Onko miesten yksinäisyys fysiikasta kiinni?

jiöp.

Itse olen, luulisin, että monet sanoisi että olen valtava mies, 190 cm / 96 kg 11 prosentin kehon rasva.

itse olen nähnyt näitä naisia jotka jäisissä portaissa varoittavat miestänsä astumassa jäiseen kohtaan, koska voisivathan he murtaa perseensä tai jotain.

Itsestäni tuntuu että ne kovat tyypit jotka iskee paritusmodee päälle kauppahallissa hallitsee tätä elämän peliä.

19

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • sdsdgfhgefhg

        Jep. Meinasin just sanoa, että näemmä mitä pidempi varsi, sitä himmeämpi lyhty :D


    • Tuukka Q

      Väärinkäsitys. Naisissa päällimmäisenä on usein hoivavietti ja jo ei oo muksujakaan saa mies sitten osakseen naisen kaiken hoivan ja hösötyksen.

    • a18plus6

      On se varmaan sillä tavalla fysiikasta kiinni, että naiset suosivat pitempiä miehiä. Ne kivikauden aikaiset geenit, juu nou.

      • Asiaa pituudesta

        Justiinsa oli juttu että n. 14cm pituusero on se jota ihmiset yleensä hakee. Eli kaikkein lyhimmät ja pisimmät eivät pituutensa puolesta ole suosituimpien joukossa. Sieltä laidalta pitää nousta muiden ohi jonkun muun ominaisuuden avulla.


      • a18plus6
        Asiaa pituudesta kirjoitti:

        Justiinsa oli juttu että n. 14cm pituusero on se jota ihmiset yleensä hakee. Eli kaikkein lyhimmät ja pisimmät eivät pituutensa puolesta ole suosituimpien joukossa. Sieltä laidalta pitää nousta muiden ohi jonkun muun ominaisuuden avulla.

        Ei 190cm nyt vielä niin pitkä ole, koripallossakin niitä lyhyimpiä. Enemmänkin niin, että se on melko miehinen pituus. Alle 170cm mittaisena sitä saa aina katsella ylöspäin, niskahan siinä vääntyy.

        Pituuden avulla sitä paremmin laidalta muiden ylitse nousee x)


      • Totuuden siemen
        a18plus6 kirjoitti:

        Ei 190cm nyt vielä niin pitkä ole, koripallossakin niitä lyhyimpiä. Enemmänkin niin, että se on melko miehinen pituus. Alle 170cm mittaisena sitä saa aina katsella ylöspäin, niskahan siinä vääntyy.

        Pituuden avulla sitä paremmin laidalta muiden ylitse nousee x)

        Se n.14cm pittusero kannattaa pitää mielessä. eli lähtökohtaisesti miesten kannattaa etsiä tuon verran itseään lyhyempiä naisia että tärppää varmemmin.

        Tosin sosiaalisuuden avulla sieltä laidalta pääsee nopeammin pois. Kun olet aidosti hauska ja hyvä tyyppi ja osoitat pärjääväsi ihmisten kanssa niin silläpä voit tasoittaa pituuserosi merkityksettömäksi. Ja päinvastoin, optimaalisen pituinen mies voi munata kaiken olemalla typerä kuspo.


    • Ap ei ole mun mielestä valtava... itsestäni löytyy vähän enemmän pituutta ja massaa on reilummasti enemmän.

      Mut mitä tulee tuohon kysymykseen niin ei varmasti ole fysiikasta kiinni, se on niistä kuuluisista puhelahjoista ja rohkeudesta kiinni. Itte sen tiedän, kun puhelahjoja ei paljon ole niin jutut ovat aina loppuneet lyhyeen jos nainen on passiivinen. Toisaalta jos nainen on puhelias niin sillon viihtyy hyvin ja hyvin kuluu aikaa. Siittä syystä naisen pitäis mun mielestä olla aktiivinen, kun itse oon semmonen passiivisempi niin täydennetään sillä tavoin toisia.

      Kuiteskin niin todennäköisyys löytää kiinnostunut aktiivinen nainen on olematon.

      • massa ja massa

        Aloittajan rasvaprossa 11% ja sulla 50%?


      • massa ja massa kirjoitti:

        Aloittajan rasvaprossa 11% ja sulla 50%?

        En tiedä, sitä ei ole koskaan mitattu. Mutta osviittaa voisi tilanne antaa että mun painon on lähes jokainen arvioinut aina alakanttiin. Kuulemma en näytä niin isolta kuin pitäis tällä painolla olla.


    • MIES9991
    • Käyn salilla joka päivä. Väittäisin et mulla on hyvä kunto. Mut olen niin saa.tanan lyhyt et naiset ei kiinnostu.

      • Tiedän tämän

        Taitaa sun kohdallasi olla lähinnä sosiaalisten ominaisuuksien puutteista ja mielenvikaisuudesta kyse.


      • Short man

        Niin, oliko se 166 cm? Onko se aamu vai iltapituus sulla? Olen huomannut, että itse painun päivän aikana jopa 3 senttiä kasaan! Ja sama se on muillakin ihmisillä. Siinä on varmaan hieman eroa, että kuinka paljon kukin painuu kasaan päivän aikana. Vanhemmiten sitä myös lyhenee.


    • xxxyyy

      Nuoruudessani puoli vuosisataa sitten olisit ollut pitkä. Nyt tarvitaan yli kaksimetrinen ja satakiloinen erottumaan massasta.

      Kokoa enemmän ratkaisee seuran saannissa äly ja taito keskustella olematta itse häiritsevästi äänessä.

    • kupoli pilvissä

      Mitä ihmettä aloittaja oikein selittää?

    • Jeesus elää

      MÄ olen 153 cm, ajasta riippuen 54-57 kg riippuu salillakäynnin määrästä, en ole siis lihava. BMI keskimäärin 25, ja naisia kyllä riittäisi. Oon uskossa, joten ihan kuka vaan ei kelpaa. Ei siis riipu ulkoisista ominaisuuksista ainakaan mun kohdalla, vaikka en kovin flirtti olekaan, ja pidän itseäni ujona, hyvin ujona useinkin.

    • Hulk

      Itse olen 192cm / 102kg ja rasvaprosentti 12, ja kävin eilen kaupassa ja ostin maitoa. Hieno päivä. Kerroinko jo rasvaprosenttini?

    • yrittäjä

      Aina kannattaa yrittää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1968
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      370
      1620
    3. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      29
      1490
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1316
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1085
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1021
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      950
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      907
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      82
      892
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      856
    Aihe