Moikka!
Minulla on ongelma. Olen aloittanut juuri amk opiskelut Diakissa Hesassa ja minua pännii, että en pysty tekemään koulu töitä koneella pitkään. Hesan pisteessä (koulun oma) aina joku kyttää, että milloin kone vapautuu ja julkisiin kirjastoihin esim. Selloon mentäessä koneella voi olla vain 1 tunnin kerralla. Mikä ratkaisuksi? Tarvitsisin jonkun opiskelupaikan, jossa voisin opiskella n. 6 tuntia putkeen, että saisin jotain aikaiseksi? Paikan pitäisi olla myös sellainen, että voisin mennä kirjastoon esim. klo 14 ja viettää koneella illan. Mistä tälläinen opiskelukone löytyisi? Saanko mennä muiden kirjastoihin esim. Laureaan tai Metropoliaan. Ongelmanani on se, että oman kouluni tunnukset (DIAK) eivät taida käydä muissa kirjastoissa?!
Mikä ratkaisuksi? En vaan saa yksinkertaisesti tehtyä mitään asunnollani. Kämppikset tekevät minut hulluksi!
Tarvitsisin siis pikaisesti apua! Mistä käyttöoikeus koneelle noin 6 tunniksi aina kerralla pääkaupunkiseudulla opiskelukäyttöön!?
Kirjastonhoitajat ja aktiiviset muut kirjaston käyttäjät!
tarvitsenkoneenopisk
5
169
Vastaukset
- .,.,.,.
Oma läppäri. Käyttöpaikkoja löytyy varmasti kirjastoista (lukusali) ja oppilaitoksestasi.
- kaima kirjailija
Kohtaamispaikka@lasipalatsi voi varata kirjaston koneita jopa 9h ajaksi.
- Sellon kirjasto
Sellon kirjaston yläkerrassa tietokonetta voi käyttää 4-8 tuntia kerrallaan. Eli tänne vaan. :-)
- dthyazerah
Missä koneella? Vai pitääkö kone erikseen varata?
- Sellon kirjasto
Yläkerran koneilla voi käyttää. :-) Tällä hetkellä ei tarvitse varata konetta, tulet vain paikan päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882