Sunnuntai ulkoilua...

Sikra

Löydettiin tosi mahtavan kaunis ulkoilupaikka, ja vaan puolentunnin ajomatkan päästä...oli kyllä ihana paikka harmi vaan ettei kamera ota samaa minkä silmä näkee.
Ja se ihmeellinen hiljaisuus, se oli kyllä outoa. Tuolla aletaan käymään nyt useinkin...nautin jopa talvesta tuolla...

Laitan tähän muutaman kuvan tuolta, jos jotain närästää yleensäkkin nää mun kuvat niin ei kannata avata ja pahoittaa mieltään.

http://www.youtube.com/watch?v=d0vUaYXVCbU&feature=youtu.be
.

26

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulkoilemaan

      Kaivarissa oli harvinaisen vähän koiria jäällä, muutoin oli kyllä ihanat kelit ulkoilutuksille.
      ovat luvanneet kunnon kelejä koko viikoksi !!!

      • lintujen ystävä

        Kauniin videon päällä oleva mainos haittalintujen torjunnasta pisti sulkemaan videon.kesken katselun.


      • Vinkki.
        lintujen ystävä kirjoitti:

        Kauniin videon päällä oleva mainos haittalintujen torjunnasta pisti sulkemaan videon.kesken katselun.

        Ei siinä mitään mainoksia ole kun katsoo kokonäytöllä, ja alareunan mainoksen saa pois klikkaamalla ruksia.


      • Vinkki. kirjoitti:

        Ei siinä mitään mainoksia ole kun katsoo kokonäytöllä, ja alareunan mainoksen saa pois klikkaamalla ruksia.

        Juu noinhan noista mainoksista pääsee eroon...


    • Pukeli.

      Kyllä talvinen luonto on ihana jos sitä osaa oikein katsoa. Ainoa miinus on kylmyys.
      Tuo rantamökki pisti silmään. Vedet ovat nyt korkealla ja mitenköhän on keväällä ?
      Jos on huono säkä niin lattiat menee uusiksi tai oikeastaan noin lähellä rantaa olevin mökkien omistajien kannattaisi ottaa selvää mitä mahdollisuuksia löytyy mökin tolpitusten korottamiseen ?

      Ilmaston muutos on ja pysyy. Saas nähdä sataako ensi kesänä samaan malliin, kun viime kesänä ? :(((((((((((((((((((((

      • Kyllä on tosi kaunista talvellakin, ja tuo paikka se oli kyllä jotain mihin minä jäin kiinni, upea paikka kaikinpuolin...ja se hiljaisuus...No kylmä oli kyllä, mutta sekään ei ihan heti haitannut...

        Toivottavasti ei ensikesänä sada, nythän on satanut kesän jatkoksi luntakin paljon, jospa ne sateet nyt hellittäisi ensi syksyyn asti...

        Nuo mökit tuolla ovat jo olleet vuosikymmeniä tuossa kosken partaalla, ja omistajat varmaan tietäävät jo miten luonto käyttäytyy siellä...


      • Pukeli.
        Sikra kirjoitti:

        Kyllä on tosi kaunista talvellakin, ja tuo paikka se oli kyllä jotain mihin minä jäin kiinni, upea paikka kaikinpuolin...ja se hiljaisuus...No kylmä oli kyllä, mutta sekään ei ihan heti haitannut...

        Toivottavasti ei ensikesänä sada, nythän on satanut kesän jatkoksi luntakin paljon, jospa ne sateet nyt hellittäisi ensi syksyyn asti...

        Nuo mökit tuolla ovat jo olleet vuosikymmeniä tuossa kosken partaalla, ja omistajat varmaan tietäävät jo miten luonto käyttäytyy siellä...

