LUKEKAA TÄMÄ JA LEVITTÄKÄÄ TIETOA!!!!

HUUTOMERKKI

Kaikki taivaankappaleet liikkuu ja siksi myös horoskooppien ajat(siis ajat milloin on mikäkin horoskooppi) vaihtuu.... Tässä siis lukee mikä on milloinkin (käärmeenkantaja on ihan uusi horoskooppi) ja toivon että alat käyttää oikeaa keskustelupalstaa!!! Olen itse katsonut noi ajat niin niissä saattaa olla jotain pieniä virheitä mutta luulisin että ne menee noin...

Horoskoopit ja ajat milloin on mikäkin:
Jousimies: 18.12-20.1
Kauris: 21.1-16.2
Vesimies: 17.2-11.3
Kalat: 12.3-18.4
Oinas: 19.4-14.5
Härkä: 15.5-21.6
Kaksoset: 22.6-21.7
Rapu: 22.7-21.8
Leijona: 22.8-17.9
Neitsyt: 18.9-31.10
Vaaka: 1.11-24.11
Skorpioni: 25.11-2.12
Käärmeenkantaja: 3.12-17.12

Lisätietoja:
http://www.nic.fi/~praasu/horosk.htm

13

1883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mee

Eivätkö tähtikuviot siirry aikojen saatossa, muuttaen eläinradanmerkkien rajoja?

Länsimaisessa astrologiassa on huomattu, että vaikka kaukaiset tähtikuviot siirtyvät, eivät ne lopulta määritä merkkien sijaintia. On itse asiassa hyvin mystistä mihin astrologinen eläinrata perustuu, mutta EI ainakaan KONKREETTISIIN kaukaisiin TÄHTIKUVIOIHIN! Aineen perimmäinen olemus on sitäpaitsi hyvin monimutkainen ja liikkuva. Se, että luulemme näkevämme jonkin esineen paikallaan, pysähtyneenä, onkin vain näennäistä paikallaanoloa esineen muodostavien hiukkasten hitaasta vauhdista johtuen. Universumi on viime vuosikymmeninä osoittautunut erittäin monimutkaiseksi, niin, että ydinfyysikotkin yllättyvät löydöistään.

• huutomerkki

Ne siirtyy ja ne MUUTTAA eläinradan merkkien rajoja. Jos oot kerta tota mieltä kuin olet niin ole mutta... Jos tää MUKA menee näin niin sitten sovitaan vaikka että nimet pysyy samoina mutta luonteet vaihtuu... Ja mä olen just sellanen kun mun pitäs olla tän uuden jutun mukaan joten miks en uskois? Ja kun mun perheessä kaikki on samanlaisia kuin niiden pitäis olla niiden tietojen mukaan mitä mulla on.. Ja mun kaveritkin on sellaisia.. Avaa jo silmäsi ja katso!

• joo
        huutomerkki kirjoitti:

Ne siirtyy ja ne MUUTTAA eläinradan merkkien rajoja. Jos oot kerta tota mieltä kuin olet niin ole mutta... Jos tää MUKA menee näin niin sitten sovitaan vaikka että nimet pysyy samoina mutta luonteet vaihtuu... Ja mä olen just sellanen kun mun pitäs olla tän uuden jutun mukaan joten miks en uskois? Ja kun mun perheessä kaikki on samanlaisia kuin niiden pitäis olla niiden tietojen mukaan mitä mulla on.. Ja mun kaveritkin on sellaisia.. Avaa jo silmäsi ja katso!

Kyse ei ole mielipiteestä sideerisen astrologian mukaan eläinrata katsotaan tähdistön mukaan ja länsimainen astrologia käyttää omaa systeemiänsä. Eli kaksi eri asiaa.

• Rapsu
        huutomerkki kirjoitti:

en ymmärrä miksi tähdistö pitää enää sekoittaa horoskooppeihin. nimet samat mutta muuta yhtäläisyyttä en näe.

• HUUTOMERKKI

Jousimies 17.12-20.1
      Kauris 21.1.-18.2.
      Vesimies 19.2.-14.3.
      Kalat 15.3.-21.4.
      Oinas 22.4.-16.5.
      Härkä 17.5.-22.6.
      Kaksoset 23.6.-21.7.
      Rapu 22.7.-19.8.
      Leijona 20.8.-14.9.
      Neitsyt 15.9.-29.10.
      Vaaka 30.10.-21.11.
      Skorpioni 22.11.-28.11.
      Käärmeenkantaja 29.11.-16.12.

• zaa

....

• huutomerkki
        zaa kirjoitti:

....

Ei... Siitä on tosi kauan kun oli vielä ne edelliset jutut mitä edelleen luullaan....... Ja ´toi korjaus siks että eka kun mä laskin niin en laskenu tarkasti vaan silleen vaan suunnillee.... Ja nyt mä laskin ne tarkasti niin ne meniki näin.

• .............
        huutomerkki kirjoitti:

Ei... Siitä on tosi kauan kun oli vielä ne edelliset jutut mitä edelleen luullaan....... Ja ´toi korjaus siks että eka kun mä laskin niin en laskenu tarkasti vaan silleen vaan suunnillee.... Ja nyt mä laskin ne tarkasti niin ne meniki näin.

Sä olet typerys. Luuletko että ketään kiinnostaa ruveta muuttamaan horoskooppi merkkiään? Pidä teoriasi omanasi sillä et näytä itsekkään olevan tietoinen näistä asioista. Lopeta se jankkaaminen ja hanki vaikka elämä.

• yks vaan..

kato kauppakalenterista, oikeat ajat.
        jos asut malmink., kannelm. tai lassilan alueella, niin se kalenteri tulee postissa.
        ja niitä on varmaan muissakin...

• Klaarako se siellä

...

• Bios

Mistä näitä ihme pseudoastrologeja oikein sikiää levittämään misinformaatiota. Tsekatkaa astrologia otsikon alla olevaa keskusteluryhmää. Siellä "huutomerkin" kirjoituksen jälkeen on hyvä oikaisu.

• Cancer

Tiedoksi vain,ravun oik.syntymä-aika on oikeasti 21.6 eikä tuo mitä itse väität.Tämä tieto on parilta astrologilta tarkistettu!

• Puolustaja

Älkääpä heti alkaa moittimaan, olen tämän asian lukenut jostain kirjasta jo aikoja sitten, vaan kun en muista kenen kalenteri se on joku kansa laskee näin, taisi olla ennen meitä tyhmempiä, sillä ennen ajanlaskumme alkua, oli jo niin viisaita tässä maailmassa että kuljemme vieläkin joissain asioissa heidän tekemiensä havaintojen mukaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      176
      2626
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      859
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      750
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      736
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      730
    9. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe