Laitapa tähän terveisiä, jos vaikka hän sattuisi lukemaan.
Jotain pientä tunnistamisen helpottamista mukaan, jos uskallat
Terveiset hänelle, jota kaipaat
18
2946
Vastaukset
- Mimmu
lukis, mut H-P:lle terkkuja! olihan aika teini juttu mut kivahan se olis jos oikea asianomainen sais tietää että sitä kaivataan..
- minulta
en tiedä mitä sanoisin
aivan hiljaa
vain yhden kerran
halata sinua haluaisin - Naapuri
Varoitus:
Jonakin päivänä loikkaan sinne aidan taakse ja syön sinut - samaseppo
Sinusta en voisi uskoa mitään pahaa, en ikinä. Sitä arvostan sinussa eniten. Ja kieltämättä myös aika lailla jumalaista kaunettasi, johon ajan hammas tuskin puree.
- naapurin vaimo
toivon ettet hyppää vihreämmälle puolelle, sillä sitä se ei kuitenkaan ole...
Mä rakastan sua!! ja toivon että se riittää
ahdistaa kun oikein ajattelenkin...
- harjakarjasarja
röyhkeää miestä joka on niin röyhekä ettei se voi edes ärsyttää, vaan vain naurattaa. sillä todellinen uskallus on haistattaa lopulta pitkät kaikenlaiselle sovinnaisuudelle.
- yks mimmi vaan
M.P Mä kaipaan sua ihan mielettömästi!!!!!!!!!!!!
- yks vaan
on ollut jo kauhea ikävä!!!!!!Kerro kaikki mitä sinulle on tapahtunut!!!!Hakkasitko taas läjän puita!!!!
halataan taas, kun nähdään!!!!!!
et saa ikinä hävitä elämästäni!!!!! - oobieeh
biisi : chantal kreviazuk - far away
- sananen
En kaipaa paljon. Kohta voin jo kaivata hirveällä määrällä. Vanhat konstit käytössä, eli ystävät.
- Muori maailmalta
Sadetta mä kuuntelen joka yltyy vaan...
siitä huolimatta terveisiä ja aurinkoista mieltä!! - paanu
kutvosessa olet???? Ikävä.
- Eräs tyttö...
Vesa mä kaipaan niin sun kainaloon nukkumaan...
- Minä vaan
Et taida tietääkään, että sait minut ihastumaan itseesi. Yhden öisen kotimatkan aikana. Kiitos siitä. Ohjelmoin numeroni puhelimeesi ja toivon hartaasti, että rohkenet soittaa. Harvemmin ihastun ensi silmäyksellä, mutta sinä ja suudelmasi olivat vastustamattomia.
- "suosikkivaimosi" ;)
RAKASTAN SUA JA VAIN SUA!! sitä tulee vain liian vähän sanottua ihmiselle joka on elämässäni tärkein, lasten lisäksi! =)
- minulta
siellä jossakin...sinun hellyyttäsi ja rakkauttasi´,intohimoista kosketustasi kaipaan ja haluan...antaa tuota kaikkea myös sinulle minäkin ....niin juuri sinä ,tule ja ota minut syliisi... äläkä koskaan lähde pois luotani...
Nim.ikuisesti sinun olla tahtoisin - brown eyes
hyvää nimipäivää suomen seksikkäimmälle alkon myyjälle.mihin oikein hävisit..?
- mimmi
Mä haluan olla sun ystäväs-et kai missään vaiheessa ole kuvitellut että yrittäisin tyrkyttää itteeni?!Se olit sinä,joka ensin moikkasit mulle iloisesti,se olit sinä joka katselit mua silloin kun....se olit sinä,joka tulit "reviirilleni" seisomaan ja sinä joka ensin käännyit mua hymyillen katsomaan..
Luuletko,että kaiken tuon jälkeen voin olla tunteeton??Etkö tajuu,että mulla on oikeesti ikävä sua?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648