkien kirppiksiin.
- Tietää tietää
Alli rouva, siis itse alli. Ja ei ole nimi vaan viittaa tiettyyn ruumiinosaan. hmmmmmmm.
Tunnetaan paremmin nimellä kotkat kuuntelevat ja itse rouva Uosukainen.hmmmmm.
Tämä kottarainen aikoinaan oli aina etunenässä tonkimassa kaikki kirppikset mitä vain maailmalta löytyi.
Kun sitten perusti tämän oman niin säännötkin sen mukaiset.
Eli uudet myyjät tuovat tavarat sitten kun asiakkaat häipyneet.Eli mitä kertoo ???
Mis alli penkoo rusinat pullasta . Näin se vaan on. Siksi sieltä ei mitää löydykään.
J- reeniä hårö
Puntille niin allit kiinteytyy!
- kerran kesässä
Reaalikirppiksellä myyjät siis kassat yrittänyt jo kahtena kertana vetää ylihintaa. Kun ostin tavaroita joissa esim hinnat 1e, 1,5e, 2,20e, ja 3,20e niin loppusumma oli n 1,50e isompi. Olen huomannut juuri näiden kohdalla jos ostat monta halpaa tavaraa vaik niis on hintalappu kassa aina meinaa ottaa enemmän. Kerran kävin kunnon kinaa siinä että laskepa uudestaan mitä ne tekee. Sanoi akka törkeesti :täs on hei kauhee jono! Kai se jono syntyy kun joutuu moneen kertaan laskeen ku tahallaan laskee väärin.Yrittää selvästi pimittää. Ja sitten ne jonot. Jumalis-te kun meinas pinna palaa.Jono ei liiku tosiaan mihinkään ja akka vaan kaakattaa tiskin takana. Miten tollanen kotka on sinne päässyt hommiin? Ja onko hän niin tyhmä että luulee että asiakas ei ole laskenut tavaroittensa hintaa ennen kassalle menoo? Hiukan parantakaa palvelua.
- Ihankukavaan
Jospa tämä rouva omistaa sen kirpparin?
- Ihan siitä vaan.....
Ihankukavaan kirjoitti:
Jospa tämä rouva omistaa sen kirpparin?
Miksi ei tällä palstalla valittajat perusta omaa yritystä.........vapaa maa yrittää. Minä ainakin arvosta jokaista joka jaksaa yrittää ja iloitsen palveluista.!
- Johannes KK
Mielestäni reaalikirppis on parempi, siellähän ne ihmisetkin käy enemmän.
Tässä kun on seuraillut tätä reallikirppiksen omistajien haukkumista, niin itse olisin ehkä jo nostanut oikeusjutun. Ainakaan en ole henkilökohtaisesti törmännyt koskaan siihen että omistaja olisi töykeä tms.
Tässä mittakaavassa mustamaalaus on todennäköisesti jonkun sairaan ja kateellisen ihmisen aikaan saamaa. Kirjoittelun tasosta pystyy jo päättelemään paljon.
Mulla ei ole mitään henkilökohtaisia suhteita minkään kirppiksen pitäjiin mutta tälle idiootille tiedoksi että parempi että lopetat sen katkeran ja kateellisen vuodatuksesi. Ei tuota paska.a jaksa kukaan enää lukea.
Hommaa ittellesi jotain tekemistä, mene vaikka lenkille, voisin lyödä vetoa että olet läski.- ponipå
Itse käyn molemmilla kirppiksillä ja kerran vuodessa mulla on myös pöytä Reaalikirppiksellä, jossa myyn omia tavaroitani vähemmäksi.Totta on, että Reaalikirppiksellä on joskus ihan tolkuttomat jonot,mutta sehän kertoo siitä, että kauppa käy.Toisaalta toisellekin kassalle olisi siis tilausta, ettei tarvitsisi niin kauaa odottaa, että pääsee sen muutaman euron ostoksensa maksamaan.Itsellä on kauppa käynyt joka kerta hyvin ja tilitykset on sujuneet mallikkaasti.Reaalikirppiksen pitäjä on topakka ja niin täytyy ollakin, että jaksaa paimentaa esim. virolaisia jotka jättää vaatteet surutta sovituskoppeihin, eikä palauta niitä takaisin oikeisiin pöytiin.Vilma ja Vihtorikin on hyvä, joskus sieltä löytää jotain , joskus ei.Nostan hattua kirppisyrittäjille, jotka jaksaa tota rumbaa 7 päivää viikossa.Olen itse tyytyväinen molempiin kirppareihin ja tsemppiä yrittäjille jatkoon!
- Milimuli
ponipå kirjoitti:
Itse käyn molemmilla kirppiksillä ja kerran vuodessa mulla on myös pöytä Reaalikirppiksellä, jossa myyn omia tavaroitani vähemmäksi.Totta on, että Reaalikirppiksellä on joskus ihan tolkuttomat jonot,mutta sehän kertoo siitä, että kauppa käy.Toisaalta toisellekin kassalle olisi siis tilausta, ettei tarvitsisi niin kauaa odottaa, että pääsee sen muutaman euron ostoksensa maksamaan.Itsellä on kauppa käynyt joka kerta hyvin ja tilitykset on sujuneet mallikkaasti.Reaalikirppiksen pitäjä on topakka ja niin täytyy ollakin, että jaksaa paimentaa esim. virolaisia jotka jättää vaatteet surutta sovituskoppeihin, eikä palauta niitä takaisin oikeisiin pöytiin.Vilma ja Vihtorikin on hyvä, joskus sieltä löytää jotain , joskus ei.Nostan hattua kirppisyrittäjille, jotka jaksaa tota rumbaa 7 päivää viikossa.Olen itse tyytyväinen molempiin kirppareihin ja tsemppiä yrittäjille jatkoon!
Reaali paras. Myyjistä en osaa sanoa,aina olen ostokset maksanut ja heit ja kiitokset vaihdettu,ei kummempaa. Parhaat löydöt Reaalista!
- Karviset 0,20e, huoh
Milimuli kirjoitti:
Reaali paras. Myyjistä en osaa sanoa,aina olen ostokset maksanut ja heit ja kiitokset vaihdettu,ei kummempaa. Parhaat löydöt Reaalista!
Kai sitä pitäis vaan käydä ahkerammin, hyvät tavarat lähtee nopeasti.
Jotenkin vaan rasittaa katsella kun väki myy jotain TV:stä VHS-nauhoille tallennettuja kasari-leffoja 5-10e/kpl, Seiska/Apu/jne lehtiroskiksista tongittuja lehtiä ja muuta ryönää. Kassan asiakaspalveluun menee ehkä 1% koko käynnin ajasta, enempi sitä itse ärsyyntyy noita pöytiä katsellessa.
- Levy Mies
Sanosinko Että Mikkelin Kirppiksistä Ykkönen on Vilma ja vihtori Tavara Vaihtuu ja Käy Kaupaksi Ja hyvin Tytötkin Tiskillä toimii Sanosin Että Oleppas Itse Vaikka Viikko Siinä Katselemassa ja kuuntelemassa Asiakkaita niin Eise mitään herkkua ole sekään .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743