Jumalan Rauhaa Sinulle, veli / sisar!
Onko lestaateille annettu entistä ankarampi ohje olla pitämättä mitään yhteyttä ei-lestaatteihin?
Ihmettelen vain.
Minulla on yksi sukulainen, lestaattivanhapiika, joka aiemmin kirjoitteli kuulumisia sähköpostina aina silloin tällöin. Joskus viime kesän maissa lähetin hänelle parikin sähköpostia, mutta en saanut koskaan vastausta ja tätä ihmettelin hiljaa itsekseni. Käväisin kylässä taannoin, en huomannut mitään erikoista. Ohimennen mainitsi saaneensa sähköpostin.
Nyt minulle tuli sellainen ajatus, että eriseuraisuus taisi sattua samoihin aikoihin, kuin lestaattien pedofilia ja sen suojelu tuli laajemmin julkisuuteen. Olisiko annettu ohjeet pitää entistä pitempää etäisyyttä ei-lestaatteihin, ettei lahkon vetäjien perversiot vahingossa vielä laajemmalti paljastuisi?
Samanlaiset ohjeethan itse paavi, tuo Saatanan edustaja maan päällä, lähetti Irlannin lahkokunnalleen erittäin salaisena, mutta joku vuoti asian lehdistöön. Minullakin on kopio tuosta kirjeestä itselläni.
Uskaltaisiko joku lestaatti vuotaa asian julki? Rehellisyyden puutteestahan tätä lahkoa ei voi moittia, mutta kysynpä silti.
Eriseuraisuuttako?
2
201
Vastaukset
- Saatanan edustaja
Joo, tuosta Meillä on kysymys ja olemme tuon ohjeistaneet.
- monenlaista näkee ..
Olipahan läpinäkynä avaus, koetahan nyt hieman taitavammin peitellä tarkoitusperäsi jatkossa .
Tuosta avauksesta ne suorastaaan paistavat läpi.
Eikä ollut kyllä taatusti eka yristys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402