Jumalan Rauhaa Sinulle, veli / sisar!
Onko lestaateille annettu entistä ankarampi ohje olla pitämättä mitään yhteyttä ei-lestaatteihin?
Ihmettelen vain.
Minulla on yksi sukulainen, lestaattivanhapiika, joka aiemmin kirjoitteli kuulumisia sähköpostina aina silloin tällöin. Joskus viime kesän maissa lähetin hänelle parikin sähköpostia, mutta en saanut koskaan vastausta ja tätä ihmettelin hiljaa itsekseni. Käväisin kylässä taannoin, en huomannut mitään erikoista. Ohimennen mainitsi saaneensa sähköpostin.
Nyt minulle tuli sellainen ajatus, että eriseuraisuus taisi sattua samoihin aikoihin, kuin lestaattien pedofilia ja sen suojelu tuli laajemmin julkisuuteen. Olisiko annettu ohjeet pitää entistä pitempää etäisyyttä ei-lestaatteihin, ettei lahkon vetäjien perversiot vahingossa vielä laajemmalti paljastuisi?
Samanlaiset ohjeethan itse paavi, tuo Saatanan edustaja maan päällä, lähetti Irlannin lahkokunnalleen erittäin salaisena, mutta joku vuoti asian lehdistöön. Minullakin on kopio tuosta kirjeestä itselläni.
Uskaltaisiko joku lestaatti vuotaa asian julki? Rehellisyyden puutteestahan tätä lahkoa ei voi moittia, mutta kysynpä silti.
Eriseuraisuuttako?
2
201
Vastaukset 2
- Saatanan edustaja
Joo, tuosta Meillä on kysymys ja olemme tuon ohjeistaneet.
- monenlaista näkee ..
Olipahan läpinäkynä avaus, koetahan nyt hieman taitavammin peitellä tarkoitusperäsi jatkossa .
Tuosta avauksesta ne suorastaaan paistavat läpi.
Eikä ollut kyllä taatusti eka yristys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581616Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 133924
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13742Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45529
- 45498
- 44456