seksi ex kanssa

petetty kovasti

Väsättiin jonkinlaista yhteenpaluuta. Tulin raskaaksi. Mies ei sitten jäänytkään ja nyt olen taas yhden lapsen yh. Miehiin ei voi luottaa. Abortin halusi, minä en. Huono isä, ei ole kiinnostunut lapsistaan. Tuskin pienin edes tunnistaa isäänsä :(:(:(:(:(

7

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yh-itsekin

Täh? Miksi menit sänkyyn exän kanssa? Älä nyt enää mee.Miehet on sikoja.Mullakin ex oli kiinnostunut pääsemään lakanoihin vielä vuosi sitten,kosketteli mua vielä kun tavattiin ym typerää.Kyllä se siinä vaiheessa,kun muuttaa toisen kanssa yhteen,on loppu.Seksiä saa ja ilman sitä voi myös elää.

• mammamuu

Hienoa, kun on muitakin, jotka ovat sitä mieltä, että ilman seksiäkin voi elää ! Itse yh-na elän täyttä ihanaa elämää nauttien monista erilaisista mahdollisuuksista. Ex ehdottelee seksiä tämän tästä, mutta vielä en ole kokenut tarvetta olla intiimisti lähellä ihmistä, johon olen pettynyt. :D Tsemppiä meille täysillä eläville aidoille sinkkuvanhemmille.

• Voi kiesus

Eikö ihmiset ole kuulleet ehkäisystä?

• hihhih

ihan oikein exälle.Pidä vauva vaan älä tee borttia.

• sadisti1

Joo.Kierrä se ex ny kaukaa.Mitä vehtaamaan jos ei seksi silloin kelvannut niin miten asetelma olisi muuttunut.Mä en nyt ymmärrä miksi erota ja sitten tulla takaisin seksiä hakemaan..eikö sitä seksiä haettu just toiselta naiselta niin olishan metkaa jos sitten haettaisiiin seksiä ex-vaimolta.Mikä kiero ukko!

• T&T3333333333

Mitä tarkoittaa väsätä yhteenpaluuta..eikö se ole selkeä ei tai joo.Ei minun mielestä voi olla olemassa sellaista että menisi sänkyyn eron jälkeen koska on erottu.Usein on niin että juuri seksin vuoksi lähdettiin.Oli salasuhde toiseen,muutettiin pois mentiin naimisiin jne.En tajua miten tuon kaiken jälkeen mukama kukaan TERVEJÄRKINEN PÄÄTYISI SÄNKYYN EXÄN KANSSA.Kannattaa nyt hakea sitä seuraa ihan muualta.Mulle tulisi mielenkään painua pehkuihin yhdenkään ex-poikaystävän kanssa.Se on sellainen juttu ja periaate.Tietty riippuu miten teidät muut naiset on kasvatettu.En anna anteeksi koskaan että minut on jätetty jne.Enkä ottaisi koskaan yhtäkään minut jättänyttä poikaystävää/miestä takaisin.Kyllä ne surut on tuolla päässä taltioituna.T

• jep.jep.

Tästä puheen ollen meillä tällänen tilanne ollaan erottu lapsen isän kanssa jo ennen pojan syntymää. joo myönnän oli mun syy sitä en enään mieti :) mutta isä tuolla maailmalla viettää railakasta elämää ja tulee kerran vuodessa kattoon poikaansa. ja sillonkin ku tulee syntymäpäivänä ilman lahjaa ja illal muutama tunti ennen nukkumaan menoa ja ihmettelee et miks oon aina niin suoraan sanottuna vittuuntunu kun tulee ovesta sisään... xD ja muuten vuoden aikana ei vastaa puhelimeen ja pitää itsensä aivan kaukana kaikesta mikä vähänkään liittyy poikaan. ilmoittaa vain kerran vuodessa että milloin on tulossa ja silloin ois paree olla kotona tai alkaa hemo sota siitä kuinka hän ei saa nähä poikaa. että näitä löytyy kyllä joka junaan. kaikista paras on kun tulee kerran vuodessa niin on omistavinaan kaiken mitä minä olen rakentanut minulle ja minun pojalleni. ja minulle itselleni tulee vain käskyjä nainen keitä kahvia! oon alkanu tosissaan miettiä et pitäisköhän sitä vaan alkaa laittaa vähän hanttiin tälle ääliölle mut pojan takia en ole viitsinyt koska aina niin iloinen kun isi tulee käymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5000
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1129
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      947
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe