Työkyvyttömyyseläke

nyt hyvä

Sain vihdoin päätöksen ja pääsin eläkkeelle. Käsittelyaika vaan on turhan pitkä, mutta meni melkein seitsemän kuukautta hakemuksen jättämisestä ennenkuin päätös tuli.

7

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ollats

Olitko kuntoutustuella ennen työkyvyttömyyseläkkeelle joutumista ? Jos olit,niin kuinka kauan jouduit kärvistelemään kuntoutustuella? Mikä eläkevakuutusyhtiö sinut vapautti eläkkelle ? Jouduitko olemaan työkokeiluissa tms.

Joka tapauksessa toivotan mitä parhaimpia eläkepäiviä !

• 56ja33

5 vuotta kuntoutustukea minulla ennen eläkettä, ikää 31 nyt. 7 eri vakavaa diagnoosia ja n 50 kpl b lausuntoa. en ole aloittaja siis vaan eri henk.

• Joo-o-o

Olisi kiva tietää, miten pysyy elossa ja katon alla päätöstä odotellessa.
      Tuliko montakin kertaa hoputettua?
      Minkä tahon alaisuudessa ollaan odotusaika, sairauslomallako?

• Nyt vanhuuseläke!!

Älä herpaannu, itselläni kesti hylkyjen ja niistä tehtyjen valitusten aika yli kolme vuotta. Mutta kun lääkärintodistukset ja kaikki on oikein eläke tulee taannehtivasti sieltä ensimmäisestä lääkärintodistuksesta asti jossa on todettu työkyvyttömäksi.
        Nälkään et tule kuolemaan se on varmaa, jotain korvauksia aina jostain tulee kun vaan jaksaa yrittää, sohvalla makoillen ei onnistu.

• wd-64

Tein hakemuksen 20.7. Kelan päätös tuli viikko sitten, Ilmarisen kk sitten. Eläkepäivät kesällä koittavat.
      Jos ei ole sairaslomalla, niin sit työkyvyttömäksi työnhakijaksi työvoiman palvelukeskukseen työkkärissä.
      Itse sairastin juuri noin kolme vuotta ja sit meni sairasloma läpi ja sen jälkeen eläke.
      Neljä aiempaa eläkehakemustani hylättiin.
      48 vuotta ikää. vakava masennus ja persoonallisuushäiriö.

• epätarkka jukka

Eipä sitä muuten nykyään pääse, kun korvien välistä eläkkeelle. Itellä ikää 53v. monta selkäleikkausta läpi käynyt, ei työkuntoinen. Aina vaan vakuutusthtiön lääkäri torppaa hakemuksen. Mutta eipä mitä, kohta tulehtuu korvienkin väli, josko sitten.

• nyt hyvä

Olin kolme ja puoli vuotta kuntoutustuella ennenkuin Keva armahti eläkkeelle ja heti Kela perässä. Asia on vielä vähän kesken, koska jäin eläkkeelle potilasvahingon takia. Odottelen potilasvakuutuksesta vielä korvauksia. Ei tarvinnut mitään työkokeiluja eikä muitakaan pelleilyjä suorittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2483
    2. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      58
      2389
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1441
    4. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1427
    5. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1151
    6. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1110
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102
      992
    8. Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä

Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"
      Maailman menoa
      193
      954
    9. Mua kyl se

Sun unettomuus vähän huolestuttaa. Mikä siihen auttais?
      Ikävä
      78
      828
    10. Työnantajan kustannus palkasta

Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako
      Pyhäjärvi
      136
      719
    Aihe