Olen 16-vuotias tyttö. Minulla on ollut 2012 elokuusta lähtien joka viikko taikka joka toinen viikko kuumetta tai lämpöä. Olen siis kuukaudessa todella paljon kipeänä. Lääkärillä olen rampannut ja antibiotteja olen syönyt nyt valehtelematta puolenvuoden sisällä ainakin seitsemän.
Muutin takaisin vanhemmilleni eri paikkakunnalle ja lääkärikin nyt vaihtuu. Olen kyseisessä terveysasemalla asioinut myös. Jokaisessa lääkärissä vain määrätään antibiotteja taikka buranaa. Olen siis ihan normaali painoinen ja muuten perus terve ja harrastan liikuntaa 4x / vk (sali treeniä). Syön monipuolisesti sekä säännöllisesti. Sama pätee nukkumiseen. pukeudun aina lämpöisesti että ulkona kyllä tarkenen olla :o
Ammattikoulun jouduin lopettamaan sairasteluideni takia.
Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa? Tai osaisiko kukaan kertoa mistä tämä voisi johtua?
lämpöilyä ja kuumetta USEIN
sairasteleva
1
123
Vastaukset
- hometta???
Ravinto kuntoon:
http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm
Lisäksi C- ja D-vitamiinia tarvitaan purkista sekä magnesiumia ja kalaöljyä.
C- ja D-vitamiinin sekä magnesiumin puute on maailman yleisin ravitsemuksellinen puutos.
C-vitamiinia 500-1000mg / vrk
D-vitamiinia 50-100µg / vrk
Magnesium (sitraattia) 300-400mg/vrk
Omega-3 rasvahappoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816