niin että olen jo pitkään miettinyt että olisiko mollamanian lisaksi muita paikkoja joista sais pullipille vaatteita ja olis tietysti mkava jos sais peruukit ja vähän muutakin iseltä tilattua:)
Mistä voisin ostaa pullipille vaatteita?
20
1746
Vastaukset
- pullip..
Olen miettinyt juuri samaa.. olisi kiva tietää, sillä itse en mollamaniasta pullipille vaatteita löydä ;(
- PullipBloggari
Joidenkin blogeissa on kauppa osio, jossa he myyvät pullipeille itsetekemiään vaatteita. Hinnat ovat suhthalpoja ja laatukin hyvä. Monet yleensä ompelevat vaatteet ompelukoneella joten ne ovat kestäviä. Hintaluokka on ehkä n. 2-8e? Ja voi niitä vaatteita tehdä itsekin.
- Pullip
No pullipword niin siellä löytyy vaikaikki mitä :))
- empzi
no pullipeille vaatteita voi tilata esim. mimiwoo.com:ista, ebaylta saattaa saada, etsy:ltä, paraboxilta... (:
- pullip3
Jos olet tilannu tosta etsystä onko ne tavarat mitä tilasit niin tullut ihan turvallisesti perille?
- empzi
cool cat:in unohdin!! sieltäkin saa c:
- iitsumoi
CoolCatista saa paljon vaatteita, kenkiä, peruukkeja, chippejä jne...
- PinkiePieNeedsYourHelp
Itse ostan paljon vaatteita pullip miiteistä missä on halvat hinnat ja söpöjä vaatteita :3 Itsekin voi tehdä ja Pariisin jolie doll kaupassa on söpöi
- 13v tyttö
PinkiePieNeedsYourHelp kirjoitti:
Itse ostan paljon vaatteita pullip miiteistä missä on halvat hinnat ja söpöjä vaatteita :3 Itsekin voi tehdä ja Pariisin jolie doll kaupassa on söpöi
Kannattaa ostaa ebaysta tai amazonista saa tosi halvalla :))
- Epäiliä
Tuleekos noista ulkomaalaisista ihan turvallisesti ne tuotteet perille? Pelottaa vaan, että jos tilaa ja sitten ei kumminkaan tule mitään perille asti.
- Lellu;D
Koskaan ei voi olla varma jos myyjä on sitä mitä ei pitäisi.. tähän kuuluvat ns. eBay, amazoon yms. En tee tästä mitään aihetta, mutta kannattaa ottaa myyjästä selvää. Toki nämä pullip stylet, plasticpopit ja mollamaniat ovat yhtä turvalisia kuin naapurin Tomppa :) Ja Cool catista löytyy myös itse voi niitä tehdä : D Jos kädentaitoja löytyypi! Hyvää syksyä toivottelee -Lellu
- pullip girl
Tässä nyt äkkii keksin ebayn se ei tosin oo suomalainen mutta kannattaa käydä kattoo siel on tosi ihanii kaikenlaisii juttui♥♥♥(kaiken tyyppisille mm.pullipille ja dallille)
- kissaminennukkeilija
no on paljon esim. sugar lettice boutigue:elta löytyy ihania, tsukifly:stä löytyy myöskin ja näistä perinteisistä cool catista, mollamaniasta....jne :::::33333
- 2456
Nyt ei tuu mileen kuin vaan eBay ja pullip.net :3 Mulla itselläni ei kyllä ole tälläistä pullip nukkea mutta sellaisen tässä lähiaikoina hankin :)
- lololollllollloooll
kilalasta saa ainakin kaikkee :D
- sushipala
kilalasta sais paril kympil jotai kivaa me tehään khyl isosiskon kaa ite joitai vaatteit kunhan ensin saisin sen pullip my select Merlin.(≧-≦)
- Samaharrastus
Mie sain tori.fi:stä hienoja kutei pullipillulleni. Sieltä kantsii seurata.
- Anonyymi
Iteaikoisin tilata kilalalta ainakaan ei kai jää tulliin
- Anonyymi
Aika vähän löytyy mitään kivaa Suomesta pullipilluille. Kiinasta tilasin, muttei vielä oo tullut pakettii.
- Anonyymi
Mää voisin oota sieltä Pullip asun niin kuinka paljon ne maksaa laitta Kaa viestiä numeron 358453593331
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057