Lähdössä Kap Verdelle 14.3.2013...mielenkiinnosta ajattelin katsoa olisiko muita täällä lähdössä ko. ajankohtana matkaan. Meille tuo on ensimmäinen kerta ko. kohteessa ja tarkoituksena saada paljon rentoutusta...tällä kertaa bileloma ei ole tarpeen :)
Kap Verdelle 14.3.2013
12
948
Vastaukset
- verde2
Oon lähössä samana aikana :)
- Kap Verden kävijä
Terve tulin just viime viikolla kotiin mukava paikka oli. Kotiin palattuani huomasin että minulla jäi käyttämättä 49 euron arvosta paikallista rahaa voisin vaihtaa sen 30 euroon. 040-7225527 Toni
- riu karamboa
Moikka! Paljon tuolla maksaa mönkijäsafari? Entä onko mahdollisuutta nostaa rahaa jostain? Kuinkakohan paljon viikolle tarvii rahaa? Hotelli siis allinclusive.
- just käyny
Rahaa voi nostaa pankkiautomaatista, joka on keskellä kylää ja toria. Rahan maahantuonti (Suomeen) on laitonta. Hotellissahan ei rahaa kulu, joten riippuu siitä, mitä muuta kuin oleskelua lomalla aiot tehdä.
Mönkijäsafari on aika tylsä. Pitkin dyynejä jonossa surrataan. En itse osallistuisi moiseen.
- lomalainen * 2
Meilläkin on lähtö Kap Verdelle 14.3.
- sy snoopy
Ihan mukava paikka. Vietin siellä pari viikkoa veneessä asuskellen. Varokaa haikaloja! ( Paikalliset tytöt ovat kiinnostuneita valkoisista pojista.) Lisää kotisivuilla www.snoopy.fi
- jhd1
Kohta siis matka koittaa. Itse olemme Clubhotel Riu Funaná hotellissa...onkos sitten muita tuossa hotellissa samaan aikaan? :)
- iiso jorma
Ei ole yksin joudut olla siellä.
- urpo reissaaja
Sinä ja siivoja revi siitä......
- Menevät
Ketkä menevät 28.3.2013 kap verdelle
- tylsä capo verde
Taidat olla ainoa joka sinne menee,muut tietää jo sen paikan se on niiiiiiiiin tylsä mesta. Täytyyhän jonkun olla niin urpo ettei usko. Hyvää lomaa sulle ja nauti yksin olosta nuija.P,S, saattahan siellä olla jokunen saksalais eläkeläinen olla sun kanssa,hih hih,,,,
- maaliskuussa
me vuokrattiin itse mönkijät 3 tunniksi ja käytiin "omatoimi safarilla". ajeltiin dyyneillä ja käytiin suolakaivoksilla. voisin sanoa, että enemmän saa irti ja halvemmaksi tulee kuin matkatoimiston järjestämät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579