mitä tää on?! :o

hjelppiii!!

mulla on ollu tässä jo n2 vk kaikkia raskaus oireita. Aamu pahoinvointia, myös illallakin. Raudan makua duuhun on tullut todella monesti ja vessassa pitää useammin käydä. Mahakin tuntuu turvonneelta jarintoja aristaa, menkat on nyt ollut viikon myöhässä, mutta siltikin testi näytti negatiivista :o voinko silti olla raskaana vai mitä tämä sitten voisi olla?? Tarviin järkeviä apuja jotka auttaa!!

6

232

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...!!!???

Hormooni epätasapainoa!
      Oot palstasta päätellen vielä niin nuori, että hormooni tasapainosi ei ole kehittynyt.

Käytä ehkäisyä!

• hjelppii

olen 17vuotias ja menkat on ollu jo 11 vuotta etten usko että kyse olisi hormooneista sillä olisi kai aikaisemminkin ollu jo? :o ja kortsua käytettii mutta eihän nekää 100% varmoja ole!

• hjelppii
        hjelppii kirjoitti:

olen 17vuotias ja menkat on ollu jo 11 vuotta etten usko että kyse olisi hormooneista sillä olisi kai aikaisemminkin ollu jo? :o ja kortsua käytettii mutta eihän nekää 100% varmoja ole!

sori kirjoitusvirheeni, eli siis menkat tullu jo 11 vuotiaasta lähtien!*

• ............

ei se sitä kerro! Olet vielä kehitysvaiheessa itsekin.

• On tää outoo...

Kyllä voit olla raskaana, JOTEN MIKSI ET OSTA TIESTIÄ, miten me muka Suomi24:ssä voidaan tietää ootko raskaana vai et?!?

• kivakiva4

Voit olla raskaana vaikka negatiivista näyttää. Uutta testiä vaan kehii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1329
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      823
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      599
    7. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      478
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      465
    Aihe