Moe,
Löytyykö muita Budapestiin vaihtoon lähetviä opiskelijoita? Lähden itse Budapestiin vaihtoon syyslukukaudeksi, opiskelemaan matkailujohtamista. Olen 22v. nainen. Ilmoitelkaa:)
Budapestiin lähtevät vaihto-opiskelijat!!!!!!!!!
3
249
Vastaukset
- Matkailija
22-vuotias nainen, joka huudat yhdeksän huutomerkin voimin ja kirjoitat viestin kahteen kertaan: toivon todella voimia budapestiläiselle isäntäväellesi. Toivon lisäksi, että opetus sisältää tukun niksejä asioista, joita matkailua johdettaessa EI tule käyttää.
- Paukku
No pyydän nöyrimmästi anteeksi jos viestini pilasi päiväsi. Anteeksi jos vahingossa laitoin sen kahteen kertaan. Juuri sinunlaiset ihmiset saavat nokkimisen aikaan näillä palstoilla, kyttäätte pienintäkin virhettä. Mutta itse olet varmasti täydellinen, onneksi olkoon siitä.
- Matkailija
Paukku kirjoitti:
No pyydän nöyrimmästi anteeksi jos viestini pilasi päiväsi. Anteeksi jos vahingossa laitoin sen kahteen kertaan. Juuri sinunlaiset ihmiset saavat nokkimisen aikaan näillä palstoilla, kyttäätte pienintäkin virhettä. Mutta itse olet varmasti täydellinen, onneksi olkoon siitä.
Älä suotta pyytele anteeksi, en kärsinyt yhtään kirjoituksistasi. Tarkennan kuitenkin muutamaa asiaa, koska arvatenkin olet kiinnostunut matkailujohtamisesta, ja siinä hommassa tulee vastaan yhtä sun toista paskaa...
1) Älä pyytele "nöyrimmästi anteeksi" mistään asiasta. Pahoittelu riittää, ja on tehokkaampi, eikä vaikuta niin teennäiseltä.
2) En ole koskaan takertunut "pienimpiinkin virheisiin". Sinunkin tekstissäsi kokonaisuus oli se, joka herätti huomion ja sen myötä vastausvietin.
3) Onnittelusi tulee kyllä väärin perustein: en suinkaan ole täydellinen.
4) Jos matkajohtamisessa sinulle tulee tällainen vastaava tilanne eteen (joku kommentoi tekemisiäsi tai sanomisiasi minun lailla, ja ne mielestäsi ovat täysin aiheettomia), kannattaa harkita myös nollalinjaa, ja pidättäytyä kommentoimisesta tyystin.
Toivotan sinulle antoisaa opiskelujaksoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243