Ketkä kapiaiset mittasivat varusmiesten ruumiinlämpöä näiden hanureista? Siinä oli oikea sankariteko. Viholliset vapisee kauhusta pelkästä ajatuksesta.
Säkylän varuskunnan kuumeenmittaus
10
175
Vastaukset
- körriläs...
Ku mie olin intissä joskus 70 luvulla, niin siellä oli tapa, että vain kuumeesta sai vapautusta. Siis jos oli flunssaa..räkä lensi jne, mut ei ollut kuumetta, niin kelpas palvelukseen. Koskaan ei kantsinut mennä valittamaan esim. selkäkipua tai muuta sellaista, ku vapautusta ei saanut. Kuumesta sai aina.
Kuume mitattiin perslävestä aina , ko jotkut oppi huijaamaan, jos kainalosta mitattiin.
Intti ku on täynnä näitä mammanpoikia, jotka yrittää luistaa kaikesta.- Hej på dig
Du var också i Dragsvik?
- körriläs
Nei.. olin Upinniemessä
- Nej men...
Ja silti puolustelet tapojaan tyrkyttäviä hinurikapiaisia, maanpuolustuksen syöpäläisiä pahimmasta päästä. Sivaritkin nauraa tuollaisille. Missäs viipyy herrojen perusyksikön päällikön ja huoltoupseerin nimet? Olkaa miehiä ja puolustakaa sotilaskunniaanne. Ei se kovin hyvää kuvaa mikki hiirestä anna jos on lymyiltävä everstin selän takana.
- ohimitattu
No , siellähän on vielä se fysioterapeuttina itseään mainostava h...o joka on opettanut kouluttajia mittaamaan p.....ävestä kuumeen kun epäillään huijausta!! On ensin tietty näyttänyt mallia....
- Hiljaista on
Joko lomille on päästetty joku joka paljastaa herrojen upseerien nimet?
Vai oliko juttu sittenkin valetta.- ja paskat
Te luuserit ja muut hinurit ette tiedä sotilaselämästä , ette yhtikäs mittää !
SOTILAS EI NAURA VAIKKA VITTU LENTÄISI SIKAARI SUUSSAAN !
Näin kasvatti aikoinaanYlikersantti Ikonen meitä alokkaita Pansiossa !
Saisitteko mimmoisia traumoja jos te, runkut ja lesbot , saisitte saman koulutuksen ? - Upseeri & herrasmies
ja paskat kirjoitti:
Te luuserit ja muut hinurit ette tiedä sotilaselämästä , ette yhtikäs mittää !
SOTILAS EI NAURA VAIKKA VITTU LENTÄISI SIKAARI SUUSSAAN !
Näin kasvatti aikoinaanYlikersantti Ikonen meitä alokkaita Pansiossa !
Saisitteko mimmoisia traumoja jos te, runkut ja lesbot , saisitte saman koulutuksen ?Ylikersantti ilmeisesti kuolikin ylikersanttina sorbukseen tai jokonkin muuhun halpaan viinaan. Hänenlaisensa ovat itse varsinaisia runkkuja ja mitättömyyksiä, kouluttajina pahimpia maanpuolustuksen syöpäläisiä, joiden opetuksesta ei jäänyt mitään muuta mieleen kuin alimman sosiaaliluokan tyhmääkin tyhmempi suunsoitto.
Itse olen aina vaatinut asiallista käyttäytymistä aliupseereilta ja vastaavasta suunsoitosta antaisin runtua niin että tuntuu. Hävettää, että puolustusvoimat ei rangaissut Säkylän tapauksessa ankarammin kahta sikaillutta upseeria. Heidän kieroutunut tyhmyytensä antoi taas totaalikieltäytyjille ja muille vastaaville mahtavia argumentteja maanpuolustuksen vastustamiseen.
- sawe3
Nyky varusmiehet ei siedä mitään höykytystä. Jos sota tulisi, niin taitas tää nörttikansa juosta karkuun Ruotsiin ...
hahhhhhhhhhhhaaaaaaaa
T. Res.vääpeli- Upseeri & herrasmies
Sopii vain toivoa, että tuo ei ole yleinen mielipide aliupseerien laumassa. Me reservin upseerit emme hyväksy puolustusvoimien julkisuuskuvaa vahingoittavaa seksuaalisväritteistä sikailua. Sellainen ei ole mitään "höykytystä" vaan omien sairaiden tapojen tyrkyttämistä. Sikailulle pitää tulla loppu, mieluiten pervertikkojen nimien julkaisulla ja siitä seuraavalla häpeällä jos muu ei auta. Pyllyjen perään olevien upseerien paikka ei ole koulutustehtävissä vaan varikkojen vartiomiehinä tai tykkilavetin laakereiden rasvaripoikina.
Seuraavan kerran kun tavataan kertausharjoituksessa, vääpeli kertaa lukuisia kertoja yleissotilaallista käyttäytymistä ennen varsinaisiin maanpuolustustehtäviin ryhtymistä. Typerät kirjoitukset viittaavat pahasti siihen, että perusasioissakin on kertaamisen tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031665
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k841274- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708