Sukukirjaa tutkittuani löysin sieltä nimet Saini ja Saila. Mitä tykkäätte? Kumpi on mielestäsi parempi? Itse alan kallistua tuohon Saini nimeen :)
Saini ja Saila-nimet. Mitä mieltä?
9
1704
Vastaukset
- 45+
Saini on kivempi, mutta se kuultaisiin luultavasti yleisempänä Saimina. Mitä pitdät Saimista?
- meeminen
Saimi on minusta myös kaunis nimi, mutta mies ei tykkää johtuen Saimi Nousiaisesta.
- Täti
Saini on erittäin kaunis nimi ja ilman muuta kallistun siis Sainin puoleen.
(Saimi ei ole ollenkaan minun makuuni) - Lilleri.
Saila!
- uniikki
Saimi, Saini ja Saila kaikki hyviä nimiä. Valitsisin Sainin koska se on harvinaisempi.
- naksi
Itse laittaisin Saila.
Sainikaan ei huono. - vii.
Saila saa äänen täältäkin! On minusta kaunis, selkeä ja ajaton. Sainista en jostain syystä tykkää yhtään vaikka se on lähellä monia mielestäni kauniita nimiä. Ehkä siitä tulee mileen Timo Soini :D
- Saija vm-62
Ei kumpikaan noista. Vaan ehdottomasti Saija. Erittäin kaunis ja pehmeä nimi :)
- Anonyymi
Saila on hirveä nimi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364013Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770