Olen selaillut koirien (ja muidenkin eläinten)myynti-ilmoituksia netissä,ja ihmetellyt miksi myynti hintaa ei ilmoiteta jo ilmoituksessa?
Yleensä lukee,että lisätietoja puhelimitse,meilillä tms.Ja kuitenkaan kaikki eivät edes vastaa meileihin tai puhelimeen.
Eli miksi käytäntö on tämä?
Eikö olisi helpompaa kaikille,kun hinta olisi jo ilmoituksessa?
Myynti ilmoista..?
15
458
Vastaukset
- Issukka
sillä olen törmännyt samaiseen asiaan itsekin. Lähetin mailin, jossa kyselin (rodun erittäin hyvin tuntien) vanhempien tarkkoja tietoja tutkimuksineen, niin eihän ilmoittaja minulle milloinkaan vastannut! Itse ilmoitan aina myöskin hinnan, joten kummastuttaa kyllä!
- henni
issukka, mitä koiria muuten kasvatat, tiedän ettei uteliaisuus kuulu siv.jne.
- Issukka
henni kirjoitti:
issukka, mitä koiria muuten kasvatat, tiedän ettei uteliaisuus kuulu siv.jne.
tiedot/vinkit löytyvät näiltä ihanilta palstoilta!
- henni
Issukka kirjoitti:
nartuistasi olet vain kertonut, ehkä en ole seurannut tarkemmin, luulisin keskustelujesi perusteella jotain villakoiria tms.
- henni
Issukka kirjoitti:
anteeksi vain etten ole vielä äkännyt,ne mitä olen lukenut,olet vain kirjoittanut nartuistasi.Vastailu tyylistäsi päätellen kasvatat chichuaa, tai villakoiria.
- Dober
henni kirjoitti:
anteeksi vain etten ole vielä äkännyt,ne mitä olen lukenut,olet vain kirjoittanut nartuistasi.Vastailu tyylistäsi päätellen kasvatat chichuaa, tai villakoiria.
Mutta mitä vikaa niissä olisi?
Issukka kasvattaa erittäin tasokkaita koiria, rotua minä en paljasta. (netistä vakoilin issukka, upeita kasvatteja!) - henni
Dober kirjoitti:
Mutta mitä vikaa niissä olisi?
Issukka kasvattaa erittäin tasokkaita koiria, rotua minä en paljasta. (netistä vakoilin issukka, upeita kasvatteja!)villakoirissa, kasvattajissa kylläkin ps.itselläkin on villis, sakemannin ja lazerin seurana.
- Tuula
Issukka kirjoitti:
Mielipiteitä kyllä löytyy kaikenlaisia ja vieläpä joka päivä erilaisia. Sitten kun kysytään mitä koiria kasvatat eli mikä on ns. erikoisalasi niin et uskalla vastata mitään. Voi lapsiraukka.
- Issukka
Tuula kirjoitti:
Mielipiteitä kyllä löytyy kaikenlaisia ja vieläpä joka päivä erilaisia. Sitten kun kysytään mitä koiria kasvatat eli mikä on ns. erikoisalasi niin et uskalla vastata mitään. Voi lapsiraukka.
on se rotu, jonka olen jo niin hiton monta kertaa maininnutkin. Oma vika on, jos ei osata lukea! Loppukaneettisi oli täysin asiaton!!!
- Tuula
Issukka kirjoitti:
on se rotu, jonka olen jo niin hiton monta kertaa maininnutkin. Oma vika on, jos ei osata lukea! Loppukaneettisi oli täysin asiaton!!!
Olen huomannut että tuo kuuluisa loppukaneetti on useimmissa sinunkin lähettämissä viesteissä. Luulin että se kuuluu tänne palstalle. Hö.. se onkin asiallinen vain sinun suusta kuultuna.
- Issukka
Tuula kirjoitti:
Olen huomannut että tuo kuuluisa loppukaneetti on useimmissa sinunkin lähettämissä viesteissä. Luulin että se kuuluu tänne palstalle. Hö.. se onkin asiallinen vain sinun suusta kuultuna.
tosiaankin noussut väärällä jalalla
- Dober
Ehkäpä kasvattajat eivät aina ajattele että se hinta olisi ostajalle mikään kynnyskysymys?
Aika hyvin kasvattaja pystyy karsimaan joukkoa sillä että ensimmäinen yhteydenotto on hintakysely.
Mikäli joku on jostakin rodusta kiinnostunut niin oletan että rodusta on otettu etukäteen selvää jotta tiedetään missä rosun hintahaarukka pyörii. Eikä varmaankaan pahitteeksi olisi jos ottaisi selvää vanhempien näyttely/koetuloksista, nekin kun antavat osviittaa koiran hinnasta.
Tätä mieltä tää joka ei itsekkään tienyt paljonko koira maksaa kun sitä hakemaan lähdin.- henni
onhan se hinta hyvä tietää, että on vähän osviittaa, mistä päin suomea lähtee katsomaan, hinta ja laatu kun ei aina täsmää.
- Issukka
henni kirjoitti:
onhan se hinta hyvä tietää, että on vähän osviittaa, mistä päin suomea lähtee katsomaan, hinta ja laatu kun ei aina täsmää.
www.goldenring.fi/pentuvälitys - mitähän sieltä esimerkiksi mahtaa löytyä? Ainakin hinnat ja mitä sisällään pitävät!
- Asteri
Uskoisin, että jos pennun hinta olisi esillä ilmoituksessa, kasvattajakin pääsisi helpommalla. Jäisivät pois ainakin soitot niiltä ihmisiltä, jotka eivät tiedä koirista yhtään mitään ja kuvittelevat saavansa rekisteröidyn pennun parilla sadalla eurolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662201Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381344Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216987En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21925- 19766
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729