Acer Travelmate 7520G käynnistys ongelma

Aceriarska

Mikä vois olla vikana,kun ym. kone ei meinaa käynnistyä? Jos kone on ollut vaikka päivän sammuksissa ja painaa sen sitten päälle niin vihreä valo käynnistinnapissa syttyy ja tuuletinkin vähän pyörii,kovalevyn merkkivalokin palaa hetken.Näyttöön ei tule mitään.Sitten muutaman sekunnin päästä piippaus ja sammuu. Uusi yritys ja sama homma. Sitten kun on tehnyt näin n.30 kertaa niin viimein lähtee päälle ja toimii moitteettomasti.
Kun vika oli ilmennyt muutaman kerran tein koneelle Windovsin uudelleen asennuksen (alt F10) mutta ei auttanut. Olen kokeillut myös irrottaa akun. Ei auta.Kone on koko ajan piuhan päässä ja akku paikallaan.

7

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3 G

Ota vielä akku irti kokonaan. Kone toimii kyllä ilman akkua, jos on kunnossa.

Onko toi Hobby Hallin myymä? Niissä on ollut paljon ongelmia emolevyissä.
      Samaa ongelmaa kuin HP:n Pavilioneissa. Näytönohjaimen kontaktit emolevyyn heikkenee.
      Siksi se lähtee lopulta käyntiin, kun se on lopulta hiukan lämmennyt, kun olet sitä ensin 30 krt. buuttaillut.

Säilytä lämpimässä tai lämmitä hiustenkuivaajalla tuulettimen seutua... ;-)

• acerarska

Gigantista olen ostanut. Ja konehan ei todellakaan ole enään uusi.Taitaa olla jo ainakin 4v vanha.............Kokeilenpa tuota lämmitystä,jos vaikka auttais :)

• tärvelemään-konetta

Varma keino sulattaa läppärin muoviosat on kuumennella näytönohjainta ulkoapäin hiustenkuivaajlla tai vastaavalla. Sillä lämpötilalla mikä hiustenkuivaajasta lähtee ei ole mitään merkitystä näytönohjaimen tinausten uudelleenjuottumisen kannalta, muovin se kyllä sulattaa.

Jos kuumailmalla aikoo näytönohjaimen tinauksia korjata, emolevy pitää irrottaa koneesta kokonaan.

• aseronromu

Mulla on tuo kyseinen kone ja siinä on aika paljon ollut ongelmaa. Esim se sammuu yhtäkkiä ja orkkis näyttö ei toimi.

• RonttikissA

Oho sori se onkin aser travelmate 1530

• biosin_patteri

Biosin patterin irrottaminen tai pelkkä talttaaminenkin toisesta reunasta riittää että kontakti hetkeksi katkeaa tämä saattaa auttaa tai sitte ei

• retardi_pingviini

varmaan olet jo ratkaissut ongelman kun tulen 4 vuotta jäljessä mutta itselläni oli sama ongelma.
      Sain sen loppumaan vaihtamalla muistipariston.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50