Apua kaivataan!

Makke802

Minulla on ollut kamerana jo muutaman vuoden Canon SX 100 IS. Tarvitsisin tietoa mikä nykymalleista vastaa kyseistä mallia ominaisuuksiltaan ja hinnaltaan. Toki ominaisuudet on parantuneet mutta mikä olisi noin suunnilleen sama. Vakuutusyhtiötä varten tiedustelen kun kamera varastettiin ja mietin että mikähän voisi olla suht sama. SX 160?

3

211

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SX160 HS on suora seuraaja, mutta ei se nyt sama ole. Mikään ei ominaisuuksiltaan vastaa tuota enää.

Käypä hinta käytetylle SX100 IS:lle on nykyään n. 50 euroa

http://www.huuto.net/kohteet/canon-sx-100-is-powershot/251744041

Uutta SX150 IS:ää on myyty n. satasella.

Jos pelkkä kamera vietiin niin tuskin menee edes omavastuun yli.

• alkuperäinen802

Juu, ei varmasti meekkään, mutta ymmärtänyt niin että vakuutus korvais uuden ns vastaavan. Eihän samoilla ominaisuuksilla saakkaan kun kehittyvät kuitenkin koko ajan.

• alkuperäinen802 kirjoitti:

Juu, ei varmasti meekkään, mutta ymmärtänyt niin että vakuutus korvais uuden ns vastaavan. Eihän samoilla ominaisuuksilla saakkaan kun kehittyvät kuitenkin koko ajan.

Normaali kotivakuutus ei korvaa uutta vastaavaa vaan tuollaisesta otetaan kovat vähennykset, Veikkaisin, että lähdetään ostohionnasta ja pudotetaan 30 % vuodessa. Jos tuo tuo on vuonna 2008 maksanut 300 euroa niin viidessä vuodessa putoaisi 50 euroon, joka onkin markkinahinta. Erilaiset erikoisvakuutukset, jota myydään tuotteille voivat olla eri asia, mutta niistä tuskin on kyse. Vakuutus myös edellyttää, että tavaraa on säilytetty huolellisesti. Omavastuu kai nykyään on jotain 120 euroa. Toki voi kokeilla, joskus voivat korvata ihan asiakastyytyväisyyden takia.

Jos saisi uuden vastaavan, niin porukka päivittelisi laitteitaan vakuutusyhtiön kustannuksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe