seksi ex kanssa

petetty kovasti

Väsättiin jonkinlaista yhteenpaluuta. Tulin raskaaksi. Mies ei sitten jäänytkään ja nyt olen taas yhden lapsen yh. Miehiin ei voi luottaa. Abortin halusi, minä en. Huono isä, ei ole kiinnostunut lapsistaan. Tuskin pienin edes tunnistaa isäänsä :(:(:(:(:(

7

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yh-itsekin

Täh? Miksi menit sänkyyn exän kanssa? Älä nyt enää mee.Miehet on sikoja.Mullakin ex oli kiinnostunut pääsemään lakanoihin vielä vuosi sitten,kosketteli mua vielä kun tavattiin ym typerää.Kyllä se siinä vaiheessa,kun muuttaa toisen kanssa yhteen,on loppu.Seksiä saa ja ilman sitä voi myös elää.

• mammamuu

Hienoa, kun on muitakin, jotka ovat sitä mieltä, että ilman seksiäkin voi elää ! Itse yh-na elän täyttä ihanaa elämää nauttien monista erilaisista mahdollisuuksista. Ex ehdottelee seksiä tämän tästä, mutta vielä en ole kokenut tarvetta olla intiimisti lähellä ihmistä, johon olen pettynyt. :D Tsemppiä meille täysillä eläville aidoille sinkkuvanhemmille.

• Voi kiesus

Eikö ihmiset ole kuulleet ehkäisystä?

• hihhih

ihan oikein exälle.Pidä vauva vaan älä tee borttia.

• sadisti1

Joo.Kierrä se ex ny kaukaa.Mitä vehtaamaan jos ei seksi silloin kelvannut niin miten asetelma olisi muuttunut.Mä en nyt ymmärrä miksi erota ja sitten tulla takaisin seksiä hakemaan..eikö sitä seksiä haettu just toiselta naiselta niin olishan metkaa jos sitten haettaisiiin seksiä ex-vaimolta.Mikä kiero ukko!

• T&T3333333333

Mitä tarkoittaa väsätä yhteenpaluuta..eikö se ole selkeä ei tai joo.Ei minun mielestä voi olla olemassa sellaista että menisi sänkyyn eron jälkeen koska on erottu.Usein on niin että juuri seksin vuoksi lähdettiin.Oli salasuhde toiseen,muutettiin pois mentiin naimisiin jne.En tajua miten tuon kaiken jälkeen mukama kukaan TERVEJÄRKINEN PÄÄTYISI SÄNKYYN EXÄN KANSSA.Kannattaa nyt hakea sitä seuraa ihan muualta.Mulle tulisi mielenkään painua pehkuihin yhdenkään ex-poikaystävän kanssa.Se on sellainen juttu ja periaate.Tietty riippuu miten teidät muut naiset on kasvatettu.En anna anteeksi koskaan että minut on jätetty jne.Enkä ottaisi koskaan yhtäkään minut jättänyttä poikaystävää/miestä takaisin.Kyllä ne surut on tuolla päässä taltioituna.T

• jep.jep.

Tästä puheen ollen meillä tällänen tilanne ollaan erottu lapsen isän kanssa jo ennen pojan syntymää. joo myönnän oli mun syy sitä en enään mieti :) mutta isä tuolla maailmalla viettää railakasta elämää ja tulee kerran vuodessa kattoon poikaansa. ja sillonkin ku tulee syntymäpäivänä ilman lahjaa ja illal muutama tunti ennen nukkumaan menoa ja ihmettelee et miks oon aina niin suoraan sanottuna vittuuntunu kun tulee ovesta sisään... xD ja muuten vuoden aikana ei vastaa puhelimeen ja pitää itsensä aivan kaukana kaikesta mikä vähänkään liittyy poikaan. ilmoittaa vain kerran vuodessa että milloin on tulossa ja silloin ois paree olla kotona tai alkaa hemo sota siitä kuinka hän ei saa nähä poikaa. että näitä löytyy kyllä joka junaan. kaikista paras on kun tulee kerran vuodessa niin on omistavinaan kaiken mitä minä olen rakentanut minulle ja minun pojalleni. ja minulle itselleni tulee vain käskyjä nainen keitä kahvia! oon alkanu tosissaan miettiä et pitäisköhän sitä vaan alkaa laittaa vähän hanttiin tälle ääliölle mut pojan takia en ole viitsinyt koska aina niin iloinen kun isi tulee käymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7474
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2896
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1746
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1384
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe