Kaikki taivaankappaleet liikkuu ja siksi myös horoskooppien ajat(siis ajat milloin on mikäkin horoskooppi) vaihtuu.... Tässä siis lukee mikä on milloinkin (käärmeenkantaja on ihan uusi horoskooppi) ja toivon että alat käyttää oikeaa keskustelupalstaa!!! Olen itse katsonut noi ajat niin niissä saattaa olla jotain pieniä virheitä mutta luulisin että ne menee noin...
Horoskoopit ja ajat milloin on mikäkin:
Jousimies: 18.12-20.1
Kauris: 21.1-16.2
Vesimies: 17.2-11.3
Kalat: 12.3-18.4
Oinas: 19.4-14.5
Härkä: 15.5-21.6
Kaksoset: 22.6-21.7
Rapu: 22.7-21.8
Leijona: 22.8-17.9
Neitsyt: 18.9-31.10
Vaaka: 1.11-24.11
Skorpioni: 25.11-2.12
Käärmeenkantaja: 3.12-17.12
Lisätietoja:
http://www.nic.fi/~praasu/horosk.htm
LUKEKAA TÄMÄ!!!
18
2644
Vastaukset
- jooh
....
- Deonella
Horoskooppien ei tarvitse liikkua taivaankappaleiden mukaan. Toivottavasti palstan sheriffi puuttuu moiseen jankkaamiseen.
- Liisa
taitanut ottaa asian. Alkaa olla jo vähän säälittävää PAKKOMIELTEISYYDESTÄ puhumattakaan. Eikö oikeasti ole muuta tekemistä!
- Obs.
Jos olisi, hänen nimensä näkyisi kyllä.
- Liisa
Obs. kirjoitti:
Jos olisi, hänen nimensä näkyisi kyllä.
harmin paikka, no ehkei ole sitten tarpeen!
- ____________
"Länsimaisen astrologian eläinrata ei rakennu kiintotähdistä tai niiden sijainnista, vaan Auringon ja Maan keskinäisestä kiertoliikkeestä, joka on jaettu 12 osaan. Horoskooppimerkkien nimet ja niihin liitettävä mytologia rakentuu kyllä taivaallakin välkkyvien tähdistöjen mukaan, mutta muuta astronomista yhteyttä näiden kahden eri eläinradan väliltä saa hakea n. 26000 vuoden syklistä, jonka kuluessa kiintotähdistö saavuttaa kerran saman sijainnin kuin astrologien käyttämä eläinrata. Planeettojen liikettä ei siis länsimaisessa astrologiassa tutkita suhteessa taivaankannen tähdistöihin, vaan kuvitteelliseen eläinrataan, joka muodostuu vuodenaikojen mukaan. Planeettojen liikettä tutkitaan siis suhteessa aikaan, ei paikkaan."
- Niinpä
Olen syntynyt 13.2 ja olen vesimes.Miten voi olla mahdollista, että vesimies muka alkaisi 17. päivä?
ÄLÄ PISTÄ VÄÄRÄÄ TIETOA JOS ET ITSEKÄÄN TIEDÄ ASIASTA HEVONPASKAAKAAN. - Skorppiooniiii..
Niinpä kirjoitti:
Olen syntynyt 13.2 ja olen vesimes.Miten voi olla mahdollista, että vesimies muka alkaisi 17. päivä?
ÄLÄ PISTÄ VÄÄRÄÄ TIETOA JOS ET ITSEKÄÄN TIEDÄ ASIASTA HEVONPASKAAKAAN.siis ihan perseestä noi jutut.. pitäus olla mun skorpioni, syntyny 28.10 ja toi väittää et skorppioni alkaa 13.11 vai mikä se oli... Nii et mistäköhä noiki oot keksiny...
- ex kaksonen
ton sun teorian mukaan ei ois oikeestaan mitään väliä millon syntyy.. ajatteletko tosiaan noin?? sillon kun astrologia keksittiin ei vielä tiedetty että tähdistöt liikkuu.. tiede kehittyy ja niin kehittyy astrologiakin joten olis jo aika kaikkien urpojen hyväksyä noi uudet ajat!!!
- mä vaan
Skorppiooniiii.. kirjoitti:
siis ihan perseestä noi jutut.. pitäus olla mun skorpioni, syntyny 28.10 ja toi väittää et skorppioni alkaa 13.11 vai mikä se oli... Nii et mistäköhä noiki oot keksiny...
vitun kakarat älkää tulko tänne puhumaan asiata josta ette mitään tiedä.. mun täti on suomen arvostetuimpia ja tunnetuimpia astrologeja, hän on myös kansainvälisesti tunnettu ja olen tarkistanut asian häneltä.. noi uudet merkkien ajat on täyttä totta.. se skorpionin aika on kyllä 23-29.11 eikä 13 alkaen1!
- Kitano
ihmettelen vain! Eikö tämä juttu ole jo puitu moneen kertaan.
- HUUTOMERKKI
Jousimies 17.12-20.1
Kauris 21.1.-18.2.
Vesimies 19.2.-14.3.
Kalat 15.3.-21.4.
Oinas 22.4.-16.5.
Härkä 17.5.-22.6.
Kaksoset 23.6.-21.7.
Rapu 22.7.-19.8.
Leijona 20.8.-14.9.
Neitsyt 15.9.-29.10.
Vaaka 30.10.-21.11.
Skorpioni 22.11.-28.11.
Käärmeenkantaja 29.11.-16.12. - IIO
Tuo on perustuu sideeriseen eläinrataan. Länsimaisessa astrologiassa jako menee yleensä näin:
Saattaa vaihdella hiukan vuodesta riippuen:
Kauris 22.12-20.1
Vesimies 21.1-19.2
Kalat 20.2-20.3
Oinas 21.3 - 20.4
Härkä 21.4-20.5
Kaksonen 21.5-21.6
Rapu 22.6 – 22.7
Leijona 23.7-22.8
Neitsyt 23.8-23.9
Vaaka 24.9 – 23.10
Skorpioni 24.10 – 22.11
Jousimies 23.11 - 22.12 - astrologi
löytyy täältä: http://www.astrologit.net/kysymyk.html
- astrologi
"Länsimaisessa astrologiassa on huomattu, että vaikka kaukaiset tähtikuviot siirtyvät, eivät ne lopulta määritä merkkien sijaintia. On itse asiassa hyvin mystistä mihin astrologinen eläinrata perustuu, mutta ei ainakaan konkreettisiin kaukaisiin tähtikuvioihin!"
-suomen ammattiastrologit - ihmemies
astrologi kirjoitti:
"Länsimaisessa astrologiassa on huomattu, että vaikka kaukaiset tähtikuviot siirtyvät, eivät ne lopulta määritä merkkien sijaintia. On itse asiassa hyvin mystistä mihin astrologinen eläinrata perustuu, mutta ei ainakaan konkreettisiin kaukaisiin tähtikuvioihin!"
-suomen ammattiastrologitEihän tuo ole yksiselitteistä. Toisessa esitetyn kysymyksen vastauksessa puhutaan mystisestä näin: "Länsimaisessa astrologiassa on huomattu, että vaikka kaukaiset tähtikuviot siirtyvät, eivät ne lopulta määritä merkkien sijaintia. On itse asiassa hyvin mystistä mihin astrologinen eläinrata perustuu, mutta ei ainakaan konkreettisiin kaukaisiin tähtikuvioihin!"
Toisessa taas sanotaan näin: "Nouseva merkki on se eläinradan merkki eli viitteellinen tähtikuvio, joka on nousemassa horisontissa tarkalla syntymähetkellä"
- Leijona nainen..
Ja minähän en muuten suostu olemaan mikään rapu!!
Mä oon horoskoopilta leijona ja sellasena pysyn loppuun asti.Turha tulla tyrkyttämään tuollasta tietoa mulle..
"Saattaa olla pieniä virheitä"..pah.Tuo oli iso virhe! - skorrrpp!
eikös ne vaihtele vuosien mukaan, kun kiertoradat eivän ole ihan samoja joka vuosi...
Minäkään en oo kyllä mikään muu kuin skorpioni! (1411)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502244Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖25988Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82952Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68873
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54853Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me121842Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749