onko kenelläkään kokemuksia tästä?eli ovat naisten vaatteita joita myydään kotikutsu yms.periaatteella.
green house myynti
5
1563
Vastaukset
- stressi
Olen ollut kotikutsuilla jossa myytiin vaatteita.Sama idea kun tuppereissa tavallaan, ja ihan jees hommaa, mutta vaatii varmaan kaikki illat esittelyjä jne.
Mutta varmaan provikka on ihan hyvä. - mimmi
ON kokemusta kyllä mutta petyin todella.
Vaatteet ihan mukiinmeneviä mutta konsulentin ehdot todella pöhköt.
Kyllä siinä pärjää jos tekee jatkuvasti esittelyjä ja on aikaa panostaa siihen mutta kun minäkin olen melko raskaassa päivätyössä, niin ei sitä niin kovasti paljon jaksa iltaisin tehdä vaikka haluaisikin.
GreenHousen vaatimukset ovat niin kovat, että ei se työ kannata. Väkisinkinmenee miinuksen puolelle.
Ei, en ole katkera enkä tuomitse em. kaltaista kotimyyntiä. Olen itsekin löytänyt sarjan, jossa viihdyn ja joka ymmärtää myös meitä "vähemmän ahkeria".
En oikein jaksa käsittää miksi nuo ehdot ovat noin kovat. Luulisi maahantuojallekin olevan eduksi mikäli myyjä joukkiossa on myös näitä "laiskempia". Jos heidän osansa lasketaan yhteen, niin on se varmaan ihan kunnon määrä. Eivät kaikki voi toimia joka ilta ja jotkut toimivat ihan kokopäiväisesti. Tottakai silloin syntyy tulostakin kunnolla mutta ei saisi pois potkia harvakseltaankin tekeviä.
Itse pystyn tekemään n. kolme esittelyä/kk ja tykkään siitä, että minua ie painosteta. Valitettavasti GreenHouse ei ollut minun sarjani. Se sopii sellaisille, joilla ei ole perhettä, ehkä ei päivätyötä tai muuten aika antaa myöten. - Käyttäjä
Uskoisin ainakin että ko. tavassa myydä vaatteita pitää olla kohtuullisen laaja tuttavapiiri, joka ei kyllästy ihan helpolla ainaisiin kutsuihin "ilman ostopakkoa"...
Vaatteet itsessään ovat kivannäköisiä. Työ sopii varmaan parhaiten yrittäjälle, jolla on naisvaltainen asiakaskunta jo valmiina (omani ostan kosmetologilta).- tiia
Ostat omat vaatteesi kosmetologilta???
Hyvä myyjä laajentaa asiakaspiirinsä nopeasti pois tuttavistaan. - Käyttäjä
tiia kirjoitti:
Ostat omat vaatteesi kosmetologilta???
Hyvä myyjä laajentaa asiakaspiirinsä nopeasti pois tuttavistaan.Taisin kirjoittaa kiireessä vähän huonosti, anteeksi.
Tarkoitin sitä, että yrittäjällä, jolla on oman ammattinsa puolesta valmis naisvaltainen asiakaskunta (kuten esim. kosmetologi) joille voi kertoa vaatteiden esittelytilaisuudesta. Näin olen mm. itse ostanut omat Greenhouse-vaatteeni: kosmetologini myy näitä lisätienestikseen ja ihonpuhdistuksessa käydessäni hän kertoi minulle pitävänsä esittelyillan. Jos en esittelyiltaan joskus pääse, niin hänellä on ne mallit ja kuvastot toki työpaikallaan ja voin katsoa ne siellä. (niin, todellakin näin ollen ostan osan vaatteistani kosmetologiltani)
Ymmärtääkseni asiakaskunta ja potentiaalinen ostajamäärä on näin suurempi, kuin jos alkaisin vaikkapa itse pelkästään tuttavilleni näitä kaupata, omassa työssäni kun ei ole sellaista asiakaskuntaa jota voisin hyödyntää.
Olinkohan nyt yhtään selkeämpi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632122Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679