Haynesilta on nyt ilmestynyt korjausopas 9-3 uusimpiinkin vuosimalleihin 2007-12, maksaa 23 euroa esim tuolla;
www.biltema.fi
www.ago.fi
9-3 korjaus- ja huolto-opas
11
903
Vastaukset 11
- Kroisos Pennonen
Onkos tuossa tekniikassa olennaisempaa eroa vanhempiin verrattuna?
- ssdr
No ei ole, kyllä ne vanhemmatkin vielä ovat ihan kelpo autoja.
- Kroisos Pennonen
ssdr kirjoitti:
No ei ole, kyllä ne vanhemmatkin vielä ovat ihan kelpo autoja.
Vanhassa vara parempi :)
- saab 9-3
Kroisos Pennonen kirjoitti:
Vanhassa vara parempi :)
Saabit 2007 eteenpäin ovat olleet kelpoautoja.
- Dragunovits
saab 9-3 kirjoitti:
Saabit 2007 eteenpäin ovat olleet kelpoautoja.
Saako Saab-kerhosta vielä niitä venäläisiä, netistä ilmaiseksi koneelle latautuvia korjausoppaita?
- Petronellax
Dragunovits kirjoitti:
Saako Saab-kerhosta vielä niitä venäläisiä, netistä ilmaiseksi koneelle latautuvia korjausoppaita?
Kjulla me njiitä edelleen vjälitämme. Kaikkiin mjuihinkin mjerkkeihin. Sitten Tatjana ljähettää tjerveisiä.
- V. Dragunovitsh
Petronellax kirjoitti:
Kjulla me njiitä edelleen vjälitämme. Kaikkiin mjuihinkin mjerkkeihin. Sitten Tatjana ljähettää tjerveisiä.
Rahat meille - virukset teille.
- liinuxxia
V. Dragunovitsh kirjoitti:
Rahat meille - virukset teille.
siinä kaikkki
- Fiirefox
liinuxxia kirjoitti:
siinä kaikkki
Venäläiset virukset ovat immuuneja liinuxille.
- Diapami
Jos saabisteja on uskominen, niin eihän Saabissa ole koskaan ikinä milloinkaan mitään korjattavaa!
- puolitottuus
kulutusosia männöö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522