Millaisiin paikkoihin olette menneet harjoitteluun? Missä vaiheessa olette aloittaneet kesän harjoittelupaikan etsimisen?
Oliko paikan löytäminen helppoa vai vaikeaa?
Rakennustekniikan työharjoittelu
1
237
Vastaukset
- hgffhhfghgffhg
Eiköhän nuo rakennusalan yritykset ole ensisijaisia paikkoja, joihin kannattaa hakea. Luulisi, että rakennusalalla harjoittelupaikan löytäminen olisi helpompaa kuin monella muulla alalla, mutta ei se silti välttämättä helppoa ole jos ei ole lainkaan työkokemusta.
Kesätyön etsiminen kannattaa aloittaa mieluiten jo joulukuussa, mutta valtaosa avaa hakunsa joskus tammikuun tai helmikuun aikana. Kannattaa hakea heti kun haku avautuu, koska paikkoja jaetaan jo ennen hakuajan päättymistä.
Kannattaa hakea myös pienempiin firmoihin ihan vain soittamalla. Työvoimatoimiston sivuilla on myös paljon rakennusapumiehen töitä kesäisin ja nuo kelpaavat varmasti harjoitteluksi ainakin ensimmäisinä vuosina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825792
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453860- 663554
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262928Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72457- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332019Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4361790