Antakaas hyvii vinkkei mis kannattaa käydä ottaa passikuvat...
passikuvat
15
7605
Vastaukset
- Villi arvaus
Miten olis valokuvausliike?
- kuvaton
hah hah haa... no kysytään sitten näin.. missä valokuvausliikkessä kannattaa käydä ottaa passikuvii... siis missä on mukavia työntekijöit ja miellellään suht halvat hinnat
- epra1
Kuva Järvinen keskustassa, muita en suosittele!
- ehdottomaasti
Kuva Jari Anttilan sisäänkäynnin vieressä.
- avuttomatäidinkullat
ehdottomaasti kirjoitti:
Kuva Jari Anttilan sisäänkäynnin vieressä.
Uusavuttomuus huipussaan, kohta joku uusavuton teini kysyy täällä mitenkä vesi keitetään, perse pyyhitään tai mistä sytytetään valot illalla!!!!!!!!!!!!!!!
- naama mutrussa
Voi olla hyvä paikka, mut se setä on syöny myrkkyy....
- naama mutrussa
naama mutrussa kirjoitti:
Voi olla hyvä paikka, mut se setä on syöny myrkkyy....
Kuva Järvisellä siis...
- järvisepenthinääs
naama mutrussa kirjoitti:
Kuva Järvisellä siis...
Totta. Pentti on aina kuin myrkyn niellyt ellei asiakkaana satu olemaan viehättävä naishenkilö..
- passi+muut kuvat
Kuva Jari anttilan alakerrassa on paras ja ehkä halvin. Hyvää asiallista palvelua olen aina saanut ja monta vuotta käynyt asioimassa.
- Salpaa
Salossa ei kauheesti oo kilpailua ollut. Mutta nyt on toi Helsingintie 17, jossa hieman kohtuullisempi hinnoittelu. En tie onko naama mutrussa :D
- Mainos Vakka Oy
Kylmäkoskella, ne ottaa samantien sornenjälkesi ja dna näytteen - kaikki ilmaisexsi.
- ewella
Jos aikaa lähteä Turkuun niin, Yliopistonkatu 32 kävelykädulla mainostaa edullista kuvausta. Itse kävin ja sain nopeasti kuvan ja pystyin itse vaikuttamaan mikä on hyvä. Otin passikuvan, jossa neljä värillistä ja neljä mustavalkoista sekä sain kaupan päälle sähköisen kuvan itselleni. Hinta tuolle oli 9€. Sieltä saa kaikki passikuvat, ajokorttikuvat ym. vaatimuksien mukaan. http://www.juhlakuva.net/
- thaimaaa
Ajelin plazan ohi ja ennen pankkia näkyi passikuvaliike. Vihdoinkin kohtuuhintaista passikuvaa salossa! En tiedä kauanko on ollut auki, mutta suosittelen.
- määävaa
Ai niin, auki olot oli netissä www.salonpassikuva.fi
- nomääkans
Itse löysin tän: www.passikuvasalo.fi eli Passikuvat Salosta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321