        Niin, Lyödäämpäs pikku veto, että keväällä tuon kyseisen mökin lattialla lainehtii vesi. 20 kymppiä olisi sopiva. Minä veikkaan puolesta ja sinä vastaan.....Laitan sitten myöhemmin tilinumeroni. Niin ja jopa luontokaan ei käyttäydy aina samalla tavalla, silläkin on välillä lupa hurjistua, eli pieni muistutus :)))
        Kymijoessa on vettä enemmän, kun koskaan. Saas nähdä keväällä, kun jäät lähtevät. Mökkiläisiltä puskee tuskanhikeä ja vakuutus ei korvaa..


      • Pukeli. kirjoitti:

        Niin, Lyödäämpäs pikku veto, että keväällä tuon kyseisen mökin lattialla lainehtii vesi. 20 kymppiä olisi sopiva. Minä veikkaan puolesta ja sinä vastaan.....Laitan sitten myöhemmin tilinumeroni. Niin ja jopa luontokaan ei käyttäydy aina samalla tavalla, silläkin on välillä lupa hurjistua, eli pieni muistutus :)))
        Kymijoessa on vettä enemmän, kun koskaan. Saas nähdä keväällä, kun jäät lähtevät. Mökkiläisiltä puskee tuskanhikeä ja vakuutus ei korvaa..

        Juu voivat hyvin kastua mökkien lattiat, en sitä väitäkkään, mutta se ei sitte tule noille mökkiläisille yllätyksenä kun ovat vuosikymmenet tuolla mökkeilleet...on siellä talviasuttaviakin taloja, mutta ne ovat kauempana rannasta...

        Mutta ainahan me vetoa voidaan lyödä, ompahan jotain mitä jännittää ;)))))


    • woi

      helvata,kun taasen joku puu silmä on tässäkin nähnyt asiattomuutta
      Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

      • Sikra.

        Enemmin se olisi outoa jos ei olisi klikattu asiattomaksi...


    • Oliko se yksi lintu taviokuurna?Kauniin paikan ootte bonganneet, keväällä on varmaan mahtavia kuvauskohteita kun kaiki alkaa taas heräämään.

      • Tuo paikka on kyllä niin mahtava, että siellä tulee varmasti käytyä vielä usein...eväskorin kanssa päiväretkellä...

        Jos tarkoitit sitä keltaista lintua, niin se ei ole talviokuurna vaan pikkukäpylintu naaras.


      • Sikra kirjoitti:

        Tuo paikka on kyllä niin mahtava, että siellä tulee varmasti käytyä vielä usein...eväskorin kanssa päiväretkellä...

        Jos tarkoitit sitä keltaista lintua, niin se ei ole talviokuurna vaan pikkukäpylintu naaras.

        Okei!

        Onko sulla kamera jalustalla kun kuvaat? On niin tarkkoja kuvia ettei varmaan vapaalla kädellä kuvattuja?


      • Haukullinen kirjoitti:

        Okei!

        Onko sulla kamera jalustalla kun kuvaat? On niin tarkkoja kuvia ettei varmaan vapaalla kädellä kuvattuja?

        On mulla jalusta...mutta en ole sitä käyttänyt kuin parikertaa kokeilumielessä...olen niin malttamaton ja siirryn paikasta toiseen kuvaamaan niin viitsi viritellä sitä jalustaa...että käsivaralla otan noita kuvia... ja joskus jos jotain kuvattavaa osuu kohdalle auton lähellä, niin otan tuen auton avoimesta ikkunasta tai jmv...


      • Sikra kirjoitti:

        On mulla jalusta...mutta en ole sitä käyttänyt kuin parikertaa kokeilumielessä...olen niin malttamaton ja siirryn paikasta toiseen kuvaamaan niin viitsi viritellä sitä jalustaa...että käsivaralla otan noita kuvia... ja joskus jos jotain kuvattavaa osuu kohdalle auton lähellä, niin otan tuen auton avoimesta ikkunasta tai jmv...

        Sulla on tosi vakaa käsi kun saat otettua huippukuvia vapaalla kädellä.Ei siihen moni kykene.


      • issu56
        Sikra kirjoitti:

        On mulla jalusta...mutta en ole sitä käyttänyt kuin parikertaa kokeilumielessä...olen niin malttamaton ja siirryn paikasta toiseen kuvaamaan niin viitsi viritellä sitä jalustaa...että käsivaralla otan noita kuvia... ja joskus jos jotain kuvattavaa osuu kohdalle auton lähellä, niin otan tuen auton avoimesta ikkunasta tai jmv...

        Onko sulla yksi- vai kolmijalkainen jalusta?
        Olen tuohon uuteen kameraan vähän miettinyt yksijalkaista...


      • Sikra.
        issu56 kirjoitti:

        Onko sulla yksi- vai kolmijalkainen jalusta?
        Olen tuohon uuteen kameraan vähän miettinyt yksijalkaista...

        Kolmijalkainen on, se on kuulema asiantuntijoiden mielestä tukevampi kaikenlaisessa maastossa.


      • issu56
        Sikra. kirjoitti:

        Kolmijalkainen on, se on kuulema asiantuntijoiden mielestä tukevampi kaikenlaisessa maastossa.

        No mulle taas sanottiin, että yksijalkainen olisi kätevämpi siirryttäessä suht pikaisesti paikasta toiseen...tiedä sitten mikä on se oikea totuus...


      • Sikra.
        issu56 kirjoitti:

        No mulle taas sanottiin, että yksijalkainen olisi kätevämpi siirryttäessä suht pikaisesti paikasta toiseen...tiedä sitten mikä on se oikea totuus...

        Jokainen löytää kyllä sen omansa, mikä itselleen parhaiten sopii.
        Mä luulen et mulle toi kolmijalka on se oikea tuolla metsissä epätasaisessa maastossa liikkuessa siinä on hyvä kun siitä saa säädettyä maaston mukaan joka jalan erikseen ja se pysyy hyvin pystyssä huonossakin maastossa..


    • issu56

      Kyllä kaunista todellakin ja tuollaisen paikan kun löytää, niin eihän siellä voi kuin huokia luonnon kauneutta ja rauhaa.
      Kun tuolla talvellakin on noin kaunista,niin miltähän mahtaakaan kesällä näyttää ja tuntua...sen voi vain kuvitella.

      • Mielenkiintoista tosiaan minkälainen paikka tuo on kesällä, kaunis tietysti, mutta käykö siellä paljon muita ihmisiä...


      • issu56
        Sikra kirjoitti:

        Mielenkiintoista tosiaan minkälainen paikka tuo on kesällä, kaunis tietysti, mutta käykö siellä paljon muita ihmisiä...

        Voisi kuvitella, että ne jotka käyvät tuolla kesäisin, tekisivät sitä myös talvella...


      • Sikra.
        issu56 kirjoitti:

        Voisi kuvitella, että ne jotka käyvät tuolla kesäisin, tekisivät sitä myös talvella...

        Joo...mutta sitte on näitä ihmisiä jotka nauttivat vaan kesistä, eivät lähde talvisin rämpimään ympihankeen...


      • issu56
        Sikra. kirjoitti:

        Joo...mutta sitte on näitä ihmisiä jotka nauttivat vaan kesistä, eivät lähde talvisin rämpimään ympihankeen...

        No niinpä, kun joillekin ihan vain muutaman sentin lumikerroskin tuottaa suurta tuskaa...


    • niin tyypillistä

      No niin, sitten vaan koira irti juoksemaan ja varmista nyt vielä että taatusti "puolustaa" ja "vartioi" ja "haluu vaan leikkii" ja on "innokas tutustumaan ja sosiaalinen" . Sitten sulla on tuossa-kin kauniissa paikassa kivaa sun ihqun koizukan kanssa. Muilla ei tarvitsekaan olla kivaa eikä muut tarvitsekaan kauniita paikkoja, ei varsinkaan koirattomat. Eikä ne joilla on liian iso/pieni tai väärän rotuinen tai kouluttamaton tai...koira.

      • nyyhkisss

        itkupotkuraivari


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe