Lähdössä perheen kanssa roundtripille Floridaan. Onko kellään vinkkejä parhaista shoppailupaikoista?
Floridan shoppailupaikat
3
363
Vastaukset
- non-shoppaholic
Florida on iso kokonaisuus, mutta joka ikiseen kaupunkiin on rakennettu valtavat outlet-keskukset. Olemme kierrelleet kolme viikkoa itä- ja länsirannikon väliä ja pohjoiseen myös ja joka paikassa on omat outletit ja hurjat tarjoukset. Varaahan iso matkalaukku mukaan!
Etsin outletit googlaamalla esim. outlet near to Tampa/Miami/Orlando jne. Sitten vaan navigaattoriin osoite ja perille se on aina vienyt.
Tällä kerralla parhaat tarjoukset oli Orlandon Premium Outleteissä, kun sattui se Obaman virkaanastumispäivä ja sen kunniaksi sai vielä lisäalennuksia joka paikasta.- shopshop
Kiitos. Vietämme Orlandossa viikon, joten täytyy käydä tuolla outletissä.
Voitko suositella jotain nähtävyyksiä ja vierailun arvoisia paikkoja länsirannikolla. Vietämme muutaman päivän Fort Myersissä. - mtaman
shopshop kirjoitti:
Kiitos. Vietämme Orlandossa viikon, joten täytyy käydä tuolla outletissä.
Voitko suositella jotain nähtävyyksiä ja vierailun arvoisia paikkoja länsirannikolla. Vietämme muutaman päivän Fort Myersissä.Jos haluatte nähdä manaatteja, niin tässä oiva paikka bongata noita.
http://www.leeparks.org/facility-info/facility-details.cfm?Project_Num=0088
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722