Honda foreman vm 2004 ongelma sähkövaihteissa, vaihdoin angle sensorin mutta ei auttanut ja akussa on virtaa 12.7 v . pitäisi luultavasti riittää?
välillä voi toimia vaihteet hetken,ja kun lämpenee tai sammuttaa ja starttaa uudestaan,niin alkaa vikkuttamaan N kirjainta. onko releessä vikaa tai onko
jollakin antaa parempia neuvoja?
Honda Mönkijä sähkövaihde vika
1
4002
Vastaukset
- DERSO
Joo, mulla sama mönkijä, sama vika. Vaihteen näyttävä numero alkaa vilkkua ja vaihteen siirto namiskat menee kokonaan mykäksi. Kysyin merkkikorjaamosta, käskivät vaihtaa vaihteen tunnistavan anturin. Ostin kyseisen anturin uuden ja asensin sen irtonaisena, kytkin vain liittimet ja jätin anturin ulkopuolelle. Anturi kyllä toimi niinkuin pitääkin, eli kun käänsin tappia vaihde näytössä vaihtui,mutta valo vilkkuu aina vaan. Vika ei siis voi olla anturissa.Olen puhdistanut kaikki sähkö liitokset jotka olen löytänyt. Mutta en ole löytänyt vikaa. Mikä avuksi???????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693