Haynes on julkaissut Insignian korjauskirjan, maksaa 23 euroa; esimerkiksi
www.biltema.fi
www.ago.fi
Insignia korjaus- ja huolto-opas
11
1418
Vastaukset
- aj-Opeli
Saa noita alfa meriltakin 10 euroa kalliimmalla.
- ssdr
Ja kirjastosta ilmasexi. Ihan kuinka vaan, hyvä teos ja taattua Haynes laatua, paljon hyötyä huoltotöissä.
- sign-in
ssdr kirjoitti:
Ja kirjastosta ilmasexi. Ihan kuinka vaan, hyvä teos ja taattua Haynes laatua, paljon hyötyä huoltotöissä.
Tosi hyvä kirja, selkeät sähkökaaviotkin :)
- Pettynyt lainaaja
sign-in kirjoitti:
Tosi hyvä kirja, selkeät sähkökaaviotkin :)
jakomäen kirjastosta tota ei löydy, kun Jakomäessä ei kuulemma kenelläkään ole Insigniaa ... vain Ladoja ja Toyotia.
- hkhkjkj
Se onkin takuulla tarpeen jos Opelilla joutuu ajamaan... yhtä korjaamista koko ajan kun ne paskaläjät ei kasassa kestä!
- Wir bauen Autos
Jos ajOPELi ei kestä kasassa, vika löytyy mitä suurimmalla todennäköisyydellä penkin ja ratin välistä. Semmoisen kannattaa hankkia Lada Kolina - se kestää ja kolisee.
- Anderus
Wir bauen Autos kirjoitti:
Jos ajOPELi ei kestä kasassa, vika löytyy mitä suurimmalla todennäköisyydellä penkin ja ratin välistä. Semmoisen kannattaa hankkia Lada Kolina - se kestää ja kolisee.
Sanomattakin on selvää, että tojoterojen mielestä Opel on p...a auto verrattuna isin Corollaan :)
- jakovöli3
sais etes tietää minkälaisia huoltoja insigniassa on
toisilla autoilla näkee huoltovihosta milloin tehdään mitäkin
mulla insignia 1.6 turbo ja siihen vihon mukaan
vaihdettu joka vuosi jakopäänremmi ja tulpat ja muut
mitä pystyy vaihtamaan.
autolla ajettu 60000 vm 10
jakopäänremmin vaihtoväli pitäs olla 10 vuotta - korvasua
enää ei uusiin autoihin tehdä korjauskirjoja
- mieskiuloun
vain disel
- turtoton
tietääkö kukaan mistä saa opel insignian korjausoppaan
1.6 turbo vm 2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066