Mulla oli murrosiän alkuaiheessa aurallisia migreenikohtauksia jonkun puolentoistavuoden ajan noin kerran kahessa kuussa. Aurassa mulla meni toisesta silmästä näkö. Nyt ei ole yli kolmeen vuoteen tullut kohtauksia ja isälläni oli sama asia, että tuli nuorena siinä murrosiän alussa tuollaisia samanlaisia aurallisia kohtauksia, mutta sen jälkeen ei ole ikinä enää tullut.
Eli uskon, että mullekkaan ei enää olisi tulossa ikinä.
Haluaisin e-pillerit ja nimenomaan yhdistelmäehkäisypillerit enkä mitään muita tietyistä syistä.
Käyttääkö kukaan muu e-pillereitä, jolla on ollut aurallinen migreeni? Kuinka isolla todennäköisyydellä muka voin saada jonkun aivoinfarktin?
Jos on ollut viimeksi 3 vuotta sitten aurallista migreeniä, niin voiko aloittaa e-pillerit?
Aivoinfarktiko
1
159
Vastaukset
- Migr
Mulle ei lääkäri suostunut antamaan e-pillereitä, koska ei halunnut ottaa sitä riskiä et voin saada halvauksia. Ei välttämättä aivoinfarktia, vaan halvauksia esim. naamaan.
Minipillerit sopi mulle ihan hyvin ja menkat tuli säännöllisesti.
Migreeni on siitä pirullinen, että se saattaa olla vuosiakin pois ja tulla uudestaan. Monella just e-pillerit laukasee tuon migreenin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777