Siis onko se ulkonäkö oikeasti kaiken a ja o?
Olen hiljainen, ujo, en-niin-kiinnostava, en mikään pitkä, en ole lihaskimppu. Toisin sanoen minulla ei ole oikein mitään annettavaa.
Silti minua tullaan iskemään (olen siis itse mies). Ja siis monia kertoja. Komeaksi ollaan kutsuttu.
Eihän mikään niistä ole tietenkään toiminut koska olen tällainen.
Olen vaan kuullut täällä kun monet valittaa että kukaan ei tule edes juttelemaan kun on ujo.
Ehkä näin olisikin parempi sillä en kuitenkaan saa koskaan mitään suhdetta pidettyä yllä. :/
Ulkonäkö oikeasti niin tärkeä?
5
391
Vastaukset
- Itsensä aliarviointi
"Olen hiljainen, ujo, en-niin-kiinnostava, en mikään pitkä, en ole lihaskimppu. Toisin sanoen minulla ei ole oikein mitään annettavaa."
Anteeksi kun sanon, mutta tuo on törkeää itsensä aliarvostamista.
Sinulla on tarjottavaa tasan saman verran kuin kaikilla ikäisilläsi nuorilla miehillä. Kunhan vain uskot siihen itse.
Olet uniikki ihminen, juuri niin kiinnostava, salaperäinen, rauhallinen, puhelias, utelias, eloisa, positiivinen jne. kuin haluat olla.
Saat kokemusta likkojenkin kanssa olosta ja keskustelusta joka kerta kun sut ns. isketään. Käytä ne tilaisuudet. Kokeile joka kerta jotain uutta taktiikkaa.
Kysele, vastaile, kehu, hymyile, kommunikoi. Joku kerta se vielä onnistuu. :) - Zorbas-koira
Se on tärkeää, että kannat sen annetun ruhon ylpeänä etkä ruikuttaen omaa surkeuttasi. Itsevarma saa elämässä niin paljon enemmän.
- 1+11
Ei tarvii olla mikään lihaskimppu tai pitkä ollakseen komea, tai hirveän puhelias että olisi kiinnostava.
- Aina yksin
Mä taas pohdin just miksi kukaan ei tavallisesti omaaloitteisesti ota minuun yhteyttä ja ne jotka ottaa, on niitä villisti, jotka ottaa kontaktia jokaiseen. Mikä mussa nyt on vikana. Olisinko RUMA? On ujoja vaikea ottaa itse kontaktia, mutta tästä lähin yritän... Vai olisinko vain tavallinen ulkonäöstäni, siis liian tavallinen. Peilistä minua tosin katsoo mielestäni toisinaan jopa kaunis nainen.
- åååååååå
Mun mielestä ulkonäkö itsessään ei voi mitenkään vaikuttaa niin paljoa etteikö ihmisen kanssa yhteyksissä voisi olla..
Paitsi joillekin pinnallisille luuserinkaltaisille ehkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758