Oliks tää nyt sit tässä?

ei jaksa enää

Pelottaa, ettei tää elämä muutu ikinä mihinkään suuntaan. Kun on epävarma, ei uskalla tehdä mitään.. Eikä itsekään aina edes tiedä mitä elämältään oikeasti haluaa.
Joskus mielen valtaa vaan tunne siitä, että tää on tosiaan tässä. Jotenkin vaan tiedän, etten koskaan tuu oleen onnellinen. En tuu löytään ketään, koska oon liian epävarma. En pysty luottaan kehenkään.

Onko tää vaan ohimenevää? Tiedän, että oon vielä nuori ja elämän pitäis olla edessä... Mutta kun tää epävarmuus tuntuu vaan pahenevan vuosi vuodelta.

En mitenkään tietoisesti suhtaudu kaikkeen negatiivisesti, mut lopulta kaikki aina vaan kääntyy mua vastaan.
Haluisin vaan olla ja elää. Niin kuin kaikki muut tuntuu tekevän.

14

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikansa kutakin

      Sinähän olet ja elät joka hetki nytkin!
      Nauti nuoruuden vapaudestasi, sillä parisuhteeseen ehdit kyllä tottua. ;)
      Aikansa se kesti mullakin, ennen kuin löysin kaveripiirin avustuksella elämänkumppanini - sokkotreffeillä. Sitä ennen oli vaan huonoja kokemuksia ja pettymyksiä putkeen. Tän kanssa tuntui heti, että ollaan samalla oksalla. :)
      Sulle tulee vielä samanlainen olo, usko pois. Pysyt vaan saatavilla, niin joku päivä se tapahtuu.

      • Miten tottua johonkin mitä ei koskaan koe?


      • HÄH???!
        wlfwd kirjoitti:

        Miten tottua johonkin mitä ei koskaan koe?

        Kuinka voi tietää jo etukäteen mitä tulee tai ei tule kokemaan?! Ootsä joku ufo selvännäkijä, teelehdistä lukija? ;D


      • jjidoasjdi ioas jdoi
        HÄH???! kirjoitti:

        Kuinka voi tietää jo etukäteen mitä tulee tai ei tule kokemaan?! Ootsä joku ufo selvännäkijä, teelehdistä lukija? ;D

        wlfwd ilmaisi asian huonosti, mutta etpä sinäkään edes yrittänyt tajuta.


    • 9en-93

      Samanlaisissa fiiliksissä kuljen aloittajan kanssa! Ainut ero että mä tietoisesti suhtaudun tähän negatiivisesti.

      Mutta ensimmäinen asia jota mun pitäisi itsessäni kehittää on se että mun pitäis pystyä uskoa itseeni ja hyväksyä itseni sellaisena kun oon! Ja lopettaa negatiiviset ajattelut omastaitsestäni.

      Mut se on vaan niin vaikeeta kun tuntuu ettei kukaan halua mun seuraa. Olishan sitä helpompi kehittyä jos tuntisin että joku haluaisi olla mun kanssa tekemisissä ja että olisi jonkinlainen "tuki". Ei tästä varmaan yksin selviä pitää tätä kaikkea omassa pääkopassa ja pohtia tulevaa? ...Kerran oli mielessä mennä ammattiavun juttusille puhelemaan mutta enpä lopulta nähnyt asiaa ihan niin tärkeäksi ja maksaa turhasta.

      Ja vaikeinta tässä on se kun kukaan mun ympärillä hyrräävä ei tiedä tuon taivaallista millaiset fiilikset mulla on. Myös se tunne etten kelpaa mihinkään,kenellekään, viimeaikoina siitä on tullut melkeinpä jokapäiväistä. Ja kyllä syö naista..

      Oikeastaan en ole edes enään kovin varma siitä millainen persoona mä sisimmissäni olen..olenko tämä nykyinen ujo hissukka, aina vain tunnun menevän yhä enemmän ja enemmän lukkoon, vai puheliaampi hassuttelija. En tiiä...

      Ja mitä tulee rakkauselämään, siitä mulla ei ole tietoakaan. Mulle on tullut mahdollisuus jos toinenkin mutta se on stopannut heti alkuun. On vain jotenkin vaikea uskoa että kukaan minusta sen suuremmin mitään haluaisi.

      Tähän liittyen mua on alkanut masentaa kun tuttavatkin jo ihmettelevät ja kyselevät mun poikaystävistä. Ja joskus silloin tällöin muistutukseksi äitinikin melkein painostaa mua että pitäisi käydä enemmän baareissa jne. ihmisten ilmoilla että löytäisi jotain sutinaa. Olen vain tyynesti vastannut että kyllä mä viel kerkeen. Vaikka oikeesti olis se ihan huippua löytää joku ihana tähän vierelle.. Melkein kaikilla serkuillanikin, jopa nuorimmalla on jo suhde. On kiusallista mennä sukujuhliinkin kun olen ainut kenellä ei ole seuralaista ja roikun äidin helmoissa :D

      Mutta joo tälläist minulla..halusin vaa purkaa ajatuksiani edes kirjoittamalla tänne kun se nyt tuntuu olevan ainut vaihtoehto jakaa ajatuksiani.

      • ei jaksa enää

        Niin tutulta kuulostaa, sukujuhlia myöten. :)
        Ja tuokin, että jos joku on joskus kiinnostusta mua kohtaan osoittanut, en oo osannut ottaa sitä tosissani. Ajattelen, että se on hävinnyt jonkun vedon tai jotain...


      • RakastavaMies

        Hassu tyttö!

        Miksi etsisit miestä baarista, sieltä sä löydät miehiä, jotka etsivät panoseuraa, eivät rakkautta.

        Siispä:

        Laita puhelinnumerosi mailina tänne: mikanhki ät yahoo piste com

        ja vastaa puhelimeesi, kun se soi.

        Täältä saat hellän ja rakastavan aviomihen elämääsi sulostuttamaan, ja tämä tarkoittaa, että minun vaimonani et jää ilman helliä halauksia, etkä myöskään jää ilman nautittavaa seksiä ja orgasmeja.

        Ja, kunhan olet luotettava, eli et petä etkä jätä, samaa voit odottaa minulta.

        Luonnollisestikaan tupakointi, huumeet ja ryyppääminen eivät ole osa elämääni.

        Hellän halauksen saat heti ensimmäisillä treffeillä, seksipuoli sensijaan voi hyvin odottaa avioliittoon, muista että irtonaiset seksisuhteet ovat hyvä tapa hankkia itselleen sukupuolitauti; kondomin käyttö toki pienentää tautiriskiä, muttei poista sitä kokonaan.

        Painoindeksini on 21. (Normaalinahan pidetään 20-25 välissä olevaa lukemaa).
        Ulkonäkö EI ole minulle pääasia naisessa, toivottavasti ei sinullekaan miehessä.
        En ole pitkä kookas lihaksikas, tämä on varmasti suurin syy siihen, miksi olen sinkku, sillä yli 90% naisista haluaa pitkän, kookkaan ja lihaksikkan miehen.

        Ole SINÄ heitä fiksumpi, sillä eikö tärkeämpää ole reilu ja rakastava luonne kuin pinnalliset ulkonäkökriteerit?

        Mutta kun nyt kuitenkin olet utelias ulkonäöstä, niin olen siis hoikka, ruskeat silmät ja tummanruskeat hiukset (niin tummat, että jos hiukseni ovat suihkun jäljiltä märät, ne näyttävät erehdyttävästi mustalta vaikka ovatkin tummanruskeat).

        Haluatko siis oikeasti hellän ja rakastavan miehen loppuelämäsi iloksi, vai haluatko jatkaa päämäärätöntä etsimistä ja kohdata loputtomasti pettymyksiä ?

        Ensimmäisessä tapauksessa laita siis puhelinnumerosi mailina minulle ja vastaa puheluuni, niin tutustutuaa aluksi puhelimessa ja sitten treffeillä lisää.

        Jälkimmäisessä tapauksessa mene baariin, mutta silloin voit syyttää itseäsi, jos päädyt yksinhuoltajaäidiksi ja/tai sukupuolitaudin kantajaksi.


    • se on saletti

      Jos ei kiinnosta ni ei tarvii ottaa selvää, mutta on oikeesti olemassa tietoa vaikka millä mitalla sen suhteen, että miten elämässä voi saada sen mitä haluaa. Mua auttoi aikoinaan kirja nimeltä Alitajuntasi voima (Joseph Murphy). Itse on ainoa, joka voi laittaa esteitä unelmien eteen. Mut jos se on liian vaikee pala niellä ja haluaa vaan syyttää muita omasta kurjuudestaan niin itsepä oman tiensä valitsee.

      • ei jaksa enää

        Hmm. Oon tietoinen siitä, että ongelma on ihan korvien välissä. Eikä mulla ole tarvetta syytellä muita omasta aikaansaamattomuudestani.
        Kiitos kuitenkin kirjavinkistä.

        Ylempänä joku mainittikin ton ammattiavun. Itekin oon sitä joskus miettinyt, mut en usko sen auttavan nyt tämmösessä tilanteessa. Koska tiedän mikä mua vaivaa, ja tiedän että pelkällä asenteenmuutoksella elämä ois ihan erilaista.

        Mutta mikä siinä on, ettei käytännössä kuitenkaan saa mitään muutettua?


    • Pirkka88....

      minkä ikäisiä ootte?

      • ei jaksa enää

        Sua vuoden nuorempi.


      • muutos1

        Muutosta on vain lähdettävä itse hakemaan. Elettävä kuitenkin on ja jotain sillä elämällä on vain tehtävä. Itse lähdin opiskelemaan taas vaihteeksi työtilanteen takia, joten olen yrittänyt itse olla ainakin tunneilla enemmän äänessä ja keskustella muitten kanssa enemmän kuin mitä olen koskaan aikaisemmin elämäni aikana puhunut. Jos voin kysyä, miten sinulla nykyään menee Pirkka88, onko sinun elämääsi tullut muutosta?


    • Kukkis93

      Minusta on niin hassua, että aina kun keskustelujen viesteistä löytää jonkun hengenheimolaisen, niin heihin ei saa mitenkään yhteyttä ellei ole rekisteröitynyt. Kaikki vaan kyhjöttävät sitten yksin samoissa mietteissä, eikä mikään edisty tätä keskustelupalstaa pidemmälle.

    • muutos1

      Siksi kai me olemme tässä nykyisessä tilassa. Muutosta yrittää tässä hakea mutta se "muutos" on jotain mitä ei ole paljoa juuri kokenut jos ollenkaan. Onko syy sitten epäluuloisuudessa, ujoudessa vai missä lienee mutta jokin siinä aina saa itsensä pysähtymään. Sitä kai toivoo täältä löytävänsä jonkun jonka kanssa voisi edes yrittää kehittää itseänsä keskustelemalla vaikka aivan kaikilla täällä olijoilla ei tunnu se olevan mielessä vaan jotain ihan muuta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe