Kahdet kaksoset vuoden sisällä

Typerää leikkimistä

Tunteeko kukaan tätä vajaan vuoden sisällä kahdet kaksoset saanutta perhettä? Tämä juttu haiskahti jo alusta alkaen, kun tutki hieman Facebookissa tämän tytön "äitiä, veljiä, siskoa, miestä". Kaikki hahmot perustettu samana päivänä. Kummasti nämä "perhesuhteet" meni piiloon, kun asia huomattiin.

14

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anis3

      Tämän tapauksen kotipaikkakunnalla ei ollut syntynyt kaksosia ilmoitettuna syntymäpäivänä.

    • Pettynnyt

      Tämä vahvistikin epäilyni. Myös profiilin kuvat ovat vastavalo.fi-sivustolta otettuja kuvia. Ikävä homma.

    • ihmettelk

      Voihan kaksi yksöstäkin saada vuoden sisään niin miksei sitten kaksosia. 12 kuukautta vuodessa ja 9kk raskaana. Kaksoset monesti syntyvät vielä keskosina? Tätä tapausta en tunne.

      • sinttura

        Juuri näin. Minulle on syntynyt kaksi poikaa ja ikäeroa on päivälleen yksitoista kuukautta, ei niin outoa lainkaan. Siskoni luokalla oli tyttö ja kaksosveljet, joiden syntymävuosi oli sama, mutta nyt nämä on yli viisikymppisiä. Mahdotonta se ei ole, mutta tavattoman raskasta.


      • Höphöpö
        sinttura kirjoitti:

        Juuri näin. Minulle on syntynyt kaksi poikaa ja ikäeroa on päivälleen yksitoista kuukautta, ei niin outoa lainkaan. Siskoni luokalla oli tyttö ja kaksosveljet, joiden syntymävuosi oli sama, mutta nyt nämä on yli viisikymppisiä. Mahdotonta se ei ole, mutta tavattoman raskasta.

        Kahdet kaksoset 7 kuukauden ikäerolla on täysi mahdottomuus. Gynekologiassa ei tunneta tällaisia tapauksia, liekö tämä siis täysi ja todellinen ihme? Myös tässä tapauksessa nämä keskoskaksoset pääsivät "yllättävän" nopeasti kotiin (syntyneet seitsemännellä kuulla ja pääsivät vierihoitoon heti ja kotiin muutaman päivän sisällä. Aivan höpö höpö puhetta.


    • Motiivi?

      Mahtaako olla sama tyyppi, joka tuossa taannoin esitti saaneensa kaksoset vauva.***** foorumilla? Siellä alettiin ihmetellä, kuinka niin pienet keskoset pääsivät vierihoitoon ja lopulta pienillä viikoilla myös kotiin. Tämän esittäjän harmiksi eräs kirjoittaja taisi olla samassa sairaalassa töissä ja sitä kautta paljastui, että sinä väitettynä päivänä ei ollut kaksosia syntynyt eikä niin vähäisillä viikoilla olisi edes päässyt kotiin. Sairas on kyllä ihmismieli, ei voi, kuin ihmetellä motiiveja tälläiseen :(

    • haloo5

      Et kai sä tosissaan penko jonkun tietoja facebookin perusteella? Se on laitonta puuhaa! Ihmekkös etteivät tiedot täsmää,kun asia ei yksinkertaisesti kuulu sinulle laisinkaan!!!!!!!!!!!

      • kakspluss

        Laitonta puuhaa? Salli mun nauraa :)


    • kakspluss

      Nyt on näköjään poistunut miehen profiili muun "suvun" profiilit Facebookista. Toivottavasti tätä henkilöä edes hävettää. Surullista, että joku jaksaa pitkin nettiä syöttää tällaisia valheita.

    • utelias3

      kiinnostais vaan tietää että mistä voit tietää kuka on facebook profiilinsa poistanut ja kuka on vaan muuttanut yksityisyysasetuksia ;)

    • Oululainen28

      Itselläni ei oo ees yksösen mahdollisuus, vaikka tulihan Jeesuskin Pyhästä Hengestä:)

    • vierailija^^92

      meillä lapsille tulee 11kk2vk ikä eroa jos kuopus syntyy lasketulla ajalla, joten onhan se mahdollista että jotkut voi kaksosiakin saada vuoden sisällä-

      • kohtuus1

        Kohtu ei ole viikko kaksosraskauden jälkeen vielä vastaanottavaisessa kunnossa. Kuten sanottu, näillä kaksilla kaksosilla olisi ollut 7 kk ikäeroa.


    • suruilmää

      Kas näin hukkui valeprofiilit. Ei ilmeisesti enää kehdattu jatkaa tätä vedätystä. Voi aikoja, voi näitä ihmisten aatoksia. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      254
      2213
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2045
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1770
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1579
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1180
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1019
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1018
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1003
    10. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      996
    Aihe