Tietoa E34.sta vm. -90-95

jhm

Tarviisin hiukan tietoa kyseisen korimallin autoista. Erityisesti kiinnostaa 525i 24V. Olen aikeissa ostaa kyseisen auton ja ominaisuudet, vikapaikat ym. ovat tervetullutta tietoa. 520i 24V:kin on ollut mielessä mutta hiukan tuntuu siltä, että kone olis liian pieni isoon koriin? Poissuljettuja eivät myöskään olis 530 ja 535 mutta niiden kohdalla alkaa jo kulutus hieman arveluttaa..
Jos ostais verovapaan 525i:n esim. vm. -92 niin kuinka suuri olisi autovero suunnilleen? Kun noita näyttäs olevan aika houkuttelevia vaihtoehtoja Suomessakin verovapaana myynnissä.

3

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ha525ia

..itellä ollu e34 525 24v jo reilut parivuotta ja reilut 50tkm tullut ajeltua.

hyvät puolet:ohituskiihtyvyys, hiljainen
      huonot puolet:ikä

kuluvia osia oon jonkinverran vaihtanu ja normaalit huollot tehnyt.

ostossa kannattaa huomiota kiinnittää korin kuntoon(ennemmin sitä vaitaa jonkun nivelen ku alkaa ruostetta hiomaan) ja että moottorissa on päästöt ja potku kohallaan...myös varuste tasoa pidän tärkeänä...niitä kun on kovin vaikee jälkeenpäin lisätä!

oma kaara löytyy osoitteesta:
      http://kotisivu.mtv3.fi/e32/e34.htm

• Nikke

Ei 520 24V ole mikään nuhapumppu, se on kierroskone. Sillä pitää vaan osata ajaa, opetteluun menee pari vuotta. Taitamattomat saavat näistä vaihdelaatikonkin toimimaan jotenkin
      huonosti. Itse ostin tämmöisen 180 tkm ajettuna ja tuntui, että synkronoinnissa olis jotain sanomista. Nyt olen ajellut sillä 100 tkm, ja vaihdelaatikko toimii täysin moitteettomasti, ei mitään takertelua ! Muutenkin noi älyttömät tehot on ihan turhia, jos ei osaa käyttää niitä. Jotenkin tulee mieleen nää vanhat motoristit, jos nuorena jäi prätkä haaveeksi, et saa nuoruuttasi takaisin vaikka olisi mitkä tehot perseen alla !

• jhm

No joo, en mäkään noilla turhilla tehoilla mitään tee mutta kyllä se tympii ajaa autolla jota tarvii vinguttaa yli 5000:n kierroksen että tehoa löytyy enemmän. Ja jos korkein vääntökin korkeilla kierroksilla niin mun mielestä siinä kärsii ajon vaivattomuus ja rauhallisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      97
      1625
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1041
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      962
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      762
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      689
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe