Terveiset hänelle, jota kaipaat

S. Gallup

Laitapa tähän terveisiä, jos vaikka hän sattuisi lukemaan.

Jotain pientä tunnistamisen helpottamista mukaan, jos uskallat

18

2946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu

lukis, mut H-P:lle terkkuja! olihan aika teini juttu mut kivahan se olis jos oikea asianomainen sais tietää että sitä kaivataan..

• minulta

en tiedä mitä sanoisin
      aivan hiljaa
      vain yhden kerran
      halata sinua haluaisin

• Naapuri

Varoitus:

Jonakin päivänä loikkaan sinne aidan taakse ja syön sinut

• samaseppo

Sinusta en voisi uskoa mitään pahaa, en ikinä. Sitä arvostan sinussa eniten. Ja kieltämättä myös aika lailla jumalaista kaunettasi, johon ajan hammas tuskin puree.

• naapurin vaimo

toivon ettet hyppää vihreämmälle puolelle, sillä sitä se ei kuitenkaan ole...
        Mä rakastan sua!! ja toivon että se riittää

ahdistaa kun oikein ajattelenkin...

• harjakarjasarja

röyhkeää miestä joka on niin röyhekä ettei se voi edes ärsyttää, vaan vain naurattaa. sillä todellinen uskallus on haistattaa lopulta pitkät kaikenlaiselle sovinnaisuudelle.

• yks mimmi vaan

M.P Mä kaipaan sua ihan mielettömästi!!!!!!!!!!!!

• yks vaan

on ollut jo kauhea ikävä!!!!!!Kerro kaikki mitä sinulle on tapahtunut!!!!Hakkasitko taas läjän puita!!!!

halataan taas, kun nähdään!!!!!!

et saa ikinä hävitä elämästäni!!!!!

• oobieeh

biisi : chantal kreviazuk - far away

• sananen

En kaipaa paljon. Kohta voin jo kaivata hirveällä määrällä. Vanhat konstit käytössä, eli ystävät.

• Muori maailmalta

Sadetta mä kuuntelen joka yltyy vaan...
      siitä huolimatta terveisiä ja aurinkoista mieltä!!

• paanu

kutvosessa olet???? Ikävä.

• Eräs tyttö...

Vesa mä kaipaan niin sun kainaloon nukkumaan...

• Minä vaan

Et taida tietääkään, että sait minut ihastumaan itseesi. Yhden öisen kotimatkan aikana. Kiitos siitä. Ohjelmoin numeroni puhelimeesi ja toivon hartaasti, että rohkenet soittaa. Harvemmin ihastun ensi silmäyksellä, mutta sinä ja suudelmasi olivat vastustamattomia.

• "suosikkivaimosi" ;)

RAKASTAN SUA JA VAIN SUA!! sitä tulee vain liian vähän sanottua ihmiselle joka on elämässäni tärkein, lasten lisäksi! =)

• minulta

siellä jossakin...sinun hellyyttäsi ja rakkauttasi´,intohimoista kosketustasi kaipaan ja haluan...antaa tuota kaikkea myös sinulle minäkin ....niin juuri sinä ,tule ja ota minut syliisi... äläkä koskaan lähde pois luotani...
      Nim.ikuisesti sinun olla tahtoisin

• brown eyes

hyvää nimipäivää suomen seksikkäimmälle alkon myyjälle.mihin oikein hävisit..?

• mimmi

Mä haluan olla sun ystäväs-et kai missään vaiheessa ole kuvitellut että yrittäisin tyrkyttää itteeni?!Se olit sinä,joka ensin moikkasit mulle iloisesti,se olit sinä joka katselit mua silloin kun....se olit sinä,joka tulit "reviirilleni" seisomaan ja sinä joka ensin käännyit mua hymyillen katsomaan..
      Luuletko,että kaiken tuon jälkeen voin olla tunteeton??Etkö tajuu,että mulla on oikeesti ikävä sua?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1030
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe