mitä tää on?! :o

hjelppiii!!

mulla on ollu tässä jo n2 vk kaikkia raskaus oireita. Aamu pahoinvointia, myös illallakin. Raudan makua duuhun on tullut todella monesti ja vessassa pitää useammin käydä. Mahakin tuntuu turvonneelta jarintoja aristaa, menkat on nyt ollut viikon myöhässä, mutta siltikin testi näytti negatiivista :o voinko silti olla raskaana vai mitä tämä sitten voisi olla?? Tarviin järkeviä apuja jotka auttaa!!

6

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...!!!???

Hormooni epätasapainoa!
      Oot palstasta päätellen vielä niin nuori, että hormooni tasapainosi ei ole kehittynyt.

Käytä ehkäisyä!

• hjelppii

olen 17vuotias ja menkat on ollu jo 11 vuotta etten usko että kyse olisi hormooneista sillä olisi kai aikaisemminkin ollu jo? :o ja kortsua käytettii mutta eihän nekää 100% varmoja ole!

• hjelppii
        hjelppii kirjoitti:

olen 17vuotias ja menkat on ollu jo 11 vuotta etten usko että kyse olisi hormooneista sillä olisi kai aikaisemminkin ollu jo? :o ja kortsua käytettii mutta eihän nekää 100% varmoja ole!

sori kirjoitusvirheeni, eli siis menkat tullu jo 11 vuotiaasta lähtien!*

• ............

ei se sitä kerro! Olet vielä kehitysvaiheessa itsekin.

• On tää outoo...

Kyllä voit olla raskaana, JOTEN MIKSI ET OSTA TIESTIÄ, miten me muka Suomi24:ssä voidaan tietää ootko raskaana vai et?!?

• kivakiva4

Voit olla raskaana vaikka negatiivista näyttää. Uutta testiä vaan kehii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8630
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3698
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2215
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1213
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      856
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      774
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      69
      731
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